- Katılım
- 23 Nis 2011
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1
Malumunuz yarın direksiyon sınavı var. Kurs hoca tahsis etmedi. Abi motor aşağıda al işini gör öğren gel dedi. Bende, bisikletteki ciddi uzun süreli tecrübeme güvenerek dengede sorun yaşamayacağımı düşünüp ve vites geçişleri frenleme vs hakkında buradan okuduklarıma güvenerek sadece 1. vitesde kullanırsam sorun olmaz heralde diyerek atladım motora. ( Mondial 100cc cup) Binecek alanda yok. Sokak arasında sürüyorum mecbur. Ama kullandığım motor çok kötüydü. Gaza çok milimlik dokunmamla şaha kalkıyordu motor. Herneyse 1-2 tur attıktan onra motor bi anda kontrolümden çıktı ve şaha kalktı. Hızla ilerlemeye başladım ve panik yaptım motoruu durduramadım. Baktım park eden araca doğru gidiyorum. Bi anda içgüdüsel olarak arka freni sıktım ve araca çok hafif bir şekilde çarparak durdum. Allahtan araçta herhangibir hasar oluşmadı. Ama gerçekten çok korktum ve bu işin ne kadar ciddi olduğunu anladım. 100 lük motor bişey olmaz dedim ama öyle değilmiş. Hemen motoru elime aldım gittim sürücü kursuna teslim ettim.
Şimdi yarın direksiyon sınavı var ve ne yapıcam bilemiyorum. Artık Allah kerim deyip giricem sınava.
Ben 250 cc motor almak istiyordum ve cc'si düşük olduğu için pek korkmuyordum. Alırım öğrenene kadar boş alanlarda sürerim diyordum ama öyle değilmiş olay. Ehliyeti alsam bile hondanın sürüş eğitimine girmeden motora binmeyi yasakladım kendime. Bir müsibet bin nasihattan iyidir diye boşuna dememişler. Çok şükür böyle ufak bir şeyle çok büyük ders aldım. Belkide şu olay olmasa ve sınavdan sorunsuz geçseydim o motoru direk alıp üstüne çıkacaktım ve kim bilir neler başıma gelecekti. Verilmiş sadakam varmış.
Ancak yarın ki sınavdan da geçmek istiyorum. Çünkü bidaha bidaha uğraşmak istemiyorum. Bu yüzden yarın ki sınav için bana verebilecek tavsiyeleriniz varsa çok minnettar olurum. Çünkü hoca falan yok kursta. Eğitim alabileceğim kimse yok
Okuduğunuz için teşekkürler.
Şimdi yarın direksiyon sınavı var ve ne yapıcam bilemiyorum. Artık Allah kerim deyip giricem sınava.
Ben 250 cc motor almak istiyordum ve cc'si düşük olduğu için pek korkmuyordum. Alırım öğrenene kadar boş alanlarda sürerim diyordum ama öyle değilmiş olay. Ehliyeti alsam bile hondanın sürüş eğitimine girmeden motora binmeyi yasakladım kendime. Bir müsibet bin nasihattan iyidir diye boşuna dememişler. Çok şükür böyle ufak bir şeyle çok büyük ders aldım. Belkide şu olay olmasa ve sınavdan sorunsuz geçseydim o motoru direk alıp üstüne çıkacaktım ve kim bilir neler başıma gelecekti. Verilmiş sadakam varmış.
Ancak yarın ki sınavdan da geçmek istiyorum. Çünkü bidaha bidaha uğraşmak istemiyorum. Bu yüzden yarın ki sınav için bana verebilecek tavsiyeleriniz varsa çok minnettar olurum. Çünkü hoca falan yok kursta. Eğitim alabileceğim kimse yok
Okuduğunuz için teşekkürler.