Akü konusu ?

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Gt 250 r motorum var, bilerek buraya actım, daha cok kişi görür diye.
2008 Model motorum, 4 yıl bayide yatmış, şuanda 2 bin km de. Akü yavaş yavaş bitti galiba, 1600 km ye kadar bi problem yoktu, sonra korna kısık sesle calmaya başladı, şimdi ise az önce marşı zar zor bastı(marş basarken gösterge ışığı baya bi kısıldı falan... yani başka bi problem yok sorun aküde) ... Naapsam, değiştirmeden, doldurmamıdır takviyemidir nedir... onu yapsam beni bi süre daha götürürmü ? ?
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-hyosung-sf50-prima-rally-sense-2000-2011-uyumlu-quipp-aku-78581782/detay

Peki bu ilandaki beni bu sezon götürürmü acaba ? normalde en ucuzu 120 lirada cünkü...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elektrikçide bir doldurt balki işe yarar,
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-hyosung-sf50-prima-rally-sense-2000-2011-uyumlu-quipp-aku-78581782/detay

Peki bu ilandaki beni bu sezon götürürmü acaba ? normalde en ucuzu 120 lirada cünkü...

bu akü 3 amper saat hyosunglarda ise 12 amper saat kullanılıyor.kısa zamanda gider bir 55 TL daha verirsin.
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
275
Benim de akü bitik halde 3. dolduruşum. Doldurup soğuk bir yere bırakıp kullanmazsan direkt olarak bitiyor akü dön başa oluyor. En iyisi aküleri yenilemek ama ben de ne alacağıma karar veremedim. Volt, amper ve marka olarak?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Benim de akü bitik halde 3. dolduruşum. Doldurup soğuk bir yere bırakıp kullanmazsan direkt olarak bitiyor akü dön başa oluyor. En iyisi aküleri yenilemek ama ben de ne alacağıma karar veremedim. Volt, amper ve marka olarak?

daha uygununu bulacağını sanmıyorum.

akü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst