İrfan ağa, düğmenin gözüne vurmuşun ama bir ayna bile yok, piiii apaçiii seni,
İrfan ağa, emeğine hayal gücüne sağlık, yaratıcılıkta son noktasın, kendinle yarışıyorsun, bu ne hırstır ne azimdir böyle, maşallah.
silah arkadaşlarına dahil ettiğin matkap tezgahını görmemiştim, hayırlı olsun,
yemin ederim şu ayna meselesini birinin söylemesini umuyordum :cherry: hee hee heee ayna takacam kankam aynasız kullanmaya alışık değilim zaten bana sıkıntı veriyor bir gözüm sürekli arkamdadır normalde , fakat ayna olmayınca kafayı çevrip bakasım geliyor sürekli buda hiç güzel olmuyor
apaçilik kısmına gelinde bisiklet hayatım dışında motor hayatımın tümünde kasksız motor binmedim ama şehir içinde 700 mt bile gidiyor olsam takmam gerekirken çoğu zaman ihmal ediyorum , ama böyle olmamalı bu kendi sağlığım açısından sakıncalı bunları göz önüne alırsak galiba var lem biraz apaçilik ,
ulem bırakta içimdeki canafar apaçiyi çıkarayım ortaya :cherry: :queen:
bu arada matkap tezgahı da urdadan beaaaa :cherry: şimdi jejnarötör ile uğraşıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------
[url]http://c1303.hizliresim.com/17/r/lc5d2.jpg[/url] Böyle bir parça bulmuştum. Ne olduğunu da bilmem ama bekliyor, bir yere kullanacağım. Hatta sırf bu parça için motorda bir yenilik yapacağım... :wiinkk: Pek çoğumuzun dertlerini çözecek... Biraz iddialı oldu ama..
o parçanın büyük ihtimal bir eşi daha vardır çelik tel yada bir yerlerde 2 parça boruyu bir arada tutan bir aparata benziyor , yada kablo, çelik tel, boru vb. şeyleri biryerlere sabitlemek ve sabit tutmaya yarıyor olabilir

merak ettim şimdi ???? :silent: :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Bi ara gidip çay içme bahanesiyle dağıtalım İrfan'ın atölyeyi... Maşallah çok derli toplu duruyor!
çay içmeye her zaman beklerim ama benden izinsiz girip müdahale edebileceğinizi sanmıyorum :cherry: yeni bir alarm sistemi üzerinde çalışıyorum görsel ve uyarı kısımlarını hayata geçireceğim kısaca örnek vereyim ,
güvenlik kamera sistemi satandart olacak, muhtelif yerlere yerleştireceğim alıcı ve sensörler sayesinde gürültü yapacak ( havalandırma fanı, müzik ses sistemi ) harekete duyarlı sensörler sayesinde devreye girecek , tabi bu art niyetli kişiler için caydırma özelliği olarak ,
aşağıda sensör sinyali ile harekete geçen evin üst katındaki balkon kısmına yanar dönerli ikaz lambası koyacağım , ve aynı zamanda desibeli güçlü bir siren bu komşular için :cherry: bittmi hayır olaki ağır uykumdan uyanamadım ve isteğim dışında bir müdahale oldu , aynı mantığı yatak odamada uyarlayacağım
aslında sistemi dahada geliştirip tehlikeli hale sokabilirim ama amacım sakat bırakmak değil caydırmak , 2 yıl önce evime giren hırsız bunu kafama soktu aslında , balkon demirlerine 220 voltu verecektim neredeyse o öfkeyle , evdekilerin pisikolojisi alt üst oldu , yalnız evde kalamaz , korkar oldular , çelik kapının kilidini patlattılar bütün ziynet eşyalarını aldılar , belliki evde altın aramışlar , ev harabe gibiydi
aslında otomatik alarmla kapanan demir parmaklık procesi de var kafamda ama ev benim değil , düşünsene hırsız giriyor , ama çıkamıyor , bir anda zınnnnkkk diye görünmeyen bir yarlerden kalın demir parmaklıklar aynı fare kapanı gibi seni içeri hapsediyor
bu hayal değil benim için sadece kendi evimin olması yeterli
istersen atölyeyi dağıtmak için biraz acele et yoksa daha sonra böyle bir şansın olmayabilir , yukarıda saydığım malzemelerin hepsi hazır kayıt cihazı dışında ,en kısa sürede yapacağım
haaa bu arada 5,5 mm havalı tüfeğim baş ucumda durur ve mermileride hemen yanındadır :cherry: allah muhafaza öldürmez ama süründürür heleki kaba yerine gelmesin adamın :cherry:
hee hee heee :cherry:
