Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Ben bu tarz motorların o kadar yüksek hızda güvenli olduğunu düşünmüyorum. Normalde 120 yapan motoru 140'a kadar zorladın diyelim, 120'den 140'a çıkmak neredeyse bir dakka sürecek bunun için de motora lahmacun tahtası gibi yatman lazım :cherry: yüksek hızlarda son derece dengesiz bir motorla bide güvenli sürüş için olabilecek en kötü pozisyonda motoru dakikalarca süreceksin 140 yapacak diye. Bana mantıklı gelmiyor. Normal oturup (sadece kaskı göstergeye yanaştırıp) 140 yapan varsa video çeksin görelim. 45 derece iniş olmadıkça bu motorların rüzgar direncinden dolayı her motorlu taşıt gibi limit hızı var. 10-12 beygir civarında motorlar güvenli bir sürüş tarzıyla 120'yi geçemiyor.

Yapmasına yapıyorda hiç güvenlí değil bencede yapıyoruz ama güvenli değil hele o hızlarda video fotoğraf çekmek çok çok tehlikeli.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
hee 100 kilo olayını unuttum bak. donduk basa :p ama eray_uluyazı 140 yaptıgını soylememıs mıydı artcıyla ? bu adam 140 yapıyosa astorojna 120'yi yine rahhat yapması lazım. ulen sacma sapan konular neyse ya. gece gece kafam doldu :) uyuma zamanı hadi iyi geceler

işte ondan sonra tartışma çıkıyo...
arkadaşım ben artçıyla beraber 140 yapıyorum demedim artçıyla beraber 140 yapan arkadaş varmış dedim...
daha okuduğunuzu anlamaktan acizsiniz kalkmışım bi de size laf anlatmaya çalışıyorum...
siz haklısınız kardeşim drift 120 yi geçmez 120 ye de zaten çooooook zorlanarak çıkar...
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
güzel bi konuya değinmişin ben 100km mım ve 190 boyundayım. Yani motora bindiğim zaman bir nevi motorun hızlanmaması için paraşüt görevi yapıyorum. Acaba sahibindende satılan performans hava filtresi, performans beyin lerden alsammı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ltra-performance-ozel-uretim-117135432/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-artisi-111442013/pasif-ilan/#classifiedTitle

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/

Hava filtresinin pek ise yarayıp yaramayacağını bilmem ama egzos iyi gibi gözüküyor montajli hali nasıl olur bilmiyorum.
arka ayak bağlantı yerine uygun oturmasi önemli yoksa titreşim artacaktır.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Hava filtresinin pek ise yarayıp yaramayacağını bilmem ama egzos iyi gibi gözüküyor montajli hali nasıl olur bilmiyorum.
arka ayak bağlantı yerine uygun oturmasi önemli yoksa titreşim artacaktır.

Egzozu alacam almasınada hiç kullanan birisine denk gelmedim. Anladığım kadarı ile bu forumdada mh başlığı altında kullanan yok biri kullandım dese hemen vereceğim siparişi.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar 140 olayı çoooooooooooooooooooooooooooook uzadı bence. Daha fazla uzatmamıza,uzatmanıza gerek yok. Basan basmıştır bastığıyla kalmıştır. Basana helal olsun diyelim. Kimseyi kırmaya ve tartışmaya gerek yok bence kapatalım bu konuyu.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
arkadaşlar 140 olayı çoooooooooooooooooooooooooooook uzadı bence. Daha fazla uzatmamıza,uzatmanıza gerek yok. Basan basmıştır bastığıyla kalmıştır. Basana helal olsun diyelim. Kimseyi kırmaya ve tartışmaya gerek yok bence kapatalım bu konuyu.

Bencede bayağı uzamış ama benim Drift 160 yapıyo:queen::flower::queen:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Bence de konu çok uzadı bu arada evet motosikletimi çok seviyorum tek marşta çalıştı maşallah da ybrnin ibresinin bozuk olacağını sanmıyorum hadi onun bozuk başka bi motorla daha denedim onunda mı bozuk ? :D ben en son eğimli yolda 125 km hız gördüm ibrede 10 km eksik gösteriyor benim mal ibre 135 onu geçemdim daha ama motor 1400 de 5000 falan olunca hızlanır bence...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Bence de konu çok uzadı bu arada evet motosikletimi çok seviyorum tek marşta çalıştı maşallah da ybrnin ibresinin bozuk olacağını sanmıyorum hadi onun bozuk başka bi motorla daha denedim onunda mı bozuk ? :D ben en son eğimli yolda 125 km hız gördüm ibrede 10 km eksik gösteriyor benim mal ibre 135 onu geçemdim daha ama motor 1400 de 5000 falan olunca hızlanır bence...

biraz önce ön dişliyi değiştirttim. 15 den 17 dişe çıkardık. Deneyemedim daha ama en kısa zamanda denerim inşallah bi zararı olmaz.Sizlerden değiştiren oldumu ön dişliyi
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Egzozu alacam almasınada hiç kullanan birisine denk gelmedim. Anladığım kadarı ile bu forumdada mh başlığı altında kullanan yok biri kullandım dese hemen vereceğim siparişi.

Benim bikaç arkadaşım kullanıyor susturucuyla çok güzel sesi var ve torkun arttığını hissettiriyor ben almanı tavsiye ederim :) ama susturucuz kullanırsan yakın akrabağlarına küfür ederler :) :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Benim bikaç arkadaşım kullanıyor susturucuyla çok güzel sesi var ve torkun arttığını hissettiriyor ben almanı tavsiye ederim :) ama susturucuz kullanırsan yakın akrabağlarına küfür ederler :) :)

hımm bide susturucu alıcaz yani? elinde link varmı şu susturucuyu al diyebileceğin
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Egzozu alacam almasınada hiç kullanan birisine denk gelmedim. Anladığım kadarı ile bu forumdada mh başlığı altında kullanan yok biri kullandım dese hemen vereceğim siparişi.

Ben kullanıyorum ama benzeri bir performans egzozunu motor dehşet açıldı debriyajsız tekere geliyor gidonu kendine çekip gaz verdiğinde tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst