- Katılım
- 6 Ara 2010
- Mesajlar
- 2,175
Rahat ol aynı şeyler çoğu başlayan kişinin başına gelmiştir, benimde başıma geldi nedenini sana söyleyeyim
Bende ilk cup çalışmaya başlayınca direğe ufak bir dokunuş yapmıştım 
2 3 saat evin önümde 8 çizip durdum ve ertesi gün sınava girip geçtim
Gaz kolunu çok önden kavrayarak tutuyorsun demek ki, az gaz verince sen geri asılıyorsun ve otomatik olarak gaz veriyorsun, tabi acemi olduğun için ön fireni kullanamıyorsun, ayağını yere koymak için beklediğin için arka fireni de kullanamıyorsun haliyle, başını alıp gidiyorsun
2. tüyo ise şu:
Motoru dengede tutan arka tekerin itme gücüdür, bunun için kalkıştan sonra gazı az açıp aynı ayarda tutarak gitmendir, eğer gaz kesip verirsen dengen allak bullak olur, yani hep gaz sabit olsun :cat:
Arkadaşların dediği gibi 2. vites kullan :cat:
2 3 saat evin önümde 8 çizip durdum ve ertesi gün sınava girip geçtim
Gaz kolunu çok önden kavrayarak tutuyorsun demek ki, az gaz verince sen geri asılıyorsun ve otomatik olarak gaz veriyorsun, tabi acemi olduğun için ön fireni kullanamıyorsun, ayağını yere koymak için beklediğin için arka fireni de kullanamıyorsun haliyle, başını alıp gidiyorsun
2. tüyo ise şu:
Motoru dengede tutan arka tekerin itme gücüdür, bunun için kalkıştan sonra gazı az açıp aynı ayarda tutarak gitmendir, eğer gaz kesip verirsen dengen allak bullak olur, yani hep gaz sabit olsun :cat:
Arkadaşların dediği gibi 2. vites kullan :cat: