DENİZLİ den SLM :D

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
1
Herkese İyi günler

ilk motorum WR250R ile aranıza yeni katıldım. Acemi biri olarak siz den öğreneceğim çok şey var :D
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Herkese İyi günler

ilk motorum WR250R ile aranıza yeni katıldım. Acemi biri olarak siz den öğreneceğim çok şey var :D
şimdiden teşekkürler

Merhabalar aramıza hoşgeldiniz. İnşallah uzun süreler kazasız belasız sürüşler yaparsınız. Birbirimizin tecrübelerinden faydalanırız.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Uuu süper tercih :cat:
Hoşgeldin kardeş. Offroad videolarını beklemedeyiz :mrgreen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Herkese İyi günler

ilk motorum WR250R ile aranıza yeni katıldım. Acemi biri olarak siz den öğreneceğim çok şey var :D
şimdiden teşekkürler

aramıza hoşgeldiniz motosiklet.net denizli mt gurubundan toplantı vb detayları öğrenebilirsiniz .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst