- Katılım
- 5 Şub 2011
- Mesajlar
- 113
Ben bu tarz motorların o kadar yüksek hızda güvenli olduğunu düşünmüyorum. Normalde 120 yapan motoru 140'a kadar zorladın diyelim, 120'den 140'a çıkmak neredeyse bir dakka sürecek bunun için de motora lahmacun tahtası gibi yatman lazım :cherry: yüksek hızlarda son derece dengesiz bir motorla bide güvenli sürüş için olabilecek en kötü pozisyonda motoru dakikalarca süreceksin 140 yapacak diye. Bana mantıklı gelmiyor. Normal oturup (sadece kaskı göstergeye yanaştırıp) 140 yapan varsa video çeksin görelim. 45 derece iniş olmadıkça bu motorların rüzgar direncinden dolayı her motorlu taşıt gibi limit hızı var. 10-12 beygir civarında motorlar güvenli bir sürüş tarzıyla 120'yi geçemiyor.
Yapmasına yapıyorda hiç güvenlí değil bencede yapıyoruz ama güvenli değil hele o hızlarda video fotoğraf çekmek çok çok tehlikeli.