KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
imag0862t.jpg


imag0860x.jpg


aynaları değiştirdim buda yeni model :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Eski hali daha iyiydi sanki?

O değil de çamurluk olayına çare bulabildik mi ya? Bugün reflektör yelekten çıkan çamuru kurutup domates işine girmeyi düşündüm ciddi ciddi :pr:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Eski hali daha iyiydi sanki?

O değil de çamurluk olayına çare bulabildik mi ya? Bugün reflektör yelekten çıkan çamuru kurutup domates işine girmeyi düşündüm ciddi ciddi :pr:

önceki aynalar gidon daha uzun oluyordu aralardan gecerken sıkıntı yapıyordu bende, böyle daha iyi oldu biraz görüş acısı düştü ama böyle takılırmı diye düşünmüyorum.

bendeki gibi bir çamurluk yaparsan çözüm olacaktır .
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Onu deneyeceğim zaten de bağlantısı falan nasıl olacak? Başka marka için alacaz da bizimkine nasıl olduracaz?
Şu hugger falan yapan biri var ya forumda the archeus diye. Ona dedim bakalım bu ikinci artık bu sefer cevap alırım diye umuyorum.

Aynalar için ben de uzatma aparatı aldım, 6cm dışarı çıkartıyor. Aralarda sıkıntı yaratabilir de varsın iki araya girmiyim dedim artık aynaların yarısı yoktu bende
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
imag0737k.jpg


bağlantı yapılacak yeri fiber yaptık sonra tornada oturacak bölümü oyduk.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bakalım Archeus'dan bir geri dönüş aldık. Eğer halledersek bir kalıp çıkartır, dük kullanıcısı olup da almak isteyen herkes faydalanır.
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
91
inazuma mı ktm duke mu ?
:D :D :D
bu başlıkta inazuma diyen çıkmaz, öyle olsa inazuma alırlardı keza daha ucuz. ancak önemsediğiniz hususlarla ilgili sormak istediğin şeyler varsa cevap bulursunuz. ben de ktm sahibi değilim ama kağıt üzerinde kıyaslayıp, gidip, görüp, üzerlerine oturup duke 200ü seçtim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

antrparantez abs olmasa da olur diyenler varsa 0 km 2012lerde bayiler pazarlığa epey açıklar. 11.000'e kafadan iniyorlar. 5000 değil 4500 euro olarak düşünün yani.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
2012 eylül ayından beri kullandığım motorumda 1. Ve 2. Viteste sıkıntı yaşıyorum. Gaz teli çok tumuşak ve hassas geliyor. Benim ilk motorum diye alışamadım diye düşünüyordum ancak abim benden daha eski motor kullanıcısı ve o da normal olmadığını ve çok hassas olduğunu söylüyor. Bu problemi yaşayan var mı? Bir çözümü varsa bilgi verebilecek arkada§ varsa sevinirim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gaz teliniz biraz hassas, evet. Daha bugün kullandım tekrar. Fakat sorun veya gariplik seviyesinde değil gibi.

1. ve 2. viteste sıkıntı yaşamak derken???
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
tek gaz teli var bundan kaynaklanıyor olabilir.

Takılma olsa olabilir de hassaslıktan kasıt büyük ihtimalle alt devirlerde olan atılma durumu.
Zamanla alışırsın da kötü birşey de değil hani :mrgreen: Hatta diğer motorlarda kolayca bulamayacağın bir özellik gaza öyle bir tepki
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
1. ve 2. viteste çok hassa daha sonra rahatlıyor zıplatmıyor yani. Özellikle arkada oturan için çok ani gaz alıp kesiyor.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet artçıyla dikkat etmek lazım da bu bir sorun değil hani :mrgreen: Debiyajsız tekere kalkan motor kullananlar yaksın yoksa motoru.
Kardeş gaz hassasiyeti diyeyim :wiinkk: Kolları rahat bırak, sıkma, ince hareketlerle yaparsan zamanla düzelir ve motora olan güvenin ve hakimiyetin de artar :cat:
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
bmw çamurluk isteyenler adını yazdırsın bakemm :thumleft: :king:


(piyasa yoklaması :) )
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1. ve 2. viteste çok hassa daha sonra rahatlıyor zıplatmıyor yani. Özellikle arkada oturan için çok ani gaz alıp kesiyor.

Ben onu yakalayabilmek için mevcut motoruma "bir miktar" para harcamayı planlıyorum, sen sorun diyorsun :) Tabi rahatsız olabilirsin ama bence Duke'a iyi gidiyor. Hani CBF150 yapsa(yapabilse) aynı şeyi sorun derdim belki.

bmw çamurluk isteyenler adını yazdırsın bakemm :thumleft: :king:


(piyasa yoklaması :) )

+1.....
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
vıtes gecıslerınde sıkıntı yok
bosa bıraz zor alıyorum daha tam alısamadım ama eskıye gore ıyıyım
cbrden sonra ılac gıbı geldı bu makına
bu arada motora konan yag mı kullanılıyor bu motorda vıtes ıcın yoksa ayrı bır kutusu mu var ?
kullanma klavuzu olmadıgından sızlere soracagım arkadaslar

bır de average : 26 km 29 km 50 km vs dıyor surerken
bu average yazısı tam olarak nedır ?

bende 0 'a alırken zorlanıyorum.1 den 0 'a hiç alamıyorum nerdeyse, 2 'den 0'a almak daha kolay oluyor belkide yenı aldıgımdan alışamadım.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
5
Arka Çamurluk ile ilgli arayış içinde olanlar var galiba, böyle bir seçenek mevcut, paylaşayım sizinle.
Ben görevli olarak Hindistan'da bulunuyorken Duke benim de almayı düşündüğüm motorlardan olduğu için tesadüfen bu foruma takıldım, özelikle rear hugger meselesi kafamı kurcaladığı için. Ancak baktım ki kolay bir çaresi yok. Biraz araştirdim burada KTM'yi (ve tabii ki yedek parçalarını) Bajaj üretiyor. Üşenmedim gittim bulunduğum şehirde yedek parçasını satan yetkili servisi buldum. Rear Hugger'ı sordum. Fiyatı öyle aman aman bişey değil, 15 dolardan az. Ama yanında bir de demir ek parça veriyorlar, burada motora genellikle artçı olarak eşleri biniyor, onların da saree denen ayaklarına dolanan bir kıyafeti oluyor, bu kıyafet biraz salkım saçak bişey olduğundan arka tekere dolanmasın diye bu demir zamazingoyu rear hugger'la beraber veriyorlar. neyse uzattım iyice, kısaca bu arka çamurluğu almak için gittim ama ellerinde kalmamış. sipariş edersem 15 güne gelir dediler ama ben 15'inde dönüyorum. Belki benden sonra buradaki arkadaşları devreye sokup 2-3 tanesini bavul ticareti ile almak mümkün olur. toplam maliyeti de 20 doları geçmez. (tabi burdaki arkadaşları ikna edip geri gelecekleri zaman ayrı bir çanta ayırmalarını sağlamak gerekecek, bir de arkadaşların ağustostan önce gelmesi zor.) İkinci seçenek bunu aldırıp kargo ile göndermek. Bu durumda Gümrük mevzusu nasıl çözülür bilemiyorum.
Neticede görüşleriniz nedir söyleyin bakalım. Bu arada lazım olana rear hugger'ın yedek parça kodu JU 18 10 000.
selamlar....
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Arka Çamurluk ile ilgli arayış içinde olanlar var galiba, böyle bir seçenek mevcut, paylaşayım sizinle.
Ben görevli olarak Hindistan'da bulunuyorken Duke benim de almayı düşündüğüm motorlardan olduğu için tesadüfen bu foruma takıldım, özelikle rear hugger meselesi kafamı kurcaladığı için. Ancak baktım ki kolay bir çaresi yok. Biraz araştirdim burada KTM'yi (ve tabii ki yedek parçalarını) Bajaj üretiyor. Üşenmedim gittim bulunduğum şehirde yedek parçasını satan yetkili servisi buldum. Rear Hugger'ı sordum. Fiyatı öyle aman aman bişey değil, 15 dolardan az. Ama yanında bir de demir ek parça veriyorlar, burada motora genellikle artçı olarak eşleri biniyor, onların da saree denen ayaklarına dolanan bir kıyafeti oluyor, bu kıyafet biraz salkım saçak bişey olduğundan arka tekere dolanmasın diye bu demir zamazingoyu rear hugger'la beraber veriyorlar. neyse uzattım iyice, kısaca bu arka çamurluğu almak için gittim ama ellerinde kalmamış. sipariş edersem 15 güne gelir dediler ama ben 15'inde dönüyorum. Belki benden sonra buradaki arkadaşları devreye sokup 2-3 tanesini bavul ticareti ile almak mümkün olur. toplam maliyeti de 20 doları geçmez. (tabi burdaki arkadaşları ikna edip geri gelecekleri zaman ayrı bir çanta ayırmalarını sağlamak gerekecek, bir de arkadaşların ağustostan önce gelmesi zor.) İkinci seçenek bunu aldırıp kargo ile göndermek. Bu durumda Gümrük mevzusu nasıl çözülür bilemiyorum.
Neticede görüşleriniz nedir söyleyin bakalım. Bu arada lazım olana rear hugger'ın yedek parça kodu JU 18 10 000.
selamlar....

gümrük sorun olmaz 75 euro dan düşük çünkü .bağlantı demiri yeter kafes gibi olan parca sökülebiliyor bize lazım olmayan parca farklı resimlerde gördüm kimi sökmüştü.eğer getirirlerse ben bir tane alırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst