- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
ılgaz dağını 250 cc altına tavsiye etmiyorum arkadaşlar..En son geçen ramazanda ilk kez kullandım ankaradaydım..en kolay ılgazdan gidebilirdim..Pişman olmadım ama bi daha ılgazı kolay kolay kullanmam..karabük üzerinden giderim..
Gezmek için gidilebilir manzarası falan çok güzel..
Gezmek için gidilebilir manzarası falan çok güzel..