Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2013
Mesajlar
3
Acikcasi yeni uye oldum nasil foto yuklenir bilmiyorum
genlede telefondan giriyorum telden yukleme konusunda yardimci
olursaniz neden olmasin:)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar drifte 163 cc lik silindir takan warmı üst kapağı filan değişen...
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Acikcasi yeni uye oldum nasil foto yuklenir bilmiyorum
genlede telefondan giriyorum telden yukleme konusunda yardimci
olursaniz neden olmasin:)

Telefondan zor bilgisayardan girmiyon mu hiç :)

arkadaşlar drifte 163 cc lik silindir takan warmı üst kapağı filan değişen...

Birisi 162 cc takmış sahibinden de ara sor istersen :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-kacirma-162-pistonlu-121712766/detay
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar Sarıyer yada mecidiyeköy taraflarına yakın olup motorunu satmayı düşünen varsa özel mesaj gönderebilirler. Beyaz yada gri renk öncelikli. Fiyatıda çok uçuk olmasın dabii :)
( işimi uzun süre bırakma imkanım olmadığından yekın yerler tercihimdir. )
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
maksat bilgilendirme olsun... :
*yeni aldığım driftle 2 günde 300 km yol yaptım.uzun yolda gidişi gayet güzel.hız 110 da 7.000 120 de 8.000 devirde gayet rahat gidiyo ama bu hızlar nerdeyse son gaz olduğu için biraz fazla yakması normal ama yine de zorlanması yok yani..
*motorun hızlanması,torku cidden iyi.eğer hız veya yarış meraklısıysanız 125 cc lik motorları drag da falan çok rahat tokatlarsınız ( denenmiştir :) )
*biraz aşağı eğim de 130 u da görüyo bence bu motor için takdir edilesi bir hız...
*tork demişken bugun 2 kişi motorda giderken arabanın birine atarlanmam yüzünden 2 ye geçişi biraz devirli yaptım ve resmen ön kaldırdı şaşırdım dogrusu :)
*ön fren gayet sağlam ama arka fren biraz düzensiz gibi.zamanla gevşeme geç kavrama yapabiliyo,kontrol etmek gerek.
*lastikleri hakkında farklı görüşler var.bence fena değil.uzun yolda tatlı virajları 110 120 ile gayet iyi alıyo.ıslak yolda denemedim bilmiyorum..
*kıvraklığını ybr ile karşılaştırırsam biraz geride gibi ama şehir içi kullanımda sıkıntı yaşamadım henüz.
*motor sesi biraz gürültülü geliyor bana ,özellikle gazı kestiğinde motor freniyle giderken ön çamurluk mu titriyodur nedir orası biraz rahatsz edici ama çin malı diye maruz görülebilir.
*farlar, aydınlatması güzel,özellikle uzunlar sellektör için gayet dikkat çekici
*kendi motorum beyaz diye söylemiyorum ama grisi falan hiç çekici durmuyo bence.kırmızıyı merak ediyorum ama beyaz 10 numara.
*süslemeye yönelik modifiyeler ABARTILMADIĞI sürece gayet yakışıyo.
*kafalık çok şık ama biraz daha büyük olabilirdi belki tur camı gibi bişey takılırsa rüzgarı kesmede de iyi olabilir ama orjinalde rüzgar maruziyeti biraz fazla.
*ne kadar dayanır bilmem bakım yaptırmak önemli gerisini zaman gösterecek..
**şimdilik edindiğim görüşler bu kadar.faydalı olması dileğiyle.herkese iyi sürüşler.saygılar....

Mutlaka ön dişliyi değiştirin. orjinalinde 15T dişli var. 16T taktırırsanız süper oluyor. Bence üzerindeki 15T dişli motora küçük gelmiş. 1.viteste resmen gaza dokunamıyorsunuz. Şahlanıyor motor. Birde uzun yol yapacaksanız sarfiyatı arttırıyor.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Mutlaka ön dişliyi değiştirin. orjinalinde 15T dişli var. 16T taktırırsanız süper oluyor. Bence üzerindeki 15T dişli motora küçük gelmiş. 1.viteste resmen gaza dokunamıyorsunuz. Şahlanıyor motor. Birde uzun yol yapacaksanız sarfiyatı arttırıyor.

Cidden doğru , 1.viteste gaza ufacık bi dokunuşta motor direk şahlanıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Driftime 32 lt çanta taktırıcaktım şeklini bozar diye vazgeçtim sanırım , bi defter bile koyucak yer yok mu bizim aletlerde :p sırt çantasıyla mı gezicem sürekli :) eski scooterımın koltuğu kalkıyodu , driftte böyle bi mekanizma göremedim.Koltuğun orda kontak fln , çözüm olarak napıyosunuz çantamı kullanıyosunuz ?
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Cidden doğru , 1.viteste gaza ufacık bi dokunuşta motor direk şahlanıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Driftime 32 lt çanta taktırıcaktım şeklini bozar diye vazgeçtim sanırım , bi defter bile koyucak yer yok mu bizim aletlerde :p sırt çantasıyla mı gezicem sürekli :) eski scooterımın koltuğu kalkıyodu , driftte böyle bi mekanizma göremedim.Koltuğun orda kontak fln , çözüm olarak napıyosunuz çantamı kullanıyosunuz ?

driftinde koltuğu kalkıyor 1 defter alır sanırsam motorun sol arka tarafında kilit yeri war
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
o sol arkadaki kask kilit yerini mi kast ediyosun hacım , en azından ruhsatı falan atarım ceplerim dolu dolu bişiler düşücek gibi hissediyorum sürekli :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
Mutlaka ön dişliyi değiştirin. orjinalinde 15T dişli var. 16T taktırırsanız süper oluyor. Bence üzerindeki 15T dişli motora küçük gelmiş. 1.viteste resmen gaza dokunamıyorsunuz. Şahlanıyor motor. Birde uzun yol yapacaksanız sarfiyatı arttırıyor.

1.vites çok agresif gerçekten, dönüşlerde sıkıntı yapıyor. 16 dişli takılırsa 5.vites anca yokuş aşağı yada 4te abandıktan sonra 5e atılır diye tahmin ediyorum. çünkü 5.vites çok zayıf. 16dişli takan varsa öğrenmek isteriz belki arkadaşın dediği gibi iyidir
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
1.vites çok agresif gerçekten, dönüşlerde sıkıntı yapıyor. 16 dişli takılırsa 5.vites anca yokuş aşağı yada 4te abandıktan sonra 5e atılır diye tahmin ediyorum. çünkü 5.vites çok zayıf. 16dişli takan varsa öğrenmek isteriz belki arkadaşın dediği gibi iyidir

ilk önce 17 diş taktım
motoru çok sağırlaştırdı. hatta 5 vites komple kayboldu. tekrar söktürerek 16 diş taktırdım ve şu an mükemmel oldu motorun uzaması daha iyi oldu hızına +10 km daha ekledi 120 yi geçemeyen motor 132 yi basıyor. ön dişlinin 16 olmasını tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
ilk önce 17 diş taktım
motoru çok sağırlaştırdı. hatta 5 vites komple kayboldu. tekrar söktürerek 16 diş taktırdım ve şu an mükemmel oldu motorun uzaması daha iyi oldu hızına +10 km daha ekledi 120 yi geçemeyen motor 132 yi basıyor. ön dişlinin 16 olmasını tavsiye ederim.

peki tahmini son hıza ulaşması için ne kadar bi mesafe lazım bizim arkadaş ybryle denedide geçildi ama ybr modifiyeliydi yani üst kapak filan silindir 2 tane ybr bide drift bi ybryi geçti oynanık olanı geçemedi...
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Arkadaşlar ls2 misfit kask aldım, kafama tam oturuyor ancak boyutu diğer kasklara göre çok büyük değil mi?

yandan darbelere karşı korur ama önden veya arkadan alınacak darbelerde sanki boynu kırma ihtimali var gibi bide. Gözlükle nasıl kask kullanacaz bunu da çözemedim, şakaklarımdan içeri girmiyor gözlüğün sapı

bide armor alarmlı kablo kilit aldım motomaxtan 1.80m x 22mm, bunda da bir sorun var gibi, şöyle ben elımle bılye gibi birbirine eklenmiş olan parçaları sıkıştırdığım zaman o ekler birbirinden ayrılıyor. Dışındaki plastik olmasa sanki kilit eyve bıçağı ıle bıle ayrılır gıbı dduruyor. Acaba içinde çelik tel mi var bunun? :D Alarmı da çok hasaas kedi hoplasa motora cır cır ötüyor. Kullanan varsa başka bi yardım edıversın.

Bi de alarmlı disk kilidi almak istiyorum, onun için önerileriniz var mıdır? Bu kilidi, ruhsatı koltugun altına koyabılır mıyız, yeterınce bosluk var mıdır orda?

plakayı bu gun bizimkiler niğdeden almışlar, kargoya vermişler artık yarın depodan gider alırım driftimi.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
11
merhaba arkadaşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

aynen dedigin gibi fatih
ön:2.78-18
arka:90/90/18

http://a1303.hizliresim.com/17/q/lbuwb.jpg

amortisörlerinden şikayeti olan varsa..ybr amortisörü takın..çok rahat ve motorun havası degişiyo..
kuyrukla tekar arası aılıyo..

http://a1303.hizliresim.com/17/q/lbv63.jpg

http://a1303.hizliresim.com/17/q/lbv70.jpg

merhaba arka çanta kaç litrelik ve markası nedir. yüksek süratlerde motorun kontrolunu etkiliyormu? cevaplarsanız sevinirim. selamlar....
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
peki tahmini son hıza ulaşması için ne kadar bi mesafe lazım bizim arkadaş ybryle denedide geçildi ama ybr modifiyeliydi yani üst kapak filan silindir 2 tane ybr bide drift bi ybryi geçti oynanık olanı geçemedi...

100 km ye kadar çok seri çıkıyor, film 100 km hızdan sonra başlıyor. ben hafif motorun üzerine yatarak o hıza ulaştım. mesafe süre ölçmedim bu hızıda ankara çevre yolunda önümde arkamda hiç araba yokken bastım.
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
3
Ziya kardes bilgisayardan girdigim zaman yuklemeye calisicam
zaman buldukca girmeye calisiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst