Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
satmaya niyetin yokmu kardeş hazır alıcı ayağına geldi :D
Bir yerlerden para çıkarsa motoru büyütürüm o zaman satarım.Kritik sorular aklıma geliyor.Gs 500'ü satarsam aynı paralara alacak pek motor yok.Az yakıyor açtın mı gazı gidiyor.Periyodik değişen parçalar bulunuyor.Tek dezavantaj gs500'le düşme lüksü yok.O zaman maddi sıkıntılar olur.Arkadaşta er5 var ara ara değiştirip öyle kullanıyoruz.Er 5 biraz daha dikkat istemekle beraber ikiside bisiklet.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Merhaba,
Herhalde LonelyBoy un dediği GS500 ü ben aldım. Ustaya götürdüm. İyi Abi Al dedi. Aldım.
http://imageshack.us/a/img823/8987/big1207371994vh.jpg
KM göstergesi 45küsür gösteriyor. 2004 model.Sanırım pek üzmeyecek bir moto.
hayırlı olsun abi ben bu motoru ilk çıktığı ilana düştüğü günden beri takip ediyordum modeli ve fiyatı cok iyiydi digerlerine göre cesaret edemedim sormaya bi sıkıntısı vardır diye kıllandım açıkcası fiyatı cok düşük olduğu nasıl çıktı motor genel olarak durumu nasıl hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız tamircisiz inşallah:)
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Bu motor benim baktığım motor değildi muhittinKaplan. Sağlam bi ustaya gösterip onay aldıysan sorun yok çünkü bu motor gerçektende uzun km götürecek bir motor yeterki bakımlarını düzenli yap. Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Merhaba,
Herhalde LonelyBoy un dediği GS500 ü ben aldım. Ustaya götürdüm. İyi Abi Al dedi. Aldım.
http://imageshack.us/a/img823/8987/big1207371994vh.jpg
KM göstergesi 45küsür gösteriyor. 2004 model.Sanırım pek üzmeyecek bir moto.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
Bir yerlerden para çıkarsa motoru büyütürüm o zaman satarım.Kritik sorular aklıma geliyor.Gs 500'ü satarsam aynı paralara alacak pek motor yok.Az yakıyor açtın mı gazı gidiyor.Periyodik değişen parçalar bulunuyor.Tek dezavantaj gs500'le düşme lüksü yok.O zaman maddi sıkıntılar olur.Arkadaşta er5 var ara ara değiştirip öyle kullanıyoruz.Er 5 biraz daha dikkat istemekle beraber ikiside bisiklet.
bende bu pazar gidiyorum bakmaya inşallah iyi çıkar da hemen kredi ile alıcam nasipse biraz foto yükle de senin makinayı görelim kazasız belasız sürüşler inşallah
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Arkadaşlar Teşekkür ederim.
Tanıştığım Bir Ustaya değil, Ama izmirBornovadaki Ustalardan (Ki Tanınıyormuş Ben Tanımıyormuşum) Aldık, Usta Bindi Etti, Abi Motorda birşey yok lastik ister dedi. (Sağ Taraftan Sanırım Ateşleme için Zamanlama Kablosunun Olduğu yerden Hafif Yağ Kaçağı var.)
C.Tesi Ustama Götüreceğim ne çıkarsa bahtımıza.
Hayırlısıyla Aldık, Herkese Allah Gönlünce Versin, Kazasız Belasız Günler Dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

Elimden Ufak Tefek Elektronik İşi Gelir. (Bknz web sayfam : ) ) KM saatinin Çalışmıyor ve ben buraya LCD li birşeyler yapmayı planlıyorum.
Çalışma Mantığı Nasıldır, Sökmeden önce öğrenmek istedim.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bir arkadaşıma temiz bir gs500 arıyoruz...Türkiye'nin her yeri olur...sadece gittiğimize değsin...geçen Ankara'ya gitti çok temiz diye...ellenmedik vurulmadık yeri kalmamış...olan yol parasına oldu dedi arkadaşım...
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
fiyatta anlaşamadık bu motorla...almak isteyene temiz diyebiliriz...
arkadaşla bakmıştık lastik zincir dişli istiyor demişti en az 1000 lira masrafı var demişti doğrumudur birde km oynanmışmı hazır konu açılmışken bi bilgilendirirseniz bende gs500 düşünüyorum manisa olmazsa muğlaya bakalım bide teşekkürler şimdiden
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Muğladan beğendiğiniz motor olursa sizin adınıza bakabilirim, şimdiye kadar 2 adet gs 500 kullanıp sattım ayrıca hurda evraklı bir adet gs 500 e sahibim. Src belgesi ve aöf için sık sık muğlaya gidiyorum.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
kaça kadar indirdi fiyat ?

5000'e kadar düştü...aşağısı sizin pazarlık yeteneğinize kalmış artık :)

---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:51 ----------

arkadaşla bakmıştık lastik zincir dişli istiyor demişti en az 1000 lira masrafı var demişti doğrumudur birde km oynanmışmı hazır konu açılmışken bi bilgilendirirseniz bende gs500 düşünüyorum manisa olmazsa muğlaya bakalım bide teşekkürler şimdiden

biz kendimiz baktık fena gelmedi...fiyatta anlaşabilseydik ustaya öyle gidecektik...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Eksozu Değiştirmek İstiyorum. Çıkma Bir Eksoz nasıl bulurum. Üzerindeki Eksoz Perfonrmans Eksoz muş. Ama Lojmanda olmuyor. Biraz Fazlaca Sesli Çalışıyor..
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
48
Merhaba arkadaşlar, gs500 e topcase takmak için çanta demiri aramaktayım, çıkma da olur. Bilen, duyan varmı? Bulamıyorm...Yarcımcı olursanız çok memnun olurum.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Bilmiyorum :silent: Teknolojik, Elektronik, Programlama Forumlarına aşina Olmam mıdır sebep ama Bu Forum Bir Tenha Görünüyor. Dediğim Forumlarda Sanki "Cevap vermek İçin Hazır Bekleyenler" var Bu foruma Bakınca..
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Muhittin bey egsoz için özelden mesaj gönderdim, Mercan topcase aparatım eski kasa için vardı 100 tl ye gönderdim valla :))) Orjinal ayna da mevcut isteyen olursa
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
arkadaşlar selam.
acaba şu linkteki motoru yorumlayabilir misiniz ?
GS500 aşkım depreşti :)
alsam mı diyorum:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-tr-deki-en-temiz-gs-500-121727698/detay/

İmkanım olsa hiç düşünmem alırım. Sahibini mutlu edebilecek bir motor.2004 lerin Şase boyası soyulma yapıyor, ben sırf bu sebepten komple motoru söküp şaseyi boyatmıştım bu arkadaş kendi imkanlarıyla sprey ile boyamış Tek bulduğum kusur budur.Gidip sesine soluğuna bakılmalı ve bence kaçırılmayıp alınması gereken bir motor.Sezon için iyi bir fiyat bence 6500 e de düşerse tadından yenmez en az 100 bin ağır bakım görmez bu motor :)))6500 üm olsa kaçırmam bunu alırım daha çok param olsa gidip inazuma alırım:))
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
benim bildiğim temizbir gs 500 var ve fiyat olarak 6000 civarı.
isteyene yardımcı olurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst