Antalya / Isparta / Burdur Çıkışlı Balıkesir - Gönen Gezisi

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Merhaba arkadaşlar, eşim ve ben Antalya / Isparta / Burdur Çıkışlı Balıkesir - Gönen Gezisi yapmayı planlıyoruz. Hali hazırda oluşmuş herhangi bir güzergah yok.

Varış noktamız Balıkesir - Gönen, dönüş yolunda da günübirlik İstanbul yaparaktan geri dönme düşüncemiz var. Gezimizde bize eşlik etmek isteyen arkadaşlar olursa eğer seviniriz. Belli bir tarih yok, katılım durumuna göre ayarlanabilir. Bu sebepten herhangi bir tarih yazmıyorum.

Katılımları bekliyorum. Bana özel mesajla ve bu başlık altından ulaşabilir, önerilerinizi ve yorumlarınızı sunabilirsiniz. Açıkcası her türlü gidiş güzergahı ve öneriye ihtiyacımız var ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Katılımları bekliyorum ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Şu an için gezimizin katılımcıları;

@egem1194 ve bendeniz MeTaL. Katılımları bekliyoruz ...
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
137
evet güzel bir güzergah
dolu dolu sekiz on gün sürerse güzel olacak
Çanakkale yi de katalım adaları falan.
ben hazırlıklara başlıyom valla
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
kolum kırık olmasa gelmeyi çok isterdim.ilerde gezi planlarsanız Antalyadan başlayan haber verin
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
348
katılmak isterdim ama biraz uzak bir mesafe ve bir ögrenciyi zorlicak bi gezi malesef :S kısa mesefelerde kamp gibi etkinlikler gezi olursa haber veirrseniz katılabilrim
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Motorum ve ehliyetim olsaydı gelmek isterdim.Ama ehliyet en erken temmuzda elime geçecek sanırım.Bir de 8*10 gün sürecekse işten izin almak gerekir.Yine de takip ediyorum bu konuyu..Bu arada tanışmak isterim sizinle,Burdur'dayım ben de...Saygılar
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Motorum ve ehliyetim olsaydı gelmek isterdim.Ama ehliyet en erken temmuzda elime geçecek sanırım.Bir de 8*10 gün sürecekse işten izin almak gerekir.Yine de takip ediyorum bu konuyu..Bu arada tanışmak isterim sizinle,Burdur'dayım ben de...Saygılar

Ispartaya geldiğinde beklerim tabii, tanışalım.

öncelikle iyi yolculuklar.. umarım bolca eğlenirsiniz... tarihiniz kesin değil sanırım bizde 21 haziranda ayvalık tarafına geçeceğiz grup olarak aynı tarihlerde orada olursanız, değişik bir toplaşma olabilir..

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/114999-kocaeli-cikisli-haziran-sonunda-ayvalik-cunda-gezisine-katilmak-isteyen.html

Tarih belli değil, Haziran' a kadar katılımlara bağlı olarak duruma bakarız ama gördüğünüz gibi şu an sadece 2 motosikletci (aile) olarak katılım sağlayabildik. Devamı gelmezse uygun bir tarihe kadar bekleyip, sonra yollara koyuluruz ...
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
125 Duke um le Ezik kalırım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst