TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Beyler bugun sagolsun xanka nickli arkadasin sym wolf 250 cc motorunu bize (sabri okan) test ettirme inkani sagladi yorumlari yazayim
arkadaslar o nssil bir ivlenme 1-2-3-4-5-6 hangi viteste olursa olsun ani gazlanmada kafa kaldiran bir motordur benim cok hosuma gitti kullanmasi cok zevkli bir anda kesilmeden 130-140 gormekte ve kesilmeden stabil gitmekte apachemi satarsam ki satmayi dusunuyorum kesinlikle alacagim motordur
bu arads xanka (cemalettin) arkadasima cok tesekkur ediyorum bize bu firsati verdigi icin...
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
ben motoru aldığımda arka dişliyi küçültmüştü arkadaş titreşim için. Genelde şehir içi kullandığından yapmış titreşimide kesmiş ama uzun yola çıktım motor 5. vitese çektiğimde 7-8 bin devirden 5 bin devire düşüyordu maksimum o dişli ile 101 km gördü motor. Derhal orjinalini taktım. Titreşim bana göre sürücü için rahatsız edici seviyede değil ama yüksek devirlerde artçıyı rahatsız edebiliyor:cherry:

Sanırım Bunu ancak test ederek anlıycaz tvs ye mail attım bakalım denemelik bir yere yönlendireceklermi..
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
ben bu videodaki hızı motor soğukken rüzgarsız düz yolda yatarak yaptım üzerindeki dişli orjinal ortalama maksimum hız bu civarlardadır bu motorlarda 14 lük dişli takınca kasıyor iyi geimiyor bendede vardı söktüm rahatladı motor ama birazdaha kalın arka teker olabilir 110-90-18 gibi bulursam alacağım...
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
gezerken buldum istediğim renk ::winkwink

931389_10200268124279704_103109372_n.jpg


931389_10200268124279704_103109372_n.jpg


310976_10200264853117927_898195821_n.jpg


922766_10200269018022047_492218589_n.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
http://www.youtube.com/watch?v=w6DzSxPSoZA ben bu videodaki hızı motor soğukken rüzgarsız düz yolda yatarak yaptım üzerindeki dişli orjinal ortalama maksimum hız bu civarlardadır bu motorlarda 14 lük dişli takınca kasıyor iyi geimiyor bendede vardı söktüm rahatladı motor ama birazdaha kalın arka teker olabilir 110-90-18 gibi bulursam alacağım...

düz yoldamı yaptın o hızı?
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
evet düz ve rüzgarsız yolda yaptım daha hızlanırmıydı bilmem

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

düz yoldamı yaptın o hızı?

evet düz ve rüzgarsız yolda yatarak anca bu hızlara çıkıyor normali bu heralde..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
evet düz ve rüzgarsız yolda yaptım daha hızlanırmıydı bilmem

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------



evet düz ve rüzgarsız yolda yatarak anca bu hızlara çıkıyor normali bu heralde..

evet normalde o hızlara çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

selam dostlar, dün okanla sürat motora yağ değişimi için gittik. sürekli shell kullanırdım. bu kez castrol koyduk. herkes castrolden şikayetçi ama vitesler daha iyi geçmeye başladı..çıkan yağı ölçtürdük. filtre değişmediği halde 1 litre yağ çıktı:) ayrıca deponun altında benzin filtresine benzeyen şeyi değiştirdik..bi yere giden havayı temizliyormuş ama anlamadım ben:) çok acayip kokulu bişeydi, selonun yoğun isteğiyle içini açtım.

şu zımbırtı:
32zrmm1.jpg


içi açılmış hali de bu selo yağ filtresine çok benziyo, ama içi harbiden kirliymiş:mrgreen:

2v82x68.jpg


biraz inat edip filtreninde içini açtım. ama pek bişey bulamadım:p

14qnhi.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
evet normalde o hızlara çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

selam dostlar, dün okanla sürat motora yağ değişimi için gittik. sürekli shell kullanırdım. bu kez castrol koyduk. herkes castrolden şikayetçi ama vitesler daha iyi geçmeye başladı..çıkan yağı ölçtürdük. filtre değişmediği halde 1 litre yağ çıktı:) ayrıca deponun altında benzin filtresine benzeyen şeyi değiştirdik..bi yere giden havayı temizliyormuş ama anlamadım ben:) çok acayip kokulu bişeydi, selonun yoğun isteğiyle içini açtım.

şu zımbırtı:
http://i39.tinypic.com/32zrmm1.jpg

içi açılmış hali de bu selo yağ filtresine çok benziyo, ama içi harbiden kirliymiş:mrgreen:

http://i44.tinypic.com/2v82x68.jpg

biraz inat edip filtreninde içini açtım. ama pek bişey bulamadım:p

http://i43.tinypic.com/14qnhi.jpg

ikincil hava emiş bilmem nesi olarak geçiyor o onun sele altına giden uzun hortumunu sökünce egsoz takılı gibi ses yapıyor:)ne kadara değiştirdiniz kaç kmde değişiyor
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
12 model mi? hayırlı olsun kaç paraya hangi bayiden aldın?

Evet 2012 model gönül isterdi ki ruhsatta 2013 model gözüksün ama....
Neyse sonuçta motoru teslim aldım isotlar kartal'dan 70 km yol yapıp geldim esenlere :)
Motoru almak için standa gittiğimde beni yönlendirdikleri bayi izmir bayisiymiş ben son ana kadar bunu bilmiyordum
sonra öğrendim
aslında beni esenlere yakın bayrampaşadaki bayiye yönlendirebilirlerdi belki öyle olsaydı çoktan almıştım motorumu
Neyse sonuçta dün teslim aldım ama ilk hırsızlık vakası da dün oldu brandayı sökmüş götürmüşler
Allaha havale ediyorum şerefsizleri...
Canım sıkıldı ama neyse motora birşey olmadı iyi ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

Bu arada 4800 peşin ödemiştim
Umarım servis olayında en kısa zamanda isotlar bir fiyat listesi çıkartır da hangi bakım hangi ücrete yapılacak belli olur
aynı işlem için arada uçurumlar olan fiyat farkları ödemek zorunda kalmasın kimse
Tekeriniz düz bassın herkese saygılar
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sabri kankam
o filtre silindirlerin pistonlerin icine giden havayi temizleyeme yariyor dicem ama sdece bir tahmin
cunku baska bisey olamaz diye dusunuyorum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Evet 2012 model gönül isterdi ki ruhsatta 2013 model gözüksün ama....
Neyse sonuçta motoru teslim aldım isotlar kartal'dan 70 km yol yapıp geldim esenlere :)
Motoru almak için standa gittiğimde beni yönlendirdikleri bayi izmir bayisiymiş ben son ana kadar bunu bilmiyordum
sonra öğrendim
aslında beni esenlere yakın bayrampaşadaki bayiye yönlendirebilirlerdi belki öyle olsaydı çoktan almıştım motorumu
Neyse sonuçta dün teslim aldım ama ilk hırsızlık vakası da dün oldu brandayı sökmüş götürmüşler
Allaha havale ediyorum şerefsizleri...
Canım sıkıldı ama neyse motora birşey olmadı iyi ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

Bu arada 4800 peşin ödemiştim
Umarım servis olayında en kısa zamanda isotlar bir fiyat listesi çıkartır da hangi bakım hangi ücrete yapılacak belli olur
aynı işlem için arada uçurumlar olan fiyat farkları ödemek zorunda kalmasın kimse
Tekeriniz düz bassın herkese saygılar
Serkan Beyle bu konuda görüştüm fakat serbest piyasa ekonomisi yüzünden elimizden bişey gelmiyor dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

sabri kankam
o filtre silindirlerin pistonlerin icine giden havayi temizleyeme yariyor dicem ama sdece bir tahmin
cunku baska bisey olamaz diye dusunuyorum

abi egsoz manifoldunun yanından bloğa küçük metal bir boru giriyor o havayı temizliyor

şimbi beişy fark ettim servis kitapçığında örneğin 5. bakıımda motor yağını tahliye edin ölçün yağ süzgecini temizleyin derken 6. bakımda motor yağını kontrol edin ve yağ ekleyin diyor yani değiştirin diye bir şey yazmıyor kitapçığa göre yağ 5-6 bin kmde bir değişiyor ben mi yanlış anladım yoksa biz mi çok sık değiştiriyoruz
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Evet 2012 model gönül isterdi ki ruhsatta 2013 model gözüksün ama....
Neyse sonuçta motoru teslim aldım isotlar kartal'dan 70 km yol yapıp geldim esenlere :)
Motoru almak için standa gittiğimde beni yönlendirdikleri bayi izmir bayisiymiş ben son ana kadar bunu bilmiyordum
sonra öğrendim
aslında beni esenlere yakın bayrampaşadaki bayiye yönlendirebilirlerdi belki öyle olsaydı çoktan almıştım motorumu
Neyse sonuçta dün teslim aldım ama ilk hırsızlık vakası da dün oldu brandayı sökmüş götürmüşler
Allaha havale ediyorum şerefsizleri...
Canım sıkıldı ama neyse motora birşey olmadı iyi ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

Bu arada 4800 peşin ödemiştim
Umarım servis olayında en kısa zamanda isotlar bir fiyat listesi çıkartır da hangi bakım hangi ücrete yapılacak belli olur
aynı işlem için arada uçurumlar olan fiyat farkları ödemek zorunda kalmasın kimse
Tekeriniz düz bassın herkese saygılar
hayırlı olsun.. güle güle kullan. keşke 13 model olsa idi
4800 peşine pahalıya almışsın hocam. keşke biraz peşin alıcam diye araştırıp sorsaydın başka bayileri.
peşin 4600 liraya bile veren bayiler var idi 10 gün önce konuştum ben.
bu arada resimlerini atarsan cok seviniriz. merakla bekliyorum ahmet kardeşim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hayırlı olsun.. güle güle kullan. keşke 13 model olsa idi
4800 peşine pahalıya almışsın hocam. keşke biraz peşin alıcam diye araştırıp sorsaydın başka bayileri.
peşin 4600 liraya bile veren bayiler var idi 10 gün önce konuştum ben.
bu arada resimlerini atarsan cok seviniriz. merakla bekliyorum ahmet kardeşim

2012 model nasıl oluyor kanuna göre 2013 model yazması gerekir(banttan inme tarihi 2012 olsa bile) ben araba için 27 aralık 2010da bursaya gelen arabayı 4 ocakta ruhsat çıkarttırdım 2011 model diye geçti ruhsata
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
2012 model nasıl oluyor kanuna göre 2013 model yazması gerekir(banttan inme tarihi 2012 olsa bile) ben araba için 27 aralık 2010da bursaya gelen arabayı 4 ocakta ruhsat çıkarttırdım 2011 model diye geçti ruhsata
bu tvs isotlar yeni kasa motoru gecen sene bu aylarda getirmişler ilk partisini.
ve depoda yatırmışlar eski kasaların tükenmesini beklemişler.
ellerinde hala eski kasa var. bayilerde de var fuardaki indirimi yapıyorlar hala peşin alımlarda 3900 4000 lira gibi.
yeni kasaların ilk parti geleni 200 250 adet imiş. şuan yeni kasa 12 modellerden de ellerinde kalmış
bunlar için peşin alımlarda yine indirim yapıyorlar.
13 modeller ise şuan gereken resmi işlemleri yapılacak ve bu ayın sonu haziran başında bayi de olacakmış.
bu kadar şeyi nereden biliyorsunuz derseniz. istanbuldan bir bayiyle görüştüm. isotların pazarlama müdürünü yanımda aradı konuşmaları aynen dinledim ve aktardım.
12 model yeni kasanın ilk satışlarında 4500 liraya alanlar olmuş hem bu konuştugum bayi . hemde bir alandan duydum.
istanbulda bir bayi var ki tvs nin, o kadar iyi ki anlatamam. adam önce bana güvenin diyor. ben para kazanmasamda olur edasında.
bir kere daha söyleyeyim alacak olanlar için her bayiyi arayın yakın uzak farketmez kim daha ucuza veriyorsa ona gidip alın.
ödeme secenekleri sunuyorlar, ücretsiz kargolama yapıyorlar .
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ikincil hava emiş bilmem nesi olarak geçiyor o onun sele altına giden uzun hortumunu sökünce egsoz takılı gibi ses yapıyor:)ne kadara değiştirdiniz kaç kmde değişiyor

benim motor 12000kmye yaklaştı.. kaç kmde değiştirileceğini bilmiyorum. 17lira fiyatı var.

selo o işi hava filtresi yapıyor.. bu direkt olarak kapağa gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

bu tvs isotlar yeni kasa motoru gecen sene bu aylarda getirmişler ilk partisini.
ve depoda yatırmışlar eski kasaların tükenmesini beklemişler.
ellerinde hala eski kasa var. bayilerde de var fuardaki indirimi yapıyorlar hala peşin alımlarda 3900 4000 lira gibi.
yeni kasaların ilk parti geleni 200 250 adet imiş. şuan yeni kasa 12 modellerden de ellerinde kalmış
bunlar için peşin alımlarda yine indirim yapıyorlar.
13 modeller ise şuan gereken resmi işlemleri yapılacak ve bu ayın sonu haziran başında bayi de olacakmış.
bu kadar şeyi nereden biliyorsunuz derseniz. istanbuldan bir bayiyle görüştüm. isotların pazarlama müdürünü yanımda aradı konuşmaları aynen dinledim ve aktardım.
12 model yeni kasanın ilk satışlarında 4500 liraya alanlar olmuş hem bu konuştugum bayi . hemde bir alandan duydum.
istanbulda bir bayi var ki tvs nin, o kadar iyi ki anlatamam. adam önce bana güvenin diyor. ben para kazanmasamda olur edasında.
bir kere daha söyleyeyim alacak olanlar için her bayiyi arayın yakın uzak farketmez kim daha ucuza veriyorsa ona gidip alın.
ödeme secenekleri sunuyorlar, ücretsiz kargolama yapıyorlar .

o çok iyi olan bayiii söylermisin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst