Genel değerlendirme tahminlerim şöyle :
Duke 200, Inazuma ve Ninja en iyiler... Yalnız Ninja eski kasa ise orada olmasının tek sebebi yol performansı olacak yoksa tipten kaybediyor zaten. Sonrasında Wolf burun farkıyla CBR'ın önünde. En sonda da Daelim, Hyosung ve Bumoto. İşçilik ve detaylarda en kötü Hyosung. Daelim 6 vites olsa daha yukarda olabilirdi. Sınıfında en güzel tasarım Bumoto...
Önceki sayfalardaki dyno testleri hakkında da düşüncem, kafa karıştırıp göz boyamaktan başka bir anlam ifade etmedikleri... Bir motorun tekerlek gücünü ve torkunu ölçmenin pek bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Merak edenler oturup bilgi sahibi olabilirler ama motoru kullanan kişinin cüssesi bile motorun performansını orada ölçülen 1 - 2 BG'lik düşüşlerden daha fazla etkiler (bu sınıf için). Artı, yol performansı rakibine kıyasla iyi olduktan sonra gücü ölçmenin ne anlamı olabilir ? Ancak belki aralarında önemli derecede güç farkı olan iki motordan, güçsüz olan daha iyi performans sunuyorsa o zaman durumu incelemek için böyle testler yapılabilir. En doğru değerlendirme sayılara boğulmadan, tecrübeli bir sürücünün tarafsız görüşleridir.