6 aya kırıkkaleden kastamonu inebolu gezisi.

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ılgaz dağını 250 cc altına tavsiye etmiyorum arkadaşlar..En son geçen ramazanda ilk kez kullandım ankaradaydım..en kolay ılgazdan gidebilirdim..Pişman olmadım ama bi daha ılgazı kolay kolay kullanmam..karabük üzerinden giderim..
Gezmek için gidilebilir manzarası falan çok güzel..
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ılgaz dağını 250 cc altına tavsiye etmiyorum arkadaşlar..En son geçen ramazanda ilk kez kullandım ankaradaydım..en kolay ılgazdan gidebilirdim..Pişman olmadım ama bi daha ılgazı kolay kolay kullanmam..karabük üzerinden giderim..
Gezmek için gidilebilir manzarası falan çok güzel..

dediğin olayı bende düşünmedim değil. Motorları bir hayli yoracak ama acelemiz yok usul usul tırmanırız. Maksat gezmek yarım 1 saate bir dinlendiririm motoru.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yoookmu canı gezmek isteyen. ankaradan, çankırıdan, kırşehirden vs nerde bu moturcular :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
güncell!!!
katılmak isteyen özelden veya buradan iletişime geçebilir.
tarih olarak 15-16 haziran düşünmekteyiz.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
gezimiz güncel.
15-16 haziran tarihinde yoldayız. katılmak isteyen arkadaşlar davetlimdir.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
15 Haziran'da çalışıyorum ancak 16 Haziran'da size katılmak isterim. Kastamonu merkezdeyim.

16 Haziran'da tahminen nerede olcaksınız?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
15 Haziran'da çalışıyorum ancak 16 Haziran'da size katılmak isterim. Kastamonu merkezdeyim.

16 Haziran'da tahminen nerede olcaksınız?

16 haziranda kamp yerinde oluruz veya turluyor oluruz özelden numaramı yazıyorum 16 haziranda görüşelim inşallah.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
Kastamonu-devrekani-esentepe-ısırganlık-arpalıkbaşı-Abana-evrenye-inebolu rotasını şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Kastamonu-devrekani-esentepe-ısırganlık-arpalıkbaşı-Abana-evrenye-inebolu rotasını şiddetle tavsiye ederim.
şu an o rota üzerinden esentepeden sonra çatalzeytin türkeli üzerinden ayancığa geldim.. 9 saat sürdü yolduluk ybr 250 ile..672 km yaptım..100 lira benzin yaktım..3.1 litre 100 km de...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst