1000 km az bi rakam değil gerçekten.bakalım garantisi bitince düşünebilirim.belki bigün rast gelirsek daha ayrıntılı konuşabiliriz.hangi ildesiniz bu arada?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
arkadaşlar sizde de oluyo mu bilmiyorum bnm aynalar da titreme var özellikle motor freninde giderken baya gürültü yapıyo.aynı sorunu yaşayan ve ya çözmüş olan varsa bilgilendirirse sevinirim....
Aynaların çevresine silikon veya japon yapıştırıcı sıkıyolar zırıltı kesiliyo.Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:
1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.
2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?
3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.
4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?
5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.
with all my respect...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var
çözümü yazıyor burada
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:
1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.
2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?
3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.
4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?
5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.
with all my respect...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var
Arkadaşlar merhaba yeniden, yine sizlere sorularım var :queen:
1- 4-5 bin devirde giderken benim aynalar titriyor zırıltı ses demıryorum görüntü net değil mesela arkadan gelen arabanın markasını seçemiyorum.
2-debriyaja basmadan elimi gazdan çektikten sonra vitesi yükseltebiliyorum. Motora zararı var mıdır? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?
3- 5. vitesle giderken kırmızı ışıkt duruyorum. 2 ye kadar düşene kadar vitesi bir tane düşürüyorum yani 4 e bi kere daha düşürmek istediğimde olmuyor, debriyaj taş gibi. Vuruyorum ayağımla yine aşağı inmiyor. Debriyajı yarım bırakınca şakk diye bir ses geliyor ve 4. vites ışığı yanmaya başlıyor, sonra bi kere daha aşağı basıyorum yine 4 le 3 arasında kalıyor elimi debriyajdan hafif salınca 3 e giriyor, böy böyle 2 ye kadar iniyorum. Sizlerde de duru aynımıdır yoksa benım motor mu problemlı. İşin özü motor 5 ten 1 e kadar tıkır tıkır vites düşmüyor ama yükselebiliyor.
4-1. viteste motoru süremiyorum çok zıplıyo, o yüzden sürekli 2. vitesle kalkıyorum bununda bir zararı var mı?
5- son olarak ybr kafa demirinden taktırmak istiyorum fakat sanayide bulamadım. bana önerebileceğiniz bir adres var mıdır. Yine ybr motor korumalığını 35 e aldım 5 liraya taktırdım canavar gibi oldu.
with all my respect...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
daha 2 gündür kullanıyorum galiba sadece 1ile 2 arasında boşluk var
Arkadaşlar ilk göz ağrım drift'imi satıyorum..ale: Artık büyültmenin vakti geldi.. CBR 125 ayarında motorlarla takas olur..
özellikler:
Alarm,
Uzaktan Çalıştırma,
Jantlarda şerit,
Kask filesi,
Kask,
Far karartma,
Özel şifreli kilit...
Performan Egzos
İlgilenen arkadaşlar mesaj atarsa detaylı konuşuruz..
http://p1305.hizliresim.com/19/4/mrpsw.jpg
Musluğun sapını tutup aşağı indirince ana depo, yukarı kaldırınca yedek depo, tam ortada kapalı.benzinlik çıkışındaki vana 180 derece dönebiliyor ama neresi yedek neresi ana depo tarif edebilir misiniz?
Benimde aynalar ve diskten ses geliyor bende servise söyleyeyim fakat servis çok ilgisiz...