Cross tavsiyesi (max 4000 tl)

Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba ilk motor olarak bir cross almak hevesindeyim.. amaç bisiklete biner gibi yola çıkmadan sağda solda tenhada binmek.. ( belki okula giderim 6 km ) bir çok kez düşeceğimden emin olduğum için üzülmeyeceğim bir motor almak hevesindeyim..

Mondial Ut 150 buldum bi tane sıfır 2900 tl fiyat verdiler ben aslında mondial x-treme max için heveslenmiştim o da 3450 tl kredi kartına vade farksız 12 taksit olayı var.. ancak kararsız kaldım hem bu modeller arasında hemde acaba bunun yerine şunu al arkadaşım diyen çıkar mı diye..



bu arada motorsiklete ilk kez bineceğim hızlı bisikletçilerdenim :D

25 yaşındayım belli bir bilinç seviyesinin üzerindeyim 2. üniversitemde hukuk okuyorum bitirmek üzereyim.. 7 yıllık şöförüm 200.000 km den fazla araba tecrübem var bunun yanında ikisinin çok farklı olduğunu biliyorum..


lütfen scooter demeyin onu alıp sonra buna geçicek bir param yok öğrenciyim.. mondial alma sebebimde taksitle 12 ayda ödeyecek olmam


ayrıca bunlara plaka takabiliyoruz di mi? trafiğe çıkabilirim yani..
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
Mondial x treme endurodur yani plaka takılabilir ve bende hırslı bisikletçilerdenim yaz kış yağmur çamur dinlemem :) x treme hakkında centiko ve tolga can abilerimiz gerekli bilgileri verecektir
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar ayrıca sormak istiyorum.. araba alırken liste fiyatından pazarlığa oturulur en azından biz hep otururuz baya da düşürürüz motorda da böyle mi ? 100 tl için ölümüne pazarlık yaparım affetmem ama adet nedir yani ?
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Xtreme varken 150ut ye sakin bulasma (tecrubeyle sabit)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
STR 250 lere bakabilirsin yada ikinci el xt 125 alabilirsin.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
çok fazla para harcamadan motoru sağlam, parçası bol ve ucuz RamzeyQM 200(türevleri olan takashi, pioner vs. de olur) almanı öneririm. işi çözene kadar çok fazla sorun çıkarmaz, keyif verir ve satmak için çok beklemezsin. hayırlı olsun
http://www.sahibinden.com/motosiklet-ramzey-qm-200-gy/ikinci-el?a269_max=2013&a269_min=1985&sorting=price_asc
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Bencede tercihlerin x-treme--- str 250--- ramzey 200 --- xk 200 ve xt 125 r modelleri arasında olmalı. Ben bu motorların hepsiyle arazide sürüş deneyimi yaşadım. gerek binip denedim hafiften gerekse birlikte yol aldık. malzeme kalitesi en iyi xt 125 te ama motor olarak xl 200 harika . Geri kalan ne kadar para okadar ekmek hesabı. Yalnız x-treme nedir nasıldır bilmem :)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Sana ilk tavsiyem, eğer bütçen uygunsa ve motoru limitleri dahilinde kullanırım diyorsan asla 2. el alma, çünkü yeni her zaman yenidir...
Japon ve Çin ayrımı muhakkak yapılacaktır, tabii ki herkes iyisini ister ama bütçe meydan da... Bir çok marka zaten kredi kartına 12 taksit yapmakta...
Marka olarak araların da çok fark yok, ismini değiştirip üretiyorlar... Sana bir alternatif olarak LİFAN diyebilirim, sitesinden bir incele, fabrikası TÜRKİYE'de parça ve servis sıkıntın olmaz...
Ben 1 yıldır kullanıyorum, bir sıkıntı çıkarmadı...Son olarak; almadan önce üşenme git iyice araştır, içine sineni, aklına yatanı al, herkes bir şey söyleyecektir çok kafanı takma... Bir malı temiz ve doğru kullandığın
müddetçe hiç bir şey olmaz...
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
15000 km 150UT kullanmış (kısaca 1 sene ızdırap çekmiş) biri olarak söylüyorum yaya kalma pahasına alma. hiçmi hiç tavsiye etmiyorum. sattığım arkadaşı görüyorum bazen selam veresim bile gelmiyo. gerisini sen anla artık....
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
bana kalırsa ut değilde mondialin yeni modeli olan x treme max a bak ya da kuba str 250
iki motorunda forumda kullanıcıları mevcut ve herhangi bir şikayetleri yok
sıfır olması şart değil bana sorarsan ama sıfıra yakın ikinci el alırsan elinde ki para yeter diye tahmin ediyorum
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Arkadaşlar merhaba ilk motor olarak bir cross almak hevesindeyim.. .

Öncelikle A2 ehliyetin vardır umarım. Çünkü sen haklı bile olsan bir kazaya Allah göstermesin karışırsan suçlu olursun. Önce ehliyet al. 2. el motor alabilirsin
Hatta 2.el 2.500 TL ye xtreme max bulunuyor. En azından benim olduğum bölgede satanlar var. Görürsün denersin binersin. beğenmez isen çay içer gidersin
Öncelikle Max tam anlamıyla cross sayılmaz. Daha çok enduro gibi motor. Arazide bir acamiyi rahat ettirir. Düşüp kalkmalarda başına iş açmaz.
Yedek parçası var. İstersen parça uydurabilirsin. Benim gibi farklı bir tipede sokabilirsin. Birde resimde görüldüğü gibi 1.68 boyundayım. bir ayak yere yarım taban basıyor.
5 cm de indirilmiş motordur. yok benim ayaklarım yere değsin diyorsan. Ben sana 2. el CBF150 ve YBR125 öneririm. Onlardan al. Ama arada bir heyacan yaşamak istiyorum.
Çamurda suda yarıklardan geçecem diyorsan tekrar başa döneceksin. bunlar tavsiye.... Gerçek olan şey ise tüm motorlara yakından bak. üstüne otur. bi test et. incele.
Zaten sana uygun olan motor. Al beni kaçır buralardan diyecektir. ilk görüşte aşk denen bir şey var :p

Şuan 6.000 km deyim. Bu kış pek binip bir yerlere gidemedim. kısmet olursa haziranda adapazarı-trabzon-adana-izmir-adapazarı =4.000 km yapmak istiyorum.
Bu uzun yola da dayanacağından emin gibiyim :p , dayanılmaz olursa burdan zaten uzun yol için değilmiş derim :queen:
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar bu xtreme maxın motorun üstten egzantriklimi yoksa cg gibi bir motor bloğuna sahip bu xtreme maxın cc sini yükselten bir abi wardı ama
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
104
zamanında bende merak saldım ve baya araştırdım kuba str 250 asya rx 250 arazide fazla beklentisi olmayan bi kullanıcıyı üzmez yada 2.el bi japon alabilirsin xt125r gibi
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ÇAn çin Çon motorda tavsiye sıralamam şöyle ;
Motoran 250 - Asya 250 - Str 250 olur.

Big Japan Slow Hitte ise ;
Honda Crf 250 yada Yamaha Wr 125 r olacaktır.
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Ramzey QM200 (TEMİZ) 3000 TL ye bulursun bırazda dizersin motoru fissek gibi olur. veya biraz cok temiz olmayan xt125 ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst