6 aya kırıkkaleden kastamonu inebolu gezisi.

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
mt sakinleri merhaba
uzun zamandır aklımda olan ama gerçekleştiremediğim gezi düşüncemi, 6 aya allahın izni ile yapmayı planlamaktayım.
kısaca bahsedersek
kırıkkaleden şu anda 12-15 motorcu gitmeye karar verdik.Sabah 7 gibi yola çıkıp öğlen ılgazda olmayı planlamaktayız.
Amacımız yarış değil, gidebileceğimiz yere keyifli ve gülümseyerek ulaşmak.Ilgazın eşsiz manzarası eşliğinde güzel bir kahvaltı yapmak.
dediğim gibi şu anda 12-15 motorcu arkadaş katılmaktadır. Gezi hafta sonu cumartesi,pazar gerçekleşecektir. cumartesi sabah yola çıkıp, pazar akşamı tekrar eve dönmeyi planlamaktayız.
ÖZELLİKLE MT DEN AZDA OLSA BİR KAÇ ARKADAŞI GEZİDE GÖRMEKTEN MEMNUN KALIRIM.
İneboluda cumartesi akşam kamp şeklinde konakma yapılacaktır.(isteyen oteldede kalabilir)
istediğim tek şey herkesin ağzından"güzel bir geziydi" lafı duyabilmek.Katılmak isteyen arkadaşları bekler okuduğunuz için teşekkür ederi.

gezi haziran ayının herhangi bir cumartesi,pazar haftası olacaktır. tam hafta şu anda belli değildir.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
uuuuuuuu müthiş bir katılım söz konusu :cherry: arkadaşlar yokmu ANKARADAN ÇORUM DAN ÇANKIRI DAN KIRIKKALE DEN canı gezmek isteyen forumdaş.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Benim canım buradan Kırıkkale'ye bir yol yapmak istiyor ama fırsatım olmuyo. Yazın bir hafta sonu kaçabilirim.

Size geziniz için bol şans, yalnız 12-15 motor tek grup halinde yol almayın. 2-3 grup halinde sürmenizi öneririm. Ayrıca grup sürüşü ile ilgili işaretleşmeleri de gözden geçirin derim.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Benim canım buradan Kırıkkale'ye bir yol yapmak istiyor ama fırsatım olmuyo. Yazın bir hafta sonu kaçabilirim.

Size geziniz için bol şans, yalnız 12-15 motor tek grup halinde yol almayın. 2-3 grup halinde sürmenizi öneririm. Ayrıca grup sürüşü ile ilgili işaretleşmeleri de gözden geçirin derim.

gelirsen beklerim çayımı içmeye
iyi dileklerin için teşekkür ederim. Gezideki arkadaşlar bilinçli abilerim saolsunlar.
gurupta polisler var mondialin yetkili servisi var yani hep aklı başında mesleki guruptan abilerim kardeşlerim var. Hani bende kendimce mt den bir kaç arkadaşı görmekten mutlu olurum diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ineboluya gitmişken bide abana ya uğrayın derim virajlı yollar mesafe 21 km asfaltda yeterli düzeyde..liman bölgesinde kamp alanı mevcut..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
"Bozkurt" luyum bende gelmek isterim o zamana ne olur bilmiyorum iş güç nasib kısmet yanlız merak ettiğim hızınız motor cc leriniz yolları iyi bilirim geçen sene tek gitmiştim daha önce gittinizmi ılgaz yolları gezmek çok güzel ama 2 günlük gezi için önermem yol uzar ama dağ görmek yol kısa olsun isterseniz rota olarak kastamonu inebolu yerine kastamonu "Bozkurt" inebolu daha iyi güzergahtır 640 km 14 saat sürdü motorum cbf 150 3 saat te yakın dinlenme bence 3 günlük gezi olsa daha iyi olur dinlenme açısından
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
gezi zamanı özelden muhakkak mesaj çekerim size.
motor guruplarımız genelde benim motoruma eş değer motorlar. ortalama hızımız 90km olur diye hesaplıyorum. 2 gün olayına gelince geziye katılan herkes malum iş güç sahibi ancak haftasonu gelebilirler mesela ben bankadan anca cumartesi,pazar boş vakit bulabilirim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bencede yaralıgözden aşaği doğru inin derim..Arpalıkbaşı falan virajlarda bi içiniz dışınıza çıksın :mrgreen:
Özledim valla keşke gitsemde benim içim dışıma çıksa bitmedi şu yollar desem.. ybr 125 ile sene 2009 kurban bayramında kasım ayıydı..Tuzladan abana ya 9 saatte gittiğimi bilirim..Ne heves varmış bendede 600 km..
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Bencede yaralıgözden aşaği doğru inin derim..Arpalıkbaşı falan virajlarda bi içiniz dışınıza çıksın :mrgreen:
Özledim valla keşke gitsemde benim içim dışıma çıksa bitmedi şu yollar desem.. ybr 125 ile sene 2009 kurban bayramında kasım ayıydı..Tuzladan abana ya 9 saatte gittiğimi bilirim..Ne heves varmış bendede 600 km..

gel senide görmekten mutluluk duyarım. Vaktin varsa ılgazda güzel bir kahvaltı ikram edeyim.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
toprağam valla çok güzel yerler geçen sene ramazanda yola çıktım malum trafik hatırlayan varmı bilmiyorum yaktı beni o yüzden akşam karanlığa kalmıştım yaralı göze uğramadan teyet geçmek zorunda kaldım asıl yolda kastamonudan sonra başlıyor hele de motorla gitmek çok güzel oluyor
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
toprağam valla çok güzel yerler geçen sene ramazanda yola çıktım malum trafik hatırlayan varmı bilmiyorum yaktı beni o yüzden akşam karanlığa kalmıştım yaralı göze uğramadan teyet geçmek zorunda kaldım asıl yolda kastamonudan sonra başlıyor hele de motorla gitmek çok güzel oluyor

ben 2006 senesinde askerliği kastamonu gölköyde yaptım. Az çok manzarasını doğasını gördüm. Kırıkkaledende gezilecek en güzel yer kastamonu diye düşündüm. Hayırlısı bakalım güzel bir gezi olacağını düşünüyorum kimse katılmasa dahi ben ve mondialin yetkili servisi 2 miz kesiniz allahın izni ile:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
kardeşim merak ettim ılgaz yolunu kullandınmı otomobil"le 2 kez gittim zoraki yol çalışması yüzünden zorda kalmadıkça gidilecek bir yol deyil bence
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
evet en son gittiğimde banada yol çalışması denk geldi. Acelemiz yok dostum usul usul tırmanırız biz.:) maksat gerçekten güzel bir hafta sonu.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
ben kayserideyim aslında katılsam hiçde fena olmaz burdan kırıkkaleye gelmem 300 kilometre...kastamonu kırıkkale de 220 km toplamda 520 km*2=1040 km
aklımda olan bir gezi kendimden emin olabilirsem katılmak isterim
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ben kayserideyim aslında katılsam hiçde fena olmaz burdan kırıkkaleye gelmem 300 kilometre...kastamonu kırıkkale de 220 km toplamda 520 km*2=1040 km
aklımda olan bir gezi kendimden emin olabilirsem katılmak isterim

serdar abi katılırsan memnuniyet duyarım. Gezi zamanı mesajla irtibat kurarım müsait olursan beklerim.
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
5
Aranıza katılmayı, sizle beraber seyretmeyi memnuniyetle isterim, ki uzun yol tecrübesi arzusundayım, elbette bilir kişiler ile birlikte.
Vakti haber verebilirseniz, memnun olurum.

Görüşmek üzere:king:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Aranıza katılmayı, sizle beraber seyretmeyi memnuniyetle isterim, ki uzun yol tecrübesi arzusundayım, elbette bilir kişiler ile birlikte.
Vakti haber verebilirseniz, memnun olurum.

Görüşmek üzere:king:

geziden önce mutlaka irtibata geçerim sizinle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst