yamaha ybr 125 esd - mondial mh 125 drift - tsv apache rtr - RKS Titanic 150

hangi motoru almalıyım ???hangisi sağlam ve yakıtı az


  • Kullanılan toplam oy
    20
  • Anket kapatılmış .
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
hangi motoru almalıyım sizce önce ybr ve mondaial arasındaydım sağolsun değer abilerim bu sitede onların değerli görüşleri ve fikirlerini aldım ve şu 4 motor arasında kaldım bir anket başlatıyorum ve yine sizlerin değerleri görüş ve fikirlerine bakarak en çok oy u alan motoru almayı düşünüyorum....şimdiden teşekkür ediyorum...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
anladım zaten. o yüzden ankettekiler arasında seçimimi tvs yaptım

menguuuu nerdesin
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
yaş kaç tecrüben varmı ne tarz motorları seviyorsun bilmiyorum ama ybr yada tvs arasından tercih yapmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
yaş kaç tecrüben varmı ne tarz motorları seviyorsun bilmiyorum ama ybr yada tvs arasından tercih yapmanı tavsiye ederim.

abicim yaşım 18 daha önce ybr'm vardı çok değil yani geçen sene sıfır ybr almıştık 2012 model füme renginde 6 bin km yaptım para ihtiyacından sattık şuan motoran ninety 90 motorum var şehir içi kullanıyorum....ninety mide sıfır almıştım 2011 de şuan o da 7 bine geldi......yeni motor alırken ninety mi satmayı düşünüyorum... ne tarz sevdiğime gelince vitesli motorları çok seviyorum....eeee tabi haliyle genciz tipi falan güzel olması lazım....eee bide öğrenci adamız bana fazla masaraf çıkarmayacak bakımları falan bana ucuza batlaması lazım....vs.... bide titreme falan olmassa daha da bir şey istemem :) tebrübem var o konuda sıkıntı yok....
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
thanks the god for that '11 aydir motoruma yedek parca almadim diyebilirim' :cherry:

7 aydır bir ampul dahi arıza vermemiştir. bırakın artık çinlileri kötülemeyi.
adamlar bazı şeyleri aşmışlar artık. forumu biraz araştırırsanız drift ile bi arkadaşımızın 2450 km lik yol yaptığını görebilirsiniz. ben çinliler sizlerin motorundan daha iyidir demiyorum ama artık kendi sınıflarının içinde seviyeyi epey yükselttiler.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abicim yaşım 18 daha önce ybr'm vardı çok değil yani geçen sene sıfır ybr almıştık 2012 model füme renginde 6 bin km yaptım para ihtiyacından sattık şuan motoran ninety 90 motorum var şehir içi kullanıyorum....ninety mide sıfır almıştım 2011 de şuan o da 7 bine geldi......yeni motor alırken ninety mi satmayı düşünüyorum... ne tarz sevdiğime gelince vitesli motorları çok seviyorum....eeee tabi haliyle genciz tipi falan güzel olması lazım....eee bide öğrenci adamız bana fazla masaraf çıkarmayacak bakımları falan bana ucuza batlaması lazım....vs.... bide titreme falan olmassa daha da bir şey istemem :) tebrübem var o konuda sıkıntı yok....
nimet satılık mı?
Eğer satarsan talip im
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
evet ninety mi satmayı düşünüyorum daha bir ay olmadı vizesini yaptırdım arka lastiğini değiştirdim yağı falan değişti....ama şuan değilde bir 1-2 ay içinde satmayı düşünüyorum...ama çıkarda yüksek bi fiyat verirsen hemen satabilirim.....
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Sana İşin ustalarından Altın Elbiseli Adamdan YBR VE Apache Yorumları :)

http://www.youtube.com/watch?v=03Se7rVjK1A ( YBR 125 )

http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8 ( Apache )
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Yardım istemeni anlıyorum da neden 4 tane ayrı ayrı konu açıyorsun?

http://www.motosiklet.net/forum/geri-donusum-kutusu/116587-yamaha-ybr-125-esd***mondial-mh-125-drift***tsv-apache-rtr***-rks-titanic-150-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116517-tipi-guzel-onerebileceginiz-vitesli-motor-var-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/116299-ybr-125-esd-mi-almaliyim-yoksa-mondial-mh-125-drift-mi.html
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
hocam sana şöyle açıklayayım... http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/116299-ybr-125-esd-mi-almaliyim-yoksa-mondial-mh-125-drift-mi.html
önce bu linketeki konuyu açtım....önce bu iki motor arasındaydım....sonra cbf tavsiyeleri falan gelmeye başladı ve bunu üzerine.....http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116517-tipi-guzel-onerebileceginiz-vitesli-motor-var-mi.html
bu linkteki konuyu açtım...ve gene gelen tavsiyeler ve abilerimin güzel fikirleri üzerine bilmediğim apeche ve RKS Titanic 150 gibi motorların olduğunu öğrendim ve bunun üzerinede dedim ki bi konu ve anket yapayım en çok oy'u alan motoru alayım dedim...hikaye böyle...ama ankete honda cb 125 koymayı unutmuşum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

Sana İşin ustalarından Altın Elbiseli Adamdan YBR VE Apache Yorumları :)

http://www.youtube.com/watch?v=03Se7rVjK1A ( YBR 125 )

http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8 ( Apache )

abi sağolasın benim gerçekten çok açıklayıcı oldu beni aydınlığa kavuşturdu be ALLAH RAZI OLSUN.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst