Arkadaşlar Teşekkür ederim.
Tanıştığım Bir Ustaya değil, Ama izmirBornovadaki Ustalardan (Ki Tanınıyormuş Ben Tanımıyormuşum) Aldık, Usta Bindi Etti, Abi Motorda birşey yok lastik ister dedi. (Sağ Taraftan Sanırım Ateşleme için Zamanlama Kablosunun Olduğu yerden Hafif Yağ Kaçağı var.)
C.Tesi Ustama Götüreceğim ne çıkarsa bahtımıza.
Hayırlısıyla Aldık, Herkese Allah Gönlünce Versin, Kazasız Belasız Günler Dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Elimden Ufak Tefek Elektronik İşi Gelir. (Bknz web sayfam : ) ) KM saatinin Çalışmıyor ve ben buraya LCD li birşeyler yapmayı planlıyorum.
Çalışma Mantığı Nasıldır, Sökmeden önce öğrenmek istedim.