TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
ikincil hava emiş bilmem nesi olarak geçiyor o onun sele altına giden uzun hortumunu sökünce egsoz takılı gibi ses yapıyor:)ne kadara değiştirdiniz kaç kmde değişiyor

Arkadaşlar selamlar,

Resimdeki filtre SAI filtresidir. Sadece benzinde olan pislik veya kalıntıları, aynı yağ ve hava filtresindeki gibi işlem yaparak temizlemeyi sağlar. Normalde 2 veya üç bakımda bu filtrenin değişmesi gerekmektedir.

Saygılar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar selamlar,

Resimdeki filtre SAI filtresidir. Sadece benzinde olan pislik veya kalıntıları, aynı yağ ve hava filtresindeki gibi işlem yaparak temizlemeyi sağlar. Normalde 2 veya üç bakımda bu filtrenin değişmesi gerekmektedir.

Saygılar

tamamda bu filtrenin bir ucundaki hortum tamamen boşta..dışarıdan havayı alıp emiş valfine gönderiyor..yani içinden benzin geçmiyor?
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
tamamda bu filtrenin bir ucundaki hortum tamamen boşta..dışarıdan havayı alıp emiş valfine gönderiyor..yani içinden benzin geçmiyor?

Çok pardon filtreler karıştı. Şimdi anlatayım. Sabah mahmurluğu sanırım ama olmaması gereken bir şeydi :)

Egzostdan çıkan kirli havayı temizlemektedir. Euro 3 normlarında olmasına yardımcı olan bir parça.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Arkadaşlar motorsiklet için hiç aranızda POLYESTER BEYAZ TENTELİK BRANDA kullanan oldu mu?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Aha işte tam bizlik bir şey buldum :) Selami abi, Sabri abi, hele bir bakın. Okan en çok senin işine yarar bu, zaten seni bir yakalasalar, senden alıcakları parayla TR'nin borcu kapanır :queen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A8ymCyH6qrU

http://www.ebay.com/itm/PDLC-7-X-4-...091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a807ffeb3


oooo çok başarılı bir ürünmüş ama fiyatını grünce hayal kırıklığına uğradım.. ben yine köprüden geçerken akrobasi yaparak geçerim daha iyi:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çok pardon filtreler karıştı. Şimdi anlatayım. Sabah mahmurluğu sanırım ama olmaması gereken bir şeydi :)

Egzostdan çıkan kirli havayı temizlemektedir. Euro 3 normlarında olmasına yardımcı olan bir parça.

Bende diyorum nasıl benzini süzüyor:)geçen gün benzin filtresini temizledim kıl yumağı çıktı:) Serkan Bey servis kuponlarında anladığım kadarı ile 2 bakımda bir yağ değişimi yazıyor ben mi yanlış anladım acaba
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
9
Egzost gazlarını süzüp emisyon değerlerini Euro 3 normlarına uygun hale getiren filtreyi söken ve söktükten sonra bu işlemin herhangi bir mahzurunu yaşayan var mı acaba forumda? Sanıyorum bu parça dizel motorlu yeni araçlarda bulunan DPF' nin yaptığı işi yapmak için orada bulunuyor ve bu tarz parçalar egzost gazlarının basıncını yükselten dolayısıyla motor performansına negatif anlamda etki eden parçalardır. Sökmeniz halinde yaşanacak sıkıntı motor sıcaklığının bir miktar artmasına bağlı sorunlardır. Deneyen gören pratikte ne olduğunu tecrübe eden var mıdır ki??
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
abi nasıl yapıon harbi ya.

5 viteste giderken, sol elim elcikteyken sağ elimle arkaya doğru arkaya doğru uzanıp elimle 2 harfi kapatıyorum. bu esnada gaz kolunda uzak olduğum için motor yavaşlamaya başlıyor, gişeden geçtikten sonra 2 vites küçülterek tamgaz yardırıyorum:queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
5 viteste giderken, sol elim elcikteyken sağ elimle arkaya doğru arkaya doğru uzanıp elimle 2 harfi kapatıyorum. bu esnada gaz kolunda uzak olduğum için motor yavaşlamaya başlıyor, gişeden geçtikten sonra 2 vites küçülterek tamgaz yardırıyorum:queen:

lütfen evde denemeyiniz!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst