Bolu mt nin çevre turu

Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Bolu mt olarak 7/4/2013 tarihinde Bolu'dan Akçakoca üzerinden Karasu ilçesine gitmeye niyetlenmiştik fakat Son aldığımız hava raporunda Karasu'nun yağmurlu olması nedeniyle gezimizi Akçakoca üzerinden Ereğli KDZ ye gitmeye karar verdik. Ereğli'ye ulaştığımızda bu kadar yol bize az geldi yolu uzatmaya karar verdik. Zonguldak, Çaycuma, Devrek hattından Bolu'ya gitmek üzere harekete geçtik. Ekibimiz son derece uyumluydu geziye katılan arkadaşlara uyumlarından dolayı teşekkür ederim. Gezinin devamı dileğiyle Geziye Katılanlar : Kanlıcalı, Hilmi, Komutan, Samet, Recep, Okan
İlk durak Düzce shell toplu resimlerimiz
lwm0y.jpg

lwm8h.jpg

lwm9n.jpg

Akçakoca'da ilk dinlenme yerinde demir atlarımız dinleniyor
lwmby.jpg

Akçakocadaki dinlenmede çaylarımızı içerken gezimizin kritiğini yaptık
lwmfk.jpg

Akçakoca Balıkçı barınağının yanındaki iskeledeki resimlerimiz. en baştaki demir at benimki.
lwmhy.jpg

lwmls.jpg

lwmnb.jpg

Gezimizin son durağı Yeniçağ'da (Bolu'ya 36 km kala) son dinlenme molamız.
lwmps.jpg

Sonuç olarak bolu mt nin yapmış olduğu bu gezide manzaralar çok güzeldi yalnız mengen tüneline yaklaşırken yolun bozuk olması nedeniyle çok toz aldık.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Tam açıyordum konuyu gördüm.Öncelikle bu bir tanışma gezimizde oldu.Bolulu Lynx ve ben ilk kez bu grupla tanıştık.Benim için siz değerli abilerimle tanışmak çok memnun etti beni.Bolu mt sayfasındaki buluşma saatine göre 9.30 da buluşma noktasında idim fakat kimsecikler yoktu.Telefon numaram falanda yoktu mustafa abide bende sağlık olsun deyip kendi kendime düzceye doğru yol almaya başladım.Bolu dağının zirvesinde manzarayı fotoğraflarken bizim grup geçti.Mustafa abiyle daha önce konuşmuştuk motorunu görmüştüm.Yoldan geçtiler hemen atladım yetiştim :) ilk kırmızı ışıklardada mevzuyu anlattım ve orda gruba katıldım :) Ve siz değerli abilerimle tanıştığım için çok mutluyum :rendeer:

Öncelikle rotamız :


Ads1310z_zps6e0bc603.jpg



İlk başlarda kendi kendime çektiğim fotoğraflar :)

DSC07342_zps30be6145.jpg


Bolu dağkent

DSC07343_zps5be9b21a.jpg


Buda yola çıktığım km

DSC07346_zps53ff7cb5.jpg


Yumrukaya civarı

DSC07347_zpsda9c899c.jpg


Boludağına tırmanırken

DSC07349_zps9f83262f.jpg


DSC07350_zps97d3a0e2.jpg


DSC07352_zps20aa0bfd.jpg


Bolu dağı

DSC07353_zps38eaeeb8.jpg


DSC07354_zpsc1ce1f0c.jpg


DSC07355_zps9c4b4446.jpg


Atımızıda çekelim :)

DSC07356_zps42e29ce5.jpg


DSC07359_zps3eecd416.jpg


Bu manzaraya bu çöpler :farao:

DSC07369_zpsa5185ba6.jpg


Tam bu fotoğrafı çekerken geçtiler arkadan :)

DSC07371_zps3b8e4390.jpg


Burda daha kim oldugumu bilmiyorlar :cherry:

DSC07373_zpsf604925a.jpg


Kaynaşlı

DSC07375_zps5ef4a5b6.jpg


DSC07377_zps485b1f95.jpg


DSC07379_zps2979f20a.jpg


Bolulu Lynx ve Mustafa ÖZEN abimiz :bounce:

DSC07380_zps35c26a17.jpg


Artık akçakocaya yaklaşıyoruz

DSC07381_zpsd16a6822.jpg


DSC07383_zps0fe8235e.jpg


Aynadan çekmeyi çok seviyorum nedense :mrgreen:

DSC07384_zps267932cd.jpg


DSC07385_zpsb439f529.jpg


DSC07386_zpsf3635ae9.jpg


DSC07387_zps66f8ea8e.jpg


DSC07389_zps83b76e20.jpg


DSC07392_zpsb05136e9.jpg


Elimde çıkmasa :pale:

DSC07393_zps3a300006.jpg


DSC07394_zps9bf12584.jpg


DSC07395_zps3aafd1b7.jpg


DSC07396_zps033f4d40.jpg


İskeleyi istila ettik :mrgreen:

DSC07397_zps57c1da9f.jpg


DSC07398_zps4049d060.jpg


DSC07400_zps881d6f41.jpg


Karadeniz e paralel :)

DSC07402_zps11df9e5f.jpg


DSC07403_zpsa55e67d2.jpg


DSC07404_zpsfe2db402.jpg


DSC07405_zps681bddb0.jpg


DSC07406_zps0e840d07.jpg


DSC07407_zps3063f19c.jpg


DSC07408_zps67fa1d41.jpg


DSC07411_zpsa726924f.jpg


DSC07412_zps942dbe08.jpg


DSC07420_zpscbcfa805.jpg


Ereğlide yemek molası :)

DSC07422_zpsc0b01439.jpg


Gemiler hızını alamamış :p

DSC07423_zpsa45aef2d.jpg


DSC07424_zps06d988ec.jpg


DSC07426_zps5ed1dbb0.jpg


DSC07427_zpsd3d54850.jpg


Zonguldaktayız

DSC07428_zpsc70560b7.jpg


DSC07429_zps64cf4971.jpg


Vagonlara kömür yükleniyor

DSC07430_zps81e7ca7d.jpg


DSC07432_zps6f34fde5.jpg


DSC07433_zpsf5a7696a.jpg


Filyos

DSC07434_zps080a6ab7.jpg


DSC07435_zps89e6160a.jpg


Mesut özilin memleketi devrek te bir çay molası

DSC07440_zpsf886be45.jpg


Mengene doğru



Mengenden sonra fotoğraf çekemedim havada kararıyordu yeniçağada çay içtikten sonra hava karardı.



DSC07445_zps97826a5e.jpg


Bolu merkezde kilometrem

DSC07438_zps11ddd96f.jpg


Herkeze iyi akşamlar.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Okan motor hareket halindeyken güzel fotolar çekmişsin ama bunu çok sık yapma, Allah korusun kaza bela olur. Nede olsa iki teker. Güzel geziydi emeği geçenlere ve tüm arkadaşlara teşekkürler.:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Okan motor hareket halindeyken güzel fotolar çekmişsin ama bunu çok sık yapma, Allah korusun kaza bela olur. Nede olsa iki teker. Güzel geziydi emeği geçenlere ve tüm arkadaşlara teşekkürler.:)

Genellikle düşük hızlarda gittiğimiz için anı olsun diyerek çekeyim dedim abi yoksa bu kadar resim olmazdı.Ama büyük sözü dinlenir demi :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
BANA GÖRE ŞAHANE BİR GEZİ OLDU... YAKLAŞIK 400 KM YE YAKIN YOL YAPTIK...MOTOR HACİMLERİ 125-150 cc ARASINDA DEĞİŞEN 6 MOTORUMUZ MÜKEMMEL UYUM SAĞLADI...
BU TURA KATILAN BAŞTA MUSTAFA ABİ (kanlıcalı), HİLMİ ABİ, MUSTAFA ABİ (komutan), RECEP ABİ VE OKAN (uniqe) KARDEŞİME ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...
BİR DAHAKİ GEZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN...
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
bolulu dostlar güzel gezi emeğe saygı tekeriniz herdaim düz bassın
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
resimler güzel...gezi güzel...sizler güzelsiniz....herşeyiyle on numara
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Turşunuz çıkmıştır kesin. karadeniz ereğli harika biryer görmeyenlere şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
bolulu dostlar güzel gezi emeğe saygı tekeriniz herdaim düz bassın

TEŞEKKÜRLER SAĞOLUN...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

resimler güzel...gezi güzel...sizler güzelsiniz....herşeyiyle on numara

TEŞEKKÜRLER SAĞOLUN...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

Turşunuz çıkmıştır kesin. karadeniz ereğli harika biryer görmeyenlere şiddetle tavsiye ederim.

KESİNLİKLE...ÖZELLİKLE BELİM MÜTHİŞ AĞRIDI...YAKIN ZAMANDA BİR BELLİK ALMAK ŞART OLDU...GÜZERGAHIMIZ ŞAHANEYDİ TAVSİYE OLUNUR...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

güzel gezi donmadınızmı beya...

HAVA YOLUN %90 INDA ILIK ,% 10UNDA ÜŞÜTEN BİR HAVA VARDI ...AMA DEĞDİ DOĞRUSU...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Her daim derim, en güzel gezi küçük cc ile ve bol bol yolda olanıdır. Tekerinize emeğinize sağlık
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
Yeniçağa Devrek arası yol yapım çalışması hala devam ediyor mu? Geçen sene o güzergahta toz çamur beni de motoru da batırmıştı.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
şu kareyi beğendim, imkan olsa güzel işler çıkabilir...


DSC07424_zps06d988ec.jpg
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Güzel bir gezi olmuş arkadaşlar emeğinize sağlık nasip olursa 28-30 Haziran 2013 Zonguldak Karadeniz - Ereğli Sevgi, Barış,Dostluk ve Motosiklet Festivali ne katılmayı planlıyorum bu sebeple ikamet ettiğim il olan Çankırı dan çıkıp sizin kullanmış olduğunuz güzergaha yakın bir güzergah kullanarak Ereğli ye geçmeyi planlıyorum Çıkış güzergahım:Çankırı-Ilgaz-Kurşunlu-Çerkeş-Eskipazar-Karabük-Yenice-Zonguldak-Ereğli dönüş güzergahı olarak ise Ereğli-Zonguldak-Devrek -Mengen-Yeniçağ-Gerede-Çerkeş-Kurşunlu-Ilgaz ve nihayetinde Çankırı olacak inşallah hepinize kazasız belasız geziler diliyorum...
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
324
Hocam gayet güzel gezi olmuş emeğinize sağlık. Bir şey dikkatimi çekti ybr nin gösterge lambasını siz mi değiştirdiniz? Gayet güzel duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst