garip bir scooter hikayesi halen devam etmekte :cherry: kamuflaj görünümünden görselini biraz daha iyileştirmek ve eksiklerini gidermek adına yeni bir çalışma içerisine girdim ortaya böyle bir şey çıktı , ama eskisinden daha düzgün göründüğü aşikar , arka ışıklandırma olayını ledlerle hallettim brandadan kaporta vs. neyse resimleri yükleyeyim ve garip sukıtırcığı biraz rahat bırakıp bir müddet bu şekilde hiç olmazssa idare ederiz
bu arada epey bir zaman buralarda yokum kendinize iyi bakın ...
yeni bir boya keşfettim hatta kasıtlı olarak egzostu da aynı boyayla boyadım, zamanla durumu inceleyip fikrimi söylerim lakin boya kalite olarak çok hoşuma gitti her ne kadar egzost ısısına dayanmasada zamanla göreceğiz
aslında yüzeysel olarak boyama işlemi bitmiş olsada brandayı orjinal kaporta gibi gerdiremediğim için brandada potluklar yamuk görünümler mevcut

laf aramızda mat siyah olduğu için çirkin bir görüntü oluşturuyor ama size bir tüyo daha vereyim , genel anlamda motosiklete ilk bakış anı deriz bütününe baktığınızda bu kırışıklıklar göze çarpmakta buda beni uyus etmekte , tabiki orjinal granaj gibi bir görünüm bekleyemezsiniz ama yağmurdan hiç olmazssa tesisatı vs. koruyacaktır neyse konumuz bunu tartışmak değil , ama farklı renklerde yada hatlarda paralel şeritler desenler, marka logosu vs. yamuk olan kısımların üzerinden geçecek şekilde boyarsam bu uyus eden kırışıklıkların ilk andaki gibi göze batmayacağı kanaatindeyim buda tabi ilerleyen amanlarda
evet arkadaşlar yukardaki ve aşağıdaki aynı motosiklete ait aradaki 150 farkı bulana , altın suyuna bandırılıp , sonradan tinerle temizlenmiş , matkapla delinmiş , boyuna asılabilen zincirli , kopçalı , gazoz kapağından madalya verilecektir :cherry:
