[Kocaeli - MT]

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
53
Sezonu açmaya karar verdik.

Arkadaşlar 24.03.2013 Pazar günü Fatih yeğenim ile İzniğe tabi köfteci Yusufta mola vermek kaydı ufak bir tura karar verdik ,katılmayı arzu eden varsa organize olabiliriz.Hava açık sıcaklık 13-15 derecelerde duyrulur. ;)

Geçen seneki turumuzdan bir kare.

38570910151194307719313.jpg
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Arkadaşlar 24.03.2013 Pazar günü Fatih yeğenim ile İzniğe tabi köfteci Yusufta mola vermek kaydı ufak bir tura karar verdik ,katılmayı arzu eden varsa organize olabiliriz.Hava açık sıcaklık 13-15 derecelerde duyrulur. ;)

Geçen seneki turumuzdan bir kare.

http://img33.imageshack.us/img33/3205/38570910151194307719313.jpg

motoru sattık gezmeye başladınız vay arkadaş :D :D :D :D...

Şimdiden ii geziler yarın hava güzel olacakmış. Kazasız belasız bol bol gezersiniz umarım......
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
9
S.a Arkadaşlar Ben Zealsun Gs 200 Kullanıcısıyım Sizden Bi Konuda Yardım İstiyorum Marş motorum Dişli Sıyırdı Orjinal Bi Marş motoru nasıl tegmin edebilirim yada hangi markaların marş motorları uyuyuyor sormamın sebebi daha 3 gün önce yeni kasımpaşabisiklet.com dan sipariş verdim ve gelen marş motoru gene aynı şekilde dişli sıyırdı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden iyi forumlar arkdaşlar ayrıca kocaeli bölgesinde nereden tegmin ederim
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
motorsuz motorcu olaraktan durmak yok mangala devam kartepede mangal keyfiii :D siz hala evde oturun :D. bu arada kartepe yolu muhteşem ilk defa gittim ama tam motorluk güzel asfalt sık viraj bir sağa bir sola muhteşem kıvrımlar muazzam bir manzara tavsiye ederim...

48326010200190272818606.jpg
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
selam arkadaşlar bende yaklaşık bir senedir forumu takip ediyorum sonunda bir kanuni rony sucuter alıverdik bakalım. inşallah beraber işlerden fırsat olursa gezeriz...
sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyorum fakat gezilerde benim kanuni gidermi diye merak ediyorum bakalım inşallah görüşmek üzere he buarada adım mustafa körfezdenim
körfezdeki arkadaşlar ve yolu düşen arkadaşlarla tanışmak isterim... 0 542 527 5280 tel :queen:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
o sucuklar yine ömer usulü olmuş.. iyi pişmiş :)

Makine çok ii foto çekio yüzden efekt o :D:D:D:D

---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

selam arkadaşlar bende yaklaşık bir senedir forumu takip ediyorum sonunda bir kanuni rony sucuter alıverdik bakalım. inşallah beraber işlerden fırsat olursa gezeriz...
sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyorum fakat gezilerde benim kanuni gidermi diye merak ediyorum bakalım inşallah görüşmek üzere he buarada adım mustafa körfezdenim
körfezdeki arkadaşlar ve yolu düşen arkadaşlarla tanışmak isterim... 0 542 527 5280 tel :queen:

Güle güle kullanın kazasız belasız. Değirmendere ye yolunuz düşerse buyrun görüşmek üzere.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
burdayız,bugun kartepe kross parkuruna çıkıp biraz gazladık,fena bi parkur hele o rampa varya.. geçen hafta da yuvacığın en tepelerine çıkmıştık mangalda sucuk yapmaya.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ühhhüüüüü ühhhüüü :salut: anlatın anlatın bizim canımız çekmez dimi :salut:
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
95
Abilerim :D bende kocaelide oturuyorum ama yaş 15 ehliyet yok malesef :( arkadaşımda kawasaki ninja 250 r var :D trafiğe kapalı alanda kask ile tabikide kafa bile kaldırıyorum :D birtek mahallede geziyorum :D 2 sene sonra ehliyet alıcam allahın izniyle. Ozamana kadar kalırsanız sizinleyim :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Abilerim :D bende kocaelide oturuyorum ama yaş 15 ehliyet yok malesef :( arkadaşımda kawasaki ninja 250 r var :D trafiğe kapalı alanda kask ile tabikide kafa bile kaldırıyorum :D birtek mahallede geziyorum :D 2 sene sonra ehliyet alıcam allahın izniyle. Ozamana kadar kalırsanız sizinleyim :)

kafa, boyun kaldırmak dışında inşallah iyi bir sürücü olursun ama şimdiden böyle atraksiyonlara girdiysen eyvah deriz sadece..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Yok be abi :D Ehliyet olmadığı için gezemiyorum o yüzdende öyle şeyler yapıyorum yoksa Trafikte sakinim :)

aman hoca, dikkat et. polis falan apayrı bir dikkat hani ama kastım daha çok diğer araçlar, yayalar, kedi, köpek, şimdiden artistik hareketlere başladıysan ilerisi tatmin etmez seni, dikkatli ol yeter
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ya polis dedinde geçen tütünçiftlik sahile arkadaşla gittik. dönerken köprüyü çıktık polis çevirmesi hemide trafik. ehliyet ruhsat var ama bende ve arkamdaki arkadaşta kask yok.
son anda bir ufacık ara sokak var çevirmeden önce. girdim oraya polis bakıyor yani bekliyo bizi. biz dönerken bir hareketlendi sonra aralardan fıtı fıtı eve geldik. fıtı fıtıda sucuter var bende ondan öyle söyledim. ucuz yırttık mazallah. ama bizi görmeliydiniz. ufacık sucuter iki ayı üstünde garibim altta bağırıyor...:santa:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
geçen gün sizin gibi bir tayfaya kestiler cezayı gözümün önünde. jovenin yanındaki koton mağazanın önünde çevirdi çocukları yine iki kişi ve ikisi de kasksız. ehliyet falan yok, motoru da yüklediler çekiciye (scooter) motoru çözdürme ile beraber en az 1000 tl ye patlar
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
geçen gün sizin gibi bir tayfaya kestiler cezayı gözümün önünde. jovenin yanındaki koton mağazanın önünde çevirdi çocukları yine iki kişi ve ikisi de kasksız. ehliyet falan yok, motoru da yüklediler çekiciye (scooter) motoru çözdürme ile beraber en az 1000 tl ye patlar

kasksız gezenlere yazsınlar hatta keşke cezası 300-500 tl olsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst