Kanuni Kanuni GT 200R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motor
Silindir Hacmi: 198 cm3
Motor: Tek Silindir 4 Zamanlı
Silindir Çapı ve Strok: ??
Sıkıştırma Oranı: ??
Soğutma Sistemi: Hava Soğutmalı
Maksimum Güç: 17 HP (8500d/d)
Aktarma: Zincir
Şanzıman: 5 Vites
Ateşleme: CDI
Çalıştırma: Elektrik / Pedal
Uzunluk: 2020
Genişlik: 760
Yükseklik: 1111
Aks Arası: 1380
Sele Yüksekliği: 790
Yüksüz Ağırlık: 125
Yakıt Tankı: 17.5
Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Hidrolik çift amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 110/70-17
Arka Lastik: 130/70-17

KDV ve ÖTV Dahil Fiyatı 3.750 TL.

1619_hg.jpg


1514_hg.jpg


1515_hg.jpg


1516_hg.jpg


1517_hg.jpg


1518_hg.jpg


1519_hg.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ne sıkıştırma oranı belli ne çap strok en de tork ama 17 hp hiç inanasım gelmedi şahsen :sunny:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Tasarım olarak 1980 sonrası hiç bir modelle yarışamaz...
Çok mu zor şu tasarım işi?
Bilmiyorlar mı ki 170cc 10hp bile olsa iyi bir tasarımla bu ülkede iyi satılacak...
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
25
Sahibinden.comdan bir bayiide satışlarının başladığı ve siyah rengininde olduğu yazılmış ama irtibat kuramadığımdan kesin bir cevap alamadım.
Bu modele siyah renk çok yakışır ve kesinlikle siyah alacağım başka renk düşünmüyorum.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Kanuninin bu iki gt modeli gerçekten hoş..bende takipteyim :)
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
25
Evet hem şekil hem teknik özellikler olarak gerçekten harika hele ki arka frenin disk olması ayrı bir güzellik.
Hayırlısıyla bu modeli alacağım fakat daha yakından incelemedim piyasaya çıkıp çıkmadığınıda şahsen bilmiyorum.
En yakın zamanda inceleyip , temin etmek istiyorum bu hafta içinde göreceğim inşallah.
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
123
Evet hem şekil hem teknik özellikler olarak gerçekten harika hele ki arka frenin disk olması ayrı bir güzellik.
Hayırlısıyla bu modeli alacağım fakat daha yakından incelemedim piyasaya çıkıp çıkmadığınıda şahsen bilmiyorum.
En yakın zamanda inceleyip , temin etmek istiyorum bu hafta içinde göreceğim inşallah.

Motosiklet ti canlı görme imkanınız olursa makinesinin ohv mi ? ohc mi (resimde görüldüğü gibi ) olup olmadığına dikkat edermisiniz ?
rica etsem .
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
25
GT 200 R Kaldırıldığı yerine GT 170 R Geldi.1 Ay kadar oldu sürekli takipteyim.
Link : http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/283/gt-170r
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Bende Gt 170 R modelini yaklaşık 3 aydır takipteyim.Şekil olarak gerçekten çok hoşuma giden bir model.Arka frende disk daha ne istenir :)

Centurion , arkadaşım 23 nisanda bu modeli o hafta içerisinde göreceğini yazmışsın , gördüysen bizimle paylaşabilir misin gördüklerini ?
Başka almış olan , kullanan var ise resim ile ve düşünceleri ile süsleyebilir mi burayı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst