- Katılım
- 11 Haz 2008
- Mesajlar
- 429
Kaza kötü... hiçbir insanın böyle bir kaza geçirmesini kimse istemez.
Beni en çok üzen de... Güya toplumda kuralların uygulanmasından sorumlu polislerin bu kadar organizasyonsuz ve panik olması. Hemen soğukanlılıklarını kaybetmişler. Gereksiz bağırıyorlar. Kimin ne yapacağı belli değil aralarında iş bölümü yok. (Biz olsak bağırabiliriz çünkü bizim toplumsal bir sorumluluğumuz ve bu tür bir eğitimimiz yok. Ama onların var).
İlk yardımda yapılabilecek tahminen (doktor değilim doktor olan yazsa daha iyi de olur) pek bir şey yok. Bilincini kaybetmiş ama kanayan yarası var. Kırıkları olabilir. Eğer bilincini kaybetmişse ilk olarak yapılacak nabzını ve nefes alıp almadığını kontrol etmek vs. Ama motosiklet kazasında böyle bir şey yapıp felç etme riskiniz de var. Bu şekilde bir kazada ne yapılbilir kestirmek zor.
Aslında bence öncelik organize olup, hasar tespiti yapıp iş bölümü ile yolu açıp ambulansın çabuk gelmesini sağlamak olmalıydı. Sonuçda dağ başında değiller. E-5 deler.
Çok üzücü, Allah, kimseye böyle kaza vermesin...
Beni en çok üzen de... Güya toplumda kuralların uygulanmasından sorumlu polislerin bu kadar organizasyonsuz ve panik olması. Hemen soğukanlılıklarını kaybetmişler. Gereksiz bağırıyorlar. Kimin ne yapacağı belli değil aralarında iş bölümü yok. (Biz olsak bağırabiliriz çünkü bizim toplumsal bir sorumluluğumuz ve bu tür bir eğitimimiz yok. Ama onların var).
İlk yardımda yapılabilecek tahminen (doktor değilim doktor olan yazsa daha iyi de olur) pek bir şey yok. Bilincini kaybetmiş ama kanayan yarası var. Kırıkları olabilir. Eğer bilincini kaybetmişse ilk olarak yapılacak nabzını ve nefes alıp almadığını kontrol etmek vs. Ama motosiklet kazasında böyle bir şey yapıp felç etme riskiniz de var. Bu şekilde bir kazada ne yapılbilir kestirmek zor.
Aslında bence öncelik organize olup, hasar tespiti yapıp iş bölümü ile yolu açıp ambulansın çabuk gelmesini sağlamak olmalıydı. Sonuçda dağ başında değiller. E-5 deler.
Çok üzücü, Allah, kimseye böyle kaza vermesin...