Altın Elbiseli Adam: 250cc karşılaştırma için motor aranıyor

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Temin edilenler: Suzuki Inazuma, Hyosung GTR250, SYM Wolf 250, Honda CBR 250R, Kawasaki Ninja 250, KTM Duke 200, Daelim Roadwin 250 (Cuma geliyor).

Bumoto'yla, Megelli halen yok ortada.

Eh hani çok istiyordunuz çekilmesini?

Slmlr
Brkn
Megelli hakkında bilgim yok. Fakat Bumoto'yu getiren firma İstanbul'da. Motorlarına güvenseler bir test motoru temin ederlerdi.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
O değilde biraz araştırsaydın megelli 250R ın ülkeye henüz gelmediğini bilirdin.
Birde bu altyapıyla 250CC karşılaştırması bekliyoruz ama ŞÜKÜR diyelim

Seni banlamadılar mı daha ? Ne kadar zararlı bir insansın, zerre faydan yok kimseye birde iş yapanları eleştirirsin.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
O değilde biraz araştırsaydın megelli 250R ın ülkeye henüz gelmediğini bilirdin.
Birde bu altyapıyla 250CC karşılaştırması bekliyoruz ama ŞÜKÜR diyelim

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/112557-megelli-sport-250r.html

Okuma yazman vardır herhalde?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Seni banlamadılar mı daha ? Ne kadar zararlı bir insansın, zerre faydan yok kimseye birde iş yapanları eleştirirsin.
Aynen Forumda sadece muhalefet olmak ve Hyosungu Kötülemek için Hesap açmış heralde hep Argo içerikli ve hakaret edici yorumlar paylaşıyor daha önce Mt nin büyüklerine Gerizekalı demişti Şimdide Başka bir Kondua beyinsizler diyor
Buradan yazdığım cevaba bakabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/112557-megelli-sport-250r-3.html
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
dr da gezerken gördüm cycle World diye bir dergis gt250r cbr250 ve Ninja 300 karşılaştırması vardı. bildiğimiz şeyler; hyo kasası büyük diyor, honda tatmin etmiyor kawa harika mikemmel :) bu testin sonucu da benzer çıkar
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu testte ninja 300 yok ki ama :silent: 250 var. CBR 250 ve Ninja 250'nin de birbirlerine karşı üstün/zayıf yanları var, eminim Barkın abi testte gayet nesnel bir şekilde irdeleyecektir hepsini.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bu testte ninja 300 yok ki ama :silent: 250 var. CBR 250 ve Ninja 250'nin de birbirlerine karşı üstün/zayıf yanları var, eminim Barkın abi testte gayet nesnel bir şekilde irdeleyecektir hepsini.
Ninjanın ah bi yeni Kasası olsaydı varya; tahminim kimse Hyomu cbr mi demezdi yazık oldu Tr ye Kahrolsun Euro 3 Yaşasın Asya Euro 2 kardeşliği :jocolor:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarikat kur müridin olalım, öl de ölelim

:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
@eren,

Evet harika görünen bi motor, sırf 50cc fazlası var diye bizde haketmediği bi fiyata maruz kaldı :) Dediğin gibi Asya için çıkardıkları 250'de de Euro 3 olmayınca yeni kasa hepten yalan oldu bizde.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
@eren,

Evet harika görünen bi motor, sırf 50cc fazlası var diye bizde haketmediği bi fiyata maruz kaldı :) Dediğin gibi Asya için çıkardıkları 250'de de Euro 3 olmayınca yeni kasa hepten yalan oldu bizde.

Adamalar en iyi cc'yi en iyi silindir sayısını en iyi tasarımlı küçük japon spor motosikletinin içine koydular biz yine babayı aldık:)

çıkalı bir yıl olmadı youtube de kullanıcı videoları kaynıyor o derece sevildi. Göya Avrupalı 600cc nin altına bakmaz derler.

ÖTV dangalaklığı olmasa 5.500 euro(13 bin) fiyatıyla 10 binlik cbr 250 nin yanında dizayn, güç ve estetiği ile fazlasıyla fiyat farkının içini dolduran bir model olacaktı. Ve ben kesin alıp 1-2 sezon binerdim:)

Arabada normal gelirli vatandaşa 1.600 cc üstünü motorda da 250cc+ cc yi mundar ettiler namızsızlar
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Genel değerlendirme tahminlerim şöyle :

Duke 200, Inazuma ve Ninja en iyiler... Yalnız Ninja eski kasa ise orada olmasının tek sebebi yol performansı olacak yoksa tipten kaybediyor zaten. Sonrasında Wolf burun farkıyla CBR'ın önünde. En sonda da Daelim, Hyosung ve Bumoto. İşçilik ve detaylarda en kötü Hyosung. Daelim 6 vites olsa daha yukarda olabilirdi. Sınıfında en güzel tasarım Bumoto...

Önceki sayfalardaki dyno testleri hakkında da düşüncem, kafa karıştırıp göz boyamaktan başka bir anlam ifade etmedikleri... Bir motorun tekerlek gücünü ve torkunu ölçmenin pek bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Merak edenler oturup bilgi sahibi olabilirler ama motoru kullanan kişinin cüssesi bile motorun performansını orada ölçülen 1 - 2 BG'lik düşüşlerden daha fazla etkiler (bu sınıf için). Artı, yol performansı rakibine kıyasla iyi olduktan sonra gücü ölçmenin ne anlamı olabilir ? Ancak belki aralarında önemli derecede güç farkı olan iki motordan, güçsüz olan daha iyi performans sunuyorsa o zaman durumu incelemek için böyle testler yapılabilir. En doğru değerlendirme sayılara boğulmadan, tecrübeli bir sürücünün tarafsız görüşleridir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu çok tutarsa 250 Supermoto - 250 Cross- kıyaslamalarıda gelir mi?

Bunu ben de isterim biraz ama şuanda düşünüyorum, nasıl test edilecek, çinliler dahil edilmezse zaten model yok, edilirse işin sonu nereye varacak, test için temiz ve düzgün motor nereden bulunacak vs, vs,. Şuanki testten çok daha zor olacaktır ve çoğunluğu çinli motorlar oluşturacaktır.

Onun yerine biraz daha beklenip KLX250 - CRF250L karşılaştırılması yapılabilir. (WR250 yi de katabilirsek daha iyi olur tabi)

Bu testte ninja 300 yok ki ama :silent: 250 var. CBR 250 ve Ninja 250'nin de birbirlerine karşı üstün/zayıf yanları var, eminim Barkın abi testte gayet nesnel bir şekilde irdeleyecektir hepsini.

Ninja 300 ü bu teste sokmaya gerek yok. Buradaki motorlar arasında ona rakip olarak üretilen bir motor yok çünkü. Kendi başına test edilebilir ama. Bu teste sokarsan zaten açık ara 1 olur ve Ninja 300'ün de SYM'den(misal) bariz üstün olduğunn test edilmesinin de bir anlamı olmaz zaten.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
klx250 crf250 ve wr250r karşılaştırması yine ecnebi dergilerden birinde vardı. d&r gördüm yine of yaa 25-30 lira 5 dolarlık dergiler. para verip alamıyoruz anasını satayım. sırf ucuz e-dergi için ipad alasım var.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Daelim herkesin favorisi oldu. :p

Duke 200 hiç hayal ettiğimiz gibi bir şey değilmiş.

Diğerlerini de videodan izlersiniz.

Pazar trafiğinde o kadar çok motosikleti aynı anda çekmeye çalışırken çok tehlikeler atlatıldı.

Slmlr,
Brkn
 
Katılım
11 Şub 2013
Mesajlar
58
Daelim herkesin favorisi oldu. :p

Duke 200 hiç hayal ettiğimiz gibi bir şey değilmiş.

Diğerlerini de videodan izlersiniz.

Pazar trafiğinde o kadar çok motosikleti aynı anda çekmeye çalışırken çok tehlikeler atlatıldı.

Slmlr,
Brkn

programın yayın tarihi veya videoyu daha önce seyretme imkanımız nezaman belli olur?
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
al işte şimdi uyu bakalım uyuyabilirsen
zaten ne zaman çıkar? ne zaman izleriz? diye düşünürken , iyice meraklandırma zor duruyoruz zaten :)

(özellikle 250 cc alma arefesinde olan benim gibi birisi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst