- Katılım
- 27 Şub 2011
- Mesajlar
- 340
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar Mecidiyekoydeki baba parasiyla kurulan ( bir videosunda babasinin hediye ettigi oyuncaklari sokup takarak bu isi ogrendigini soyluyor. Bahsi gecen oyuncakta Mustang!) tt custom motor firmasini hemen hemen herkes bilir.
Gecenlerde facebook sayfasinda motor bolumune stajyer aradiklarini yazmislar. Ve bende birazdan okuyacaklariniz dogrultusunda kendilerine bir sikayette bulundum.
Ben lise yi Motor uzerine Universiteyide Otomotiv uzerine okudum. Henuz universitedeyken staj donemimdeydim. Birgun Kadikoy caddebostanda paten kayarken tt custom choppers in tanitim amacli bir arabasinin oldugunu gordum. Bende yanlarina gidip universite ogrencisi oldugumu ve firmalarinda staj yapmak istedigimi soyledim. Saolsunlar davet ettiler beni.
Gittim mecidiyekoydeki tamirhanelerine. Sanirim bir amirle gorusturduler beni. Bu sektorde kendimi gelistirip bu isi yapmak istedigimi soyledim. Bana genelde lise stajyerleri aldiklarini soylediler. Dedimki bakin hicbir ucret istemiyorum yol yemek verin yeter ben sadece bu isi ogrenmek istiyorum ne zarar edersinizki zaten az cok tecrubemde var faydam dokunur kisa sure icindede ogrenir daha faydali hale gelirim. Bu sefer beni mudurleri ile tanistirdilar. (Keske tanistirmasalardi.) Aynen onada anlattim herseyi ve bana sunlari soylediler: burada bize yardimci olacak birileri lazim stajyer adi altinda, yani temizlik yapacak cop bosaltacak cay getirecek parcalari silecek gibi. Bunlari yapmaktan is ogrenemezsin zaten dedi. Ben elimden geleni yaparim dedim ama genede almadilar. Yani gencecik hevesli ogrencileri temizlikci yerine ise aliyorlar. (ssk odemiyorlar lise odedigi icin ve dusuk maas dolayisi ile) Bende bunu facebooktaki is ilanlari bolumune yazdim. is ogretmeyecekseniz neden insanlarin hayalleriyle oynuyorsunuz diyerek basimdan gecen olayi anlattim. Insanlar o firmaya girip is ogrenip motor tamiri yapacaklar hayaliyle giriyorlar fakat 1 sene sonunda mukemmel bir temizlikci olarak cikiyorlar isten. Herneyse bu olayi oraya da yazdim ve bizzat bana cevap veren kisi firma sahibi Tarhan telli oldu. Kendisine zerrre kadar saygi duymadigimdan soyadini ufak yaziyorum.
Hemde ozel mesajdan degil konun altina yorum yapti. Harfler ufak buyuk noktalama hic birsey kullanmadan tamamen amatorce ve sacma cevaplar verip tartisma ortami yaratti. Sozde firmayi kurmus ama iste para hersey degil. Sonrada verdigim cevaplar kendisini zor durumda biraktigindan ve sacma sapan cevaplar vermek yerine benim yorumlarimi silip benide sayfadan engelledi. Bunlarla ugrasan firma sahibi tarhan telli. Isi gucu yoktu demekki o siralar
. Birde benim yazimi duvarina asacagini soyledi neden boyle bisey yapacak cok merak ettim ama eger bu yaziyi okuyorsa o yaziyi duvara astinmi tarhan diye sorasim var
Sonucta dort bir koldan insanlara duyurmamiz lazim firmanizin stajyer politikasini.
Yani uzun lafin kisasi simdide bir otomobil modifiye firmasi acmislar. Stajyer (temizlikci) ariyorlar ! Tabi bunlarin hepsi zenginlere ozel ama olurda stajyer olarak basvuracak kardesimiz arkadasimiz olursa bizlerin cevresi genistir. Kendisine okutun bu yaziyi karari sonradan kendisi versin.
Gecenlerde facebook sayfasinda motor bolumune stajyer aradiklarini yazmislar. Ve bende birazdan okuyacaklariniz dogrultusunda kendilerine bir sikayette bulundum.
Ben lise yi Motor uzerine Universiteyide Otomotiv uzerine okudum. Henuz universitedeyken staj donemimdeydim. Birgun Kadikoy caddebostanda paten kayarken tt custom choppers in tanitim amacli bir arabasinin oldugunu gordum. Bende yanlarina gidip universite ogrencisi oldugumu ve firmalarinda staj yapmak istedigimi soyledim. Saolsunlar davet ettiler beni.
Gittim mecidiyekoydeki tamirhanelerine. Sanirim bir amirle gorusturduler beni. Bu sektorde kendimi gelistirip bu isi yapmak istedigimi soyledim. Bana genelde lise stajyerleri aldiklarini soylediler. Dedimki bakin hicbir ucret istemiyorum yol yemek verin yeter ben sadece bu isi ogrenmek istiyorum ne zarar edersinizki zaten az cok tecrubemde var faydam dokunur kisa sure icindede ogrenir daha faydali hale gelirim. Bu sefer beni mudurleri ile tanistirdilar. (Keske tanistirmasalardi.) Aynen onada anlattim herseyi ve bana sunlari soylediler: burada bize yardimci olacak birileri lazim stajyer adi altinda, yani temizlik yapacak cop bosaltacak cay getirecek parcalari silecek gibi. Bunlari yapmaktan is ogrenemezsin zaten dedi. Ben elimden geleni yaparim dedim ama genede almadilar. Yani gencecik hevesli ogrencileri temizlikci yerine ise aliyorlar. (ssk odemiyorlar lise odedigi icin ve dusuk maas dolayisi ile) Bende bunu facebooktaki is ilanlari bolumune yazdim. is ogretmeyecekseniz neden insanlarin hayalleriyle oynuyorsunuz diyerek basimdan gecen olayi anlattim. Insanlar o firmaya girip is ogrenip motor tamiri yapacaklar hayaliyle giriyorlar fakat 1 sene sonunda mukemmel bir temizlikci olarak cikiyorlar isten. Herneyse bu olayi oraya da yazdim ve bizzat bana cevap veren kisi firma sahibi Tarhan telli oldu. Kendisine zerrre kadar saygi duymadigimdan soyadini ufak yaziyorum.
Hemde ozel mesajdan degil konun altina yorum yapti. Harfler ufak buyuk noktalama hic birsey kullanmadan tamamen amatorce ve sacma cevaplar verip tartisma ortami yaratti. Sozde firmayi kurmus ama iste para hersey degil. Sonrada verdigim cevaplar kendisini zor durumda biraktigindan ve sacma sapan cevaplar vermek yerine benim yorumlarimi silip benide sayfadan engelledi. Bunlarla ugrasan firma sahibi tarhan telli. Isi gucu yoktu demekki o siralar
Yani uzun lafin kisasi simdide bir otomobil modifiye firmasi acmislar. Stajyer (temizlikci) ariyorlar ! Tabi bunlarin hepsi zenginlere ozel ama olurda stajyer olarak basvuracak kardesimiz arkadasimiz olursa bizlerin cevresi genistir. Kendisine okutun bu yaziyi karari sonradan kendisi versin.
