- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
Bizde bilmiyoz ne alacağımızı ama eli kulağında 
Eskileri öyleydi de yenilerinin o kadar süre tamirsiz çalışacağı çok kesin değil. Eskiden motorlar evladiyelik üretiliyodu şimdikiler tüketim malzemesi niyetine üretiliyor.Arkadaş neymiş bu Ybr efsanesi... Demek ki sıfırını alsak üzerine titresek yağını bakımını aksatmasak 5 yıl tamir yüzü görmeyecek. Yanlış mıyım?