- Katılım
- 28 Haz 2011
- Mesajlar
- 173
slm bende 10 gunu geçti 2012 bi tane 2 el drift aldım daha once hiç vitesli kullanmadım
sadeec kalkmada zorlandım ilk seferde 1 kerede düşürdüm aldıgım arkadaş zorlamamış sanırım boş yolda kısa mesafe bastım 105 110 yukarı çıkmıyor çok ruzgar oldugu için anca 2 3 dakka bu hızda denedim titreme nerdeyse yok gibi (başak motor kullanmadım cub hariç) düzcede mondial servisi yok yağını kendimiz değiştik 10 40 yarı sentetik koyduk kullananlardan tavsiye bekliyom
bunu yap bunu yapma gibi
yan sehpada baya uğraştım çalışmıyor müşür varmıs rolantide ısınınca stop etmiyor
driftle yakında az daha alışıyım Düzce Ankara yapacam bakalım
sadeec kalkmada zorlandım ilk seferde 1 kerede düşürdüm aldıgım arkadaş zorlamamış sanırım boş yolda kısa mesafe bastım 105 110 yukarı çıkmıyor çok ruzgar oldugu için anca 2 3 dakka bu hızda denedim titreme nerdeyse yok gibi (başak motor kullanmadım cub hariç) düzcede mondial servisi yok yağını kendimiz değiştik 10 40 yarı sentetik koyduk kullananlardan tavsiye bekliyom
bunu yap bunu yapma gibi
yan sehpada baya uğraştım çalışmıyor müşür varmıs rolantide ısınınca stop etmiyor
driftle yakında az daha alışıyım Düzce Ankara yapacam bakalım