Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
abi bu dediğim olayı şöyle yaparım drift alırsam silindir filan biterse yeni makina istediği zaman mcx silindiri üst kapağı bide 200cc lik karbüratör takarım baya iyi performans alırım die düşünüyorum...
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Yoldaşlar,

Kendime kask arıyorum, bütçeme göre ben en iyi ls2 bulabildim. 125 tl yaklaşık. http://www.hudsonderi.com/?urun-2567-LS-2-FF-351-Misfits.html Bu firmadan daha önce alış-veriş yapan var mı? Kargo süreciyle ilgili birşey yazmamışlar

Sizin kask hususunda başka önerileriniz var mı?

Birde artçının kask takması yasal zorunluluk mu? Ona da alayım mı bi tane

hudson çok iyi bi firma teslimat konusunda sıkıntı olmaz bugün siparişi verirsen mesai saatleri içinde ertesi gün teslim
ellerinde kalmazsa da seni arayıp bilgi veriyorlar dengi bi ürün istemezsen paran aynı anda hesabında ( birebir yaşadığım için söylüyorum)
ama gücün yetiyorsa biraz daha ii bi kask almanı tercih ve tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

arkadaşlar daha önce demiştim egsozu boyayacağım diye, boyadım kurtuldum...
aynı zamanda da arka sırt dayamakığını da hallettim..
birde şerit ve tank pad uygulamasınıda yaptım...
ellerime sağlık, sizin yorumlarınızıda bekliyorum işte resimler.......

mj35p.jpg


mj3c3.jpg


mj3h9.jpg


mj3ln.jpg


mj3n4.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
hudson çok iyi bi firma teslimat konusunda sıkıntı olmaz bugün siparişi verirsen mesai saatleri içinde ertesi gün teslim
ellerinde kalmazsa da seni arayıp bilgi veriyorlar dengi bi ürün istemezsen paran aynı anda hesabında ( birebir yaşadığım için söylüyorum)
ama gücün yetiyorsa biraz daha ii bi kask almanı tercih ve tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

arkadaşlar daha önce demiştim egsozu boyayacağım diye, boyadım kurtuldum...
aynı zamanda da arka sırt dayamakığını da hallettim..
birde şerit ve tank pad uygulamasınıda yaptım...
ellerime sağlık, sizin yorumlarınızıda bekliyorum işte resimler.......

http://m1304.hizliresim.com/18/v/mj35p.jpg

http://k1304.hizliresim.com/18/v/mj3c3.jpg

http://k1304.hizliresim.com/18/v/mj3h9.jpg

http://n1304.hizliresim.com/18/v/mj3ln.jpg

http://k1304.hizliresim.com/18/v/mj3n4.jpg

hepside çok güzel olmuş.
hayırlı sürüşler.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Motor yakışıklı olmuş, mat boyada yakışmış.

Arka çantanın markası modeli nedir? Bi de kuyruğa değilde neden ekstra demire bağladınız çantayı?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Motor yakışıklı olmuş, mat boyada yakışmış.

Arka çantanın markası modeli nedir? Bi de kuyruğa değilde neden ekstra demire bağladınız çantayı?

teşekkürler arka çanta shad sh33 modeli
kuruk plastik kırılma riski yüksek o yüzden çanta demiri bağladım

arkadaşlar gelecek aya da bi gündüz ledlerinden takacağım gece de işe yarar önü aydınlatmada
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Çok pahalı o çantada da yaa. Çukurlara girince tıkırtı yapmayacak 1 tane kask kaskın altına da 1-2 kitap alacak büyüklükte bir çanta lazım bana. Yaşadığım yerde esnaf sayısı fazla olmayınca adam elındekı malı 3-5 katına kaktırmaya çalısıyo, mecbur intenetten sağa sola sorararak bulmaya çalışıyom bende, 245 dedıklerı sıgortayı 70 e buldum dısarda
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
mesut eline saglık çok güzel olmus..
bu sırt dayamalıgı nasıl yaptın nasıl sabitledin çantaya yazabilirmisin rica etsem
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
mesut eline saglık çok güzel olmus..
bu sırt dayamalıgı nasıl yaptın nasıl sabitledin çantaya yazabilirmisin rica etsem

ümit hg diyeyim ncelikle gözükmüyorsun artık
mdf sunta kestik .. ufağıda iş görür diye fazla büyük kesmedik.
daha sonra monta ettiğim yere (mümkün olduğunca ortalayacak şekilde) dayadım ve ismail abim matkapla iki küçük delik açtı (sağ ve sol kenarlara yakın bir şekilde)
daha sonra 2,5cm uzunluğunda iki vida ve somun aldım puluyla birlikte..
ordan döşemeci ahmet abimin yanına gittim. matkapla vida genişliğinde delikleri genişlettim.
ahmet abi vidayı dönmeyecek şekilde sabitleyip 3cm kalınlıkta bi sünger kesip üzerinide sunni deriyle kapladı.
bana da montalamak kaldı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Çok pahalı o çantada da yaa. Çukurlara girince tıkırtı yapmayacak 1 tane kask kaskın altına da 1-2 kitap alacak büyüklükte bir çanta lazım bana. Yaşadığım yerde esnaf sayısı fazla olmayınca adam elındekı malı 3-5 katına kaktırmaya çalısıyo, mecbur intenetten sağa sola sorararak bulmaya çalışıyom bende, 245 dedıklerı sıgortayı 70 e buldum dısarda

nerdeyse bütün çantalar tıkırtı yapar..
aslında benim çantanın hacminde birşey senin işini görür ufak alırsan sonradan pişman olursun çünkü zaman geçtikçe hakikaten ufak olduğunu anlıyorsun..
tıkırtıyı bi nebze azaltmak içinde çantanın içine ince bi sünger kapliyabilirsinn..
biraz basit düşünün arkadaşlar çözümleri daha kolay bulabilirsiniz..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Çantanın içindeki eşyaların tıkırtısı değildi benim kastım, alt kapak ile üst kapak ha bire birbirine vuruyor yanımdan geçen motorların,, litrelere göre boyutları gidip bi görmek lazım demk ki

bu arada forumda birisi drifte arka tekerin sağına ve soluna birer tane plastik çanta ve tabi bir de arkaya taktırmıştı gri bir driftti çok kullanışlı olur öyle bir set bulabılırsem O setin adı ne ki? o arkadaş kappa marka almıştı ama 400 lirayı geçti demişti o zaman.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
onun da çaresi var çantayı demire sabitleyeceksin.. alt kapağı iptal edip bi sac kestirip sabitle..
uzun soluklu gezilere çıkacaksan yan çantalar olur ama kısa gezilerde bi depo üstü canta(uydurmada olabilir) işini görür
resmi bulabilirsem hemen yapıştırıyorum sayfaya

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

mjcvb.jpg

geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
güzel bi alanda totomun altına alıp oturmak ve deponun çizilmesini önlemek için
nasıl ama sexi görünüyor demi
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
http://images.gittigidiyor.com/5869/LUMF-0510-syh-newday-LAPTOP-SIRT-CANTASI-17__58693797_0.jpg
güzel bi alanda totomun altına alıp oturmak ve deponun çizilmesini önlemek için
nasıl ama sexi görünüyor demi

:queen:
bende çekçekli bir valizin alabildiği herşeyi alan bir sırt çantası var ama totoş altı fikri güzelmiş, onada askerlerin rulo şeklinde olan şeylerden buluruz bi tane

bu da çanta 2 yıldır valiz taşımıyorum bu çanta oldugundan beri
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
kastettiğin mat sanırım:)
uzun soluklu gezi yapacaksan yan çanta tak
yada uydurabilirsen spor çantalardan kendinde pabilirsin heybe tarzında
daha uyguna gelir .. şahsen ben düşünüyorum ama da uzun yolculuk ufukta görünmüyorr
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
arkadaşlar dün uzun yol için yakıtınıda test ettim 102 km ye 14.99 tl 15 desek 0.147 gibi bi tuketimi var motorun iyi oldu dedim şehir içi 17 yi görünce korkmuştum şimdi şehir içini tekrar test etcem bu arada bizim motor harbi taş dağ bayır dinlemiyor cık demiyor yol tutuşuyla herseyiyle tekrar iyiki almışım dedim yaz geldi yavaşdan h.sonları gezilere başlarım bu hafta sonu denize giremedim şort felan götürmemişdim ama haftaya çıkarsam kesin götürcem giren epey vardı özelikle urlanın denizi soğuk olmasına rağmen haftayada bi çeşme alaçatı felan kafamdan geçmiyo değil :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Cumadan silivriye gitmiştim bende dün geri döndüm. Gidiş ve gelişlerde ara ara son hız denemeleri yaptım 105-110 km yi geçemedim. Motor 2300 km felan oldu. 2000 de bakıma sokmuştum bujisi hava filtresi motor yağı zincir yağı felan hepsini yaptırmıştım. Rodajınıda kitabına göre yaptım motoru narin kullandım yüksek devirlere çıkmadım ama bu hız bana yetersiz geldi. 140 olmasada en azından 120-130 görmeyi beklerdim.

Bu arada zincir çok çabuk esniyor nasıl iştir anlamadım. 200-300 km de bir esniyor. Zincir esneyince doğal olarak sabit hızda gittiğimde motor rüzgar vururmuş gibi kendini geri ittirip ileri ittiriyor. Gazı bıraktığımda ve gaz verdiğimde ise ani tepkimelere yol açıyor.
Bu zincir için ne yapabiliriz bu kadar kısa sürede esnememesi için.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Cumadan silivriye gitmiştim bende dün geri döndüm. Gidiş ve gelişlerde ara ara son hız denemeleri yaptım 105-110 km yi geçemedim. Motor 2300 km felan oldu. 2000 de bakıma sokmuştum bujisi hava filtresi motor yağı zincir yağı felan hepsini yaptırmıştım. Rodajınıda kitabına göre yaptım motoru narin kullandım yüksek devirlere çıkmadım ama bu hız bana yetersiz geldi. 140 olmasada en azından 120-130 görmeyi beklerdim.

Bu arada zincir çok çabuk esniyor nasıl iştir anlamadım. 200-300 km de bir esniyor. Zincir esneyince doğal olarak sabit hızda gittiğimde motor rüzgar vururmuş gibi kendini geri ittirip ileri ittiriyor. Gazı bıraktığımda ve gaz verdiğimde ise ani tepkimelere yol açıyor.
Bu zincir için ne yapabiliriz bu kadar kısa sürede esnememesi için.
şahsen ben zincir yağı kulanıyorum ama yine ara ara esniyor bunun için bir başlıkda çözüm yazıyordu ama şuan hatırlayamadım son hızda abi ben 2 kişi izmir bayraklı tunel çıkışında 135 gordum 120 125 genel anlamda görüyorum zaten duz yolda 120 oluyor çok rahat rodajdan son 97 oktanla açtım motoru bide bin km ye kadar sentetik yağ kulanmadım
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
8
Öncelikle herkese merhaba.Sizlerden bir konuda fikir almak istiyorum.Yaşım 21 1.81 boyundayım ve zayıfım.2011 model bir cryptonum var 1 ay sonra alalı tam 2 yıl olucak 3700 km yaptım çok fazla kullanmıyorum.Şimdi zaman zaman en fazla 200 km mesafe gidebileceğim bir motor almak istiyorum.Hız benim için öncelikli değil.Yeni alacağım motoru da cryptonda olduğu gibi çok fazla kullanmam 2 senede en fazla 5000 km yaparım.Cryptonumu satıp drift almayı düşünüyorum.Sizlerin tavsiyesi ne yönde olur bu motor için.Düşündüğüm gibi cryptonu satıp drift alırsam pişman olur muyum.Daha üst seviyede bi motor almak için 1 sene civarı beklemem gerekiyor beklemeli miyim ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst