Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
S.A ARKADAŞLAR İKİNCİ EL 2011 MODEL Bİ 125 MH ALACAMDA YALNIZ BU MODEL OLARAK DİREK 125 MH OLARAK GEÇİYOR 125 MH DRİFT DEĞİL YANİ MH VE MH DRİFT ARASINDA FARK EDEN BİŞEY VARMI ?
( http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-125-mhmondialcok-temiz-sahibinden-120084630/detay ) ALACAĞIM MOTORUN LİNKİ BUDUR Bİ BAKARSANIZ MH DRİFT VE BUNUN ARASINDA FARK VARMI YOKMU BENİ AYDINLATIRSANIZ ÇOK İYİ OLUR...
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
232
arkadaşlar resimdeki gibi sizin zinciriniz de bir yere değiyor mu böyle? Sezonu açtım bugün ama bir ses geliyor zırıldama sesi baktım bir şey bulamadım bu aklıma takıldı? Fotoğrafı vites tarafından çektim. Yani sol ayak koyma yerinin ordan.

lnczu.jpg
lnd41.jpg
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
eğer görünürde bişey yoksa ,Motoru Yeni Çkarrdığn zincir yağsız kalmış olabilir yağla, biraz kullan ses devam ediyorsa bi ustaya göster
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Zincir gevşek olabilir.Devir değişikliklerinde çıkır çıkır bi ses geliyosa.Zincirin altındaki o parça metal kısma değmesin diye zaten.

772Goruntu0872.jpg
[/URL][/IMG]

3648Goruntu0873.jpg
[/URL][/IMG]

6258Goruntu0879.jpg
[/URL][/IMG]

2362Goruntu0880.jpg
[/URL][/IMG]

1648Goruntu0881.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
232
az gevşek gibi ama vitesteyken gaz vermeyi bırakınca arada bir geliyordu ses bakalım olmadı götüreyim ustaya. Bir de sürekli vidaları kontrol etmek lazım gevşiyor zamanla. Gevşeyen bir şey de yapmış olabilir mi diye aklıma geliyor ama göremedim
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
232
ARKADAŞLAR 125 MH DRİFT ALMAMI TAVSİYE EDERMİSİNİZ ETMEZMİSİNİZ ?

ederiz de alternatifin nedir, deneyimin nedir onları söylesen ona göre bir şey söylenir. Forumda başka bir motorun konusuna girip yazsan alayım mı tavsiye eder misiniz diye genel olarak al der herkes.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
Daha Öncede VitesLi Motor KuLLandım Ama Benim DeğiLdi Emanetti Benim Kendi Şahsıma Ait OLan 125 rt scooter var mondial Ama VitesLide Baya Zaman KuLLandım A2 FiLanda Var 2011 mcx roadracerimi tavsiye edersiniz yoksa 2011 125 mh driftimi ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Daha Öncede VitesLi Motor KuLLandım Ama Benim DeğiLdi Emanetti Benim Kendi Şahsıma Ait OLan 125 rt scooter var mondial Ama VitesLide Baya Zaman KuLLandım A2 FiLanda Var 2011 mcx roadracerimi tavsiye edersiniz yoksa 2011 125 mh driftimi ?
Beypazarlı'nın da 125rt'si vardı, ah ne günlerdi :queen:
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
Kötü Motor DeğiL Ama :D :D 2006 MODEL KM SAATİ BENZİN GÖSTERGESİ ÇALIŞMIYOR KAPORTA BİRAZ YIPRANMIS ARKA CANTASI VAR EVRAKLARI FUL BUNUN EDERİ NEDİR KARDEŞİM BUNU SATIP MH DRİFT VEYA MCX ROADRACER ALACAM
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Kötü Motor DeğiL Ama :D :D 2006 MODEL KM SAATİ BENZİN GÖSTERGESİ ÇALIŞMIYOR KAPORTA BİRAZ YIPRANMIS ARKA CANTASI VAR EVRAKLARI FUL BUNUN EDERİ NEDİR KARDEŞİM BUNU SATIP MH DRİFT VEYA MCX ROADRACER ALACAM

tamam da bi büyük bi küçük yazıyorsun sonra busbuyuk yazıyorsun yazıları gozumuye gırıyor.. bı tutturamamıssın ayarı. neyse bunları goz ardı ederek,

MCX performans bakımından Drift'ten daha iyi. cunku bırı 135 dıgerı 162cc. MCX hem daha guclu hem de daha torklu. aralarında herhangı bı kalıte farkı oldugunu sanmıyorum.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
branda sparişi vericektim malum nisan ayı kapalı otoparkta olmayınca , feyzoğluna hangi bedenın uyucağını sordum , çantasızsa L , çantalıysa XL alabiliceğimi söylediler , yarın bi gün alete çanta taksam bu aldığım branda olmıycak mı yani :p XL alsam ne gibi sorun olabilir kenarını kıvıramaz mıyım :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Az önce hava filtresini sökmek için motora bikaç girişimde bulundum. 1700 km oldu hava filtresini sabunlu su ile yıkayayim dedim. Biyerlerini söktüm ama doğru yerimi söktüm tam olarak emin değilim :) Bizim motorun hava filtresi tam olarak bu mu oluyor?



Bu arada bu geçen haftasonu motor yağımı değiştirdim castrol power 1 10/40 koydurdum. Zincirimi yağlattım gerdirdim. Aradan bikaç gün sonra bi son hız denemesi yapayim dedim fakat 110 120 km den yukarı çıkmıyor motor. 3. viteste kaç bin devire çıkacak diye bir bakayim dedim. 9000 devirden sonra kesici varmış gibi motor kendini bırakıp tekrar gaz vermeye başlıyor. Sanki kesiciye giriyormuş gibi. Bunun sebebi nedir. Niye motor 9000 deviri geçmiyor ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Az önce hava filtresini sökmek için motora bikaç girişimde bulundum. 1700 km oldu hava filtresini sabunlu su ile yıkayayim dedim. Biyerlerini söktüm ama doğru yerimi söktüm tam olarak emin değilim :) Bizim motorun hava filtresi tam olarak bu mu oluyor?
[url]http://c1304.hizliresim.com/18/1/lpgjc.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/1/lpgl1.jpg[/url]

Bu arada bu geçen haftasonu motor yağımı değiştirdim castrol power 1 10/40 koydurdum. Zincirimi yağlattım gerdirdim. Aradan bikaç gün sonra bi son hız denemesi yapayim dedim fakat 110 120 km den yukarı çıkmıyor motor. 3. viteste kaç bin devire çıkacak diye bir bakayim dedim. 9000 devirden sonra kesici varmış gibi motor kendini bırakıp tekrar gaz vermeye başlıyor. Sanki kesiciye giriyormuş gibi. Bunun sebebi nedir. Niye motor 9000 deviri geçmiyor ?

a be abi drift'in neresinde sünger var baska :) orası tabi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Az önce hava filtresini sökmek için motora bikaç girişimde bulundum. 1700 km oldu hava filtresini sabunlu su ile yıkayayim dedim. Biyerlerini söktüm ama doğru yerimi söktüm tam olarak emin değilim :) Bizim motorun hava filtresi tam olarak bu mu oluyor?
[url]http://c1304.hizliresim.com/18/1/lpgjc.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/1/lpgl1.jpg[/url]

Bu arada bu geçen haftasonu motor yağımı değiştirdim castrol power 1 10/40 koydurdum. Zincirimi yağlattım gerdirdim. Aradan bikaç gün sonra bi son hız denemesi yapayim dedim fakat 110 120 km den yukarı çıkmıyor motor. 3. viteste kaç bin devire çıkacak diye bir bakayim dedim. 9000 devirden sonra kesici varmış gibi motor kendini bırakıp tekrar gaz vermeye başlıyor. Sanki kesiciye giriyormuş gibi. Bunun sebebi nedir. Niye motor 9000 deviri geçmiyor ?
Filtre o, çıkardığınız gibi toplarsanız sıkıntı olmaz. Bide bence 110-120 yapması gayet normal, 140 yapabilen çok az kişi var bu motorla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst