Şu Galatasaray logolu bez parçasına gösterdiğiniz saygının onda birini kendi bayrağımıza gösterseydiniz,bazı adamlar sizden vergi adı altında rızkınızı alırken,ülkenizi parsel parsel yabancılara satarken,terörürü gizliden gizliye yüceltirken aynı tepkiyi gösterseydiniz belki şimdi daha iyi bir durumda olabilirdik.Futbol çoğu insan için izlemesi ve oynaması güzel bir oyun ama olayı abartmamak lazım.Sonuçta 22 tane trilyoner arkadaş çimlerin üstünde top koşturuyor onlar paralarını alıyor millet birbirine düşman kesiliyor.Adamın çocuğunun yediğe ekmeğe zam gelir gıkını çıkarmaz ama sevdiği takım yenilince ortalığı birbirine katar sokakları savaş alanına döndürür.Cidden bu işte bir terslik var.