Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
1000 km az bi rakam değil gerçekten.bakalım garantisi bitince düşünebilirim.belki bigün rast gelirsek daha ayrıntılı konuşabiliriz.hangi ildesiniz bu arada?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

arkadaşlar sizde de oluyo mu bilmiyorum bnm aynalar da titreme var özellikle motor freninde giderken baya gürültü yapıyo.aynı sorunu yaşayan ve ya çözmüş olan varsa bilgilendirirse sevinirim....

aynalarda aynı şekil bendede titreme var.
kırıkkaledeyim bu arada ankaraya bazen motorlagezmeye geliyorum. geleceğim sıra özelden mesaj yazarım size.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Bendede o titreme var ayrıca motordanda boşta gaz verince bi ses geliyor 2000 bakımında hepsini söylücem
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
35
arkadaşlar driftlerde sadece 1 ve 2. vites arasında mı boş var örneğin 4 veya 5. viteste boşa atabiliyo muyuz :silent:
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:

1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.

2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?

3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.

4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?

5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.

with all my respect...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Yavuz mobilden her soruna cevap yazdim bi turlu gonderemedim yauv bidahada yazmasi zor geldi kisacasi soyle diyim kullanim tarzin yanlis birde git bi servise goster
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Kullanım garzı çok yuvarlak bir tabiir oldu sanki :D

2. viteste kaldırmam mı yanlış yoksa vitesleri düşürmeye çalışmam mı diye soracam da vites düşürmeyipde ne halt yiyecem :D

yani illa 1. viteste mi kaldırak motoru
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
1de kaldircan 2de kaldiriraan debriyaj plakasini siyirttirirsin sonra masrafta masraf bide o debriyaji oraya sus icin koymamislar senin o vites dusurememe sorunuda ordan kaynaklaniyo olabilir servise giit
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:

1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.

2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?

3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.

4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?

5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.

with all my respect...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var
Aynaların çevresine silikon veya japon yapıştırıcı sıkıyolar zırıltı kesiliyo.
Debriyajı sıkmadan vites değiştirme, çok zararlı. 5. viteste kırmızı ışıkta durma, yavaşlarken vitesleri küçült 2. vitese kadar gel, iyice durur gibiyken 1. vitese tak eğer hemen kalkış yapacaksan yok öyle değilse pedala az bas boşa geçsin. 2. viteste motoru kaldırma çok zıplıyosa 1.viteste 3-5 metre ilerle sonra 2ye tak. Durduğun yerde vites değiştirmen gerekirse debriyaj çekiliyken motoru ayağınla ileri geri oynat.
Çoğu vites arasında boşluk var ama boş vites olarak kullanabileceğin vitesler arası tek boşluk 1 ile 2 arasındadır.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
çözümü yazıyor burada

Disk eğri muhabbeti ben motoru ilk aldığımda karşılaştığım sorundu sanırım diski çiziyormuş , ses yapıyodu serviste hemen hallettiler.Yeni aldığım için çok büyütmüştüm bi o kadarda sinirlenip sövmüştüm. Fabrikasyon hatası olduğunu söylemişlerdi demek ki bu çoğu driftte var. Yeni Drift alıcak arkadaşlar için drifttin ufak tefek sorunlarını göstermek adına iyi bi yazı olmuş.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:

1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.

2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?

3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.

4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?

5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.

with all my respect...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var


1 - Benim motorda 4000-5000 devirlerde aynalarda o kadar titreme olmuyor. Seninkisinde aşırı bir titreme var gibi servise göstermelisin.

2 - Debriyaja basmadan vites değiştirmek zararlıdır tabiki. Debriyajı kullanmanı tavsiye ederim.

3 - Vites konusuna gelirce. 5. vitesten direk boşa atamassın. Bendede motoru ilk aldığımda debriyajda bazen takılmalar oluyordu. Bu kullanılan yağdanda kaynaklanıyor debriyajın alışmasındanda. Sana tavsiyem vites düşüreceğin zaman yolda kırmızı ışıkta durduktan sonra düşürmek yerine yolda kırmızı ışığı gördüğünde hareket halinde 4-3-2-1 diye düşürmek devirlerinde düşürmek iyi olacaktır.
Ben illaki durduktan sonra vitesi düşürücem dersen vitesi düşüreceğinde motora ara gazı vererek düşürebilirsin. O zaman yağlama dişliler arasında daha fazla olacağında vites geçişlerin takılmadan geçecektir.

4 - Sürekli 2. viteste kalkman kalkış esnasında debriyajı yarım debriyaj olarak kullanacağın için debriyaj balatanın daha erken aşınmasına neden olur.

5 - Bilgim yok.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
25
Arkadaşlar Drift'imi satıyorum :/

Arkadaşlar ilk göz ağrım drift'imi satıyorum..:pale: Artık büyültmenin vakti geldi.. CBR 125 ayarında motorlarla takas olur..
özellikler:
Alarm,
Uzaktan Çalıştırma,
Jantlarda şerit,
Kask filesi,
Kask,
Far karartma,
Özel şifreli kilit...
Performan Egzos

İlgilenen arkadaşlar mesaj atarsa detaylı konuşuruz..

mrpsw.jpg
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Metin ve Mengü Bey cevaplarınız için teşekkür ederim. Ben motoru aldım bana kullanım kılavuzu veya garanti belgesi tarzı bişey vermediler. Ama faturası var tabi. Motoru bu şekilde faturayla servise götürsem, gazda boşluk var, ön teker asfaltta zıplıyor gibi, bide aşırı titreme var gibi desem

ilgilenirler mi yoksa ilgilenmek zorundalar mı? Aldığım yer servis biraz kıldır sorun olursa beni ara demişti :D
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:

1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.

2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?

3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.

4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?

5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.

with all my respect...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var

sorularına arkadaşlar gerekli cevapları yazmışlar zaten benimde eklemek istediğim birşeyler war
şayet
5. viteste durduysan vites düşürürken debriyajı hafif kaldır motor yürür gibi edince tekrar debraja bas ve vitesi düşür daha kolay geçecektir.. ama tavsiyem ışıkta duracak olursan duruncaya kadar motor freniyle vitesleri düşürüp durduğunda da 1. viteste kalkmandır
birde debriyaj kullanmadan vites yükseltir yada düşürebilirsin gerkli devri bulduğun zaman debriyaj kullanmaktan rahat olur.. şahsen ben pratik olması açısından arada deniyorum.. neden mi birgün debriyaj telim koparsa sayet ne yapacam potu yedim dememek için...
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
depoyu fulledikten sonra 380 de yedeğe geçtim. şu anda 450 km benzin çok az kaldı daha nekadar gider bilmiyorum sizce yakıt nasıl normalmi? genelde hızlı kullandım. son gaz gittiğim km az değil
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
Arkadaşlar ilk göz ağrım drift'imi satıyorum..:pale: Artık büyültmenin vakti geldi.. CBR 125 ayarında motorlarla takas olur..
özellikler:
Alarm,
Uzaktan Çalıştırma,
Jantlarda şerit,
Kask filesi,
Kask,
Far karartma,
Özel şifreli kilit...
Performan Egzos

İlgilenen arkadaşlar mesaj atarsa detaylı konuşuruz..

http://p1305.hizliresim.com/19/4/mrpsw.jpg

kardeş motorun guzelmiş büyütmek istiyorum diyosun iyi güzelde cbr 125 demişsin bu büyütme değil küçültme bile sayılabilir. bence 250 liklere falan bak yani yine sen bilirsin de ...
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
benzinlik çıkışındaki vana 180 derece dönebiliyor ama neresi yedek neresi ana depo tarif edebilir misiniz?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Benimde aynalar ve diskten ses geliyor bende servise söyleyeyim fakat servis çok ilgisiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst