ben rolantiyi 1.4 lerde kulanıyorum en soguk gunlerde bile sadece yaptıgım en yukarda jikleyi kaldırıp calıstırıyorum 3 sn devri 10 binde tutukdan sonra bi altına alyor gaz kolunu bırakıyorum sonra kaskı felan giyiyorum o ara motor ısınıyor zaten jikleyi en alta alıp devam ediyorum 1.4 den yukarı koymadım hic ilk basta alısana kadar birkaç kere stop etirebilirsin sonra alışınca sıkıntı kalmaz benzin muslugu dediğim plastik bir aparat bu yedek depoya geçirirken cevirdiğin butonun ordaki ,rolantide stop etmesine sebeb olabiliyor mcx olan bir arkadaşımda vardı böğle bi sorun alakasını ve tekniksel sebebini bilmiyorum ama değiştirince sorun halloldu bi yere felan çarpmışındır yada bi delik felan açılmıştır onda muhtemelen normaldende fazla yakıyosundur.. neyse ustanada sor tabi ama bazı ustalar çok kalın kafalı ve mantıksız oluyor oğle hissedersen sadece benzin musluğunu değiştirmek istediğini söyle rolantinide düşür derim motor ısındıkdan sonra 2 3 binlere çıkar rolantın durduğu yerde 2 kat yorarsın motoru yazıkdır..Abi rölanti biraz yüksek çünkü motosiklet otoparkta duruyor ve soğuk orası baya jikleyle çalıştırıp çıkıyorum 5-10 dk ama dışarda yine stop ediyordu bende rölantiyi yükselttim 1800-1900 falan sanırım ya düşük rölantide stop ediyor benim motor siz kaçta çalıştırıyorsunuz? Jikle ve benzin musluğu ne alaka ?
favorim her zaman siyah ama kırmızıda on numaraya benziyor.
ben rolantiyi 1.4 lerde kulanıyorum en soguk gunlerde bile sadece yaptıgım en yukarda jikleyi kaldırıp calıstırıyorum 3 sn devri 10 binde tutukdan
3 sn felan jigle sonda içindeki hava tamamen çıksın diye..Siyahı hiç düşünmedim. Kırmızıya kanım ısınmaya başladı :thumleft:
Motor soğukken 10bin devirde çalıştırmak çok zararlı. Daha yeni olduğu için birşey olmuyor gibi geliyordur ama her seferinde motora zarar veriyorsun. Motor daha tam yağlanmamışken bi anda redline a kadar basılır mı :thumright
ben rolantiyi 1.4 lerde kulanıyorum en soguk gunlerde bile sadece yaptıgım en yukarda jikleyi kaldırıp calıstırıyorum 3 sn devri 10 binde tutukdan sonra bi altına alyor gaz kolunu bırakıyorum sonra kaskı felan giyiyorum o ara motor ısınıyor zaten jikleyi en alta alıp devam ediyorum 1.4 den yukarı koymadım hic ilk basta alısana kadar birkaç kere stop etirebilirsin sonra alışınca sıkıntı kalmaz benzin muslugu dediğim plastik bir aparat bu yedek depoya geçirirken cevirdiğin butonun ordaki ,rolantide stop etmesine sebeb olabiliyor mcx olan bir arkadaşımda vardı böğle bi sorun alakasını ve tekniksel sebebini bilmiyorum ama değiştirince sorun halloldu bi yere felan çarpmışındır yada bi delik felan açılmıştır onda muhtemelen normaldende fazla yakıyosundur.. neyse ustanada sor tabi ama bazı ustalar çok kalın kafalı ve mantıksız oluyor oğle hissedersen sadece benzin musluğunu değiştirmek istediğini söyle rolantinide düşür derim motor ısındıkdan sonra 2 3 binlere çıkar rolantın durduğu yerde 2 kat yorarsın motoru yazıkdır..
Abi benzin musluğunun ne olduğunu biliyorumSadece ne alaka dedim eyvallah sağol rölantiyi alıcam 1.400 e falan da sabah jikle açık 10 bin devirde tutmak zararlı değil mi ?
Beğendin mi kırmızıyı?
Bugün yine görüştüm fiyat 2580 e kadar indik ama beyaz ısrarla gelmiycek diyolar kırmızı 3 güne teslim
http://www.mondialmotor.com.tr/file...-touring-125-mh-drift-kirmizi-28_52969100.png
Beğendin mi kırmızıyı?
Bugün yine görüştüm fiyat 2580 e kadar indik ama beyaz ısrarla gelmiycek diyolar kırmızı 3 güne teslim
http://www.mondialmotor.com.tr/file...-touring-125-mh-drift-kirmizi-28_52969100.png
çin motorlarını kaliteli malzeme ve işçilik kullansalardı hondaya verdiğin parayı isterlerdi. çin motorlarının ucuzluk amacı bu ucuz ve kalitesiz mal kullanıp fiyatı aşağı çekmek...glkp45 senın duruma ben yorum yapıyım benım motorda hava sıcak ısıkda durdugumda tam hareket edecekken stop edıyordu servıse soyledım ayarladılar bıraz yukselttım abı dedıler bana yuksek geldı ıbre senın dedıgın gıbı 1800-1900 dvr gosterıyordu aldım elıme tornavıdayı sag tarafta karburatorun uzerınde tek vıda var avans ayarı yapıyorsun az kulagın motorun sesınden anlıyorsan ayarlarsın olmadı devır saatıne bak bı ayar yaptım 1500 sabıtt ve stop etme yok yuksek rolantı yok sımdı cok ıyı oldu
ama 4400 km deyım zıncır pert olduYA BU MOTOR yapanlar nıe kalıtelı zıncır kullanmaz da bızı ugrastırı
sımdı pıyasaya bakacagım o rıng zıncırlere
Arkadaşın motorunun sıkıntısı ayarsızlık. Ben çin mallarının pek de kalitesiz olduğunu düşünmüyorum. Onlarca kere basınçlı suyla yıkamama rağmen hiç pas yok mesela motorda.çin motorlarını kaliteli malzeme ve işçilik kullansalardı hondaya verdiğin parayı isterlerdi. çin motorlarının ucuzluk amacı bu ucuz ve kalitesiz mal kullanıp fiyatı aşağı çekmek...
ozaman turk malıda uretelim fiyatı kıran sadece kulanılan malzemeyse çin malının en buyuk avantaji ucuz işcilik yani malzemeden çok işcilik ucuz olduğu için ucuz oluyor ürünlerçin motorlarını kaliteli malzeme ve işçilik kullansalardı hondaya verdiğin parayı isterlerdi. çin motorlarının ucuzluk amacı bu ucuz ve kalitesiz mal kullanıp fiyatı aşağı çekmek...
ozaman turk malıda uretelim fiyatı kıran sadece kulanılan malzemeyse çin malının en buyuk avantaji ucuz işcilik yani malzemeden çok işcilik ucuz olduğu için ucuz oluyor ürünlerha bazı malzemelerde hem malzeme hem işcilik ucuz oluyor o ayrı.. sen 2bin 3 bin euro avrupadaki işciye verceğene 50 100 euroyla çinde adam çalıştırıyosun fark burda daha çok..
Arkadaşlar ben dün sabah sıfır drift aldım. Aldıgım adam öğleye doğru montajlatırım sende kontrol eder teslım alırsın dedı. Öğlen gittim evrakları aldım plaka işlemlerini baslatmak için, satıcıya dedım kı benım ıslemler cumaya kadar surer o zamana kadar motor sende kalsın dedım ve daha motoru hıc görmedım. az önce yemek yaparken aklıma geldı eskınden bende sanayıde renault servısınde calısmıstım, montaj anında basında beklemedıgım ıcın motorun hali nicedir bilmem. Sanayide başına bir iş gelmiş olmasın, parça falan aktar dökter olayı. Yoksa aldıgım bayi bu işi takip etmiş midir? En önemlisi tabiki motor kısmı, o kısım tek parça mı geliyor? yoksa onuda mı usta tek tek topluyor? Motor bloğunun daha önce açılıp açılmadığını nasıl anlarım? Conta izi mi arayacağım yoksa vida ağızlarına mı akarım? Vallaha bu izmirliye zerre kadar güvenim yok :silent:
Arkadaşlar ben dün sabah sıfır drift aldım. Aldıgım adam öğleye doğru montajlatırım sende kontrol eder teslım alırsın dedı. Öğlen gittim evrakları aldım plaka işlemlerini baslatmak için, satıcıya dedım kı benım ıslemler cumaya kadar surer o zamana kadar motor sende kalsın dedım ve daha motoru hıc görmedım. az önce yemek yaparken aklıma geldı eskınden bende sanayıde renault servısınde calısmıstım, montaj anında basında beklemedıgım ıcın motorun hali nicedir bilmem. Sanayide başına bir iş gelmiş olmasın, parça falan aktar dökter olayı. Yoksa aldıgım bayi bu işi takip etmiş midir? En önemlisi tabiki motor kısmı, o kısım tek parça mı geliyor? yoksa onuda mı usta tek tek topluyor? Motor bloğunun daha önce açılıp açılmadığını nasıl anlarım? Conta izi mi arayacağım yoksa vida ağızlarına mı akarım? Vallaha bu izmirliye zerre kadar güvenim yok :silent: