Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
hepsiburadadan aldım 1cm olanlardan. 0,5 cm ler iyi tutuyordu. Bu 1cm olduğu için kavladı herlade neyse kavlatıyım olmazsa oval olarak satılanlardan alıp çekeyim. O daha iyi olur diye zannediyorum

productimage-picture-jant-seridi-fosforlu-18-kirmizi78592.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
üründen 2 adet sipariş ettim. Sorun yok güzele benziyor kullanınca detayları yazarım.

Birde size sormak istediğim ben zenon almayı düşünüyorum kullandığınız,memnun kaldığınız ve tavsiye edebileceğiniz zenon varmı yardımcı olursanız sevinirim ben bi zenon buldum bunu alsam sorun yaşarmıyım.

http://www.rialli.com/urunler/340_aydinlatma-grubu/9732__xenon-far-kiti-uzunkisa-beyaz-isik/
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
ben bu şeritlerden driftime çektim bir adeti motorua yetiyor bir tanesini fazla almışsın ama yedekte bulunsun ayrıca süper duruyo şimdilikte ne kalkma yaptı ne solma.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ben bu şeritlerden driftime çektim bir adeti motorua yetiyor bir tanesini fazla almışsın ama yedekte bulunsun ayrıca süper duruyo şimdilikte ne kalkma yaptı ne solma.

ben bilerek fazla aldım ne olur ne olmaz.Olurda kavlayan atan yer olursa elimin altında bulunsun istedim. Asıl sorun şu anda mevcut olanları kavlatmak. epey zaman alıyor namussuz
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
ayar oldum ya hafta sonu 1 saat uğraştım janta şerit çektim aaaaaa birde baktımki biraz biraz sökülmeye başlamışlar.En iyisi eğimli olan şeritlerden almak.
[url]http://img94.imageshack.us/img94/2974/20130221222558.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

bu arada çantamda yeni :) mondial servis getirtti benim için sök tak olan cinsten. 50 tl


[url]http://img62.imageshack.us/img62/6884/20130221222609.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

biz fosfor kağıdından ayarlayıp kestik. hem de düz. ancak biz fön makinesiyle destekledik. Çünkü ısınınca aradki yapışkan balli gibi erir duruma geliyor ve sonrasında daha iyi tutuyor.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
30
merhaba arkadaşlar formu uzun zaman takip ediyorum bn de sizler gibi drift kullanıcısıyım ama bn motorda sorun yok kıyafetde bir sorunum var pantolun sökülmüştü onu çorluda normal terziye diktirdim ama su alıyor iç kısım astar sökülmüştü bunu istambulda tamir edebilecek yerler biliyorsanız bana bilgi verirseniz sevinirim yolunuz ve farınız daima açık olsun.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Herkese merhabalar , öğrenciyim ilk defa debriyajlı motor kullanıcam forumun 100 sf kadarını okudum , drift görüntü olarak emsallerinden çok daha yakışıklı bir motor , anladığım okuduğum kadarıyla da çok büyük sorun yaratacak bir motor değil genel olarak herkes mutlu motorundan. Elime biraz daha para geçti plaka ruhsat dahil en fazla 3100 tl verebiliyorum nakit.Nakit alımda bi indirimleri yada yanında vericekleri bişiler olur mu yada fiyatta indirim ? Aranızda bursa da ikamet eden var mı ? Bursada tavsiye edebiliceğiniz bi bayi var mı ? Çok soru sordum cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum , Son olarak görükleye işi düşen olursa yada müsait bi zamanda çay içmek isteyen olursa bütün motorcu kardeşlerimle tanışmak isterim :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
biz fosfor kağıdından ayarlayıp kestik. hem de düz. ancak biz fön makinesiyle destekledik. Çünkü ısınınca aradki yapışkan balli gibi erir duruma geliyor ve sonrasında daha iyi tutuyor.

dostum maaf oldum, çok yoruldum ama eskilerini komple kavlatıp kazıdım.Yenisini çekmeden benzinle bi güzel temizledim. Gelen şeritleri bi güzel çektim çok şahane oldu yakıştı. Akşam resimler atarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------


dostum sanada ayrıca teşekkür ederim dün sipariş ettim bugün kargo hemen geldi.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Herkese merhabalar , öğrenciyim ilk defa debriyajlı motor kullanıcam forumun 100 sf kadarını okudum , drift görüntü olarak emsallerinden çok daha yakışıklı bir motor , anladığım okuduğum kadarıyla da çok büyük sorun yaratacak bir motor değil genel olarak herkes mutlu motorundan. Elime biraz daha para geçti plaka ruhsat dahil en fazla 3100 tl verebiliyorum nakit.Nakit alımda bi indirimleri yada yanında vericekleri bişiler olur mu yada fiyatta indirim ? Aranızda bursa da ikamet eden var mı ? Bursada tavsiye edebiliceğiniz bi bayi var mı ? Çok soru sordum cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum , Son olarak görükleye işi düşen olursa yada müsait bi zamanda çay içmek isteyen olursa bütün motorcu kardeşlerimle tanışmak isterim :)

2850 kredi kartına 12 taksit ve peşin fiyatı özgün kardeşim. 3100 nakit varsa zaten 2850'den gerıye kalan plaka ruhsata gider. kask-kıyafete de para biriktircen artık yapcak bişey yok.

*Peşin fiyatına pazarlık yaparsan fiyatını indirebilirsin.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Merhaba Özgün Ben Bursa'dan ım :) Bayi konusunda merkez bölgeler de 4 tane kadar bayi var ben Bağlarbaşı'ndan aldım. Motoru nakit mi alacaksın, kredi kartı ile mi yoksa senet ile mi ? Motosiklet e gelince ben de ilk defa vitesli motosiklet kullanıyorum 7 yıl scoter kullandım sonra Drift'e geçtim ama çok zorlamadı. Kullanışı, ani hızlanması,freni güzel. Sen de görünüş olarak Drift'i beğendiysen bence diğerlerine bakarak aklını bulandırma. Ben başka bir marka model vitesli motosiklet kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama Drift e bakan YBR ciler Hmmm iyiiii, güzeeeel diyolar :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar uzun uğraşlarım sonucu şerit çekilmiş hali



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

buda yeni taktırdığım alarmın, alarm kuruluyken arabalarda olduğu gibi yanıp sönen ışığı. Motorlara görede yapmışlar. Kurulu olduğunda 2 saniyeye bir 2 kere yanıp sönüyor caydırıcı oluyor heralde:cherry: aküde bir problem yapmıyor şimdilik.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
arkadaşlar uzun uğraşlarım sonucu şerit çekilmiş hali

[url]http://img248.imageshack.us/img248/6684/20130223150827.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img826.imageshack.us/img826/2391/20130223150841.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img11.imageshack.us/img11/1127/20130223150853.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

buda yeni taktırdığım alarmın, alarm kuruluyken arabalarda olduğu gibi yanıp sönen ışığı. Motorlara görede yapmışlar. Kurulu olduğunda 2 saniyeye bir 2 kere yanıp sönüyor caydırıcı oluyor heralde:cherry: aküde bir problem yapmıyor şimdilik.

[url]http://img824.imageshack.us/img824/3821/20130223150916.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Güzel olmuş, bende burdan aldım xenon u. 6 aydır kullanıyorum sıkıntı yok.

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/2644/MOTO-HID-XENON-UZUN-KISA
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
5
dün sıfır km drift aldım ruhsat sahibi benim. plaka işlemlerini benim yerime babam yapabiliyor mu yani plaka ruhsat cikarma olayinda bana gerek var mi
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
102
Arkadaşlar benim drifte bagaj almak istiyorum. Bugün motorcuları dolaştım kappa ve shad çantalar güzel ama pahalı, daha hesaplı maxem 45 litre var 2 kask alıyormuş fiyatıda 90 tl çivarı. Maxem çanta kullanan varmı görüşlerinizi bildirirseniz çok iyi olur. Driftin üzerindeki bagaj demiri dayanıklımıdır fikirlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Merhaba Özgün Ben Bursa'dan ım :) Bayi konusunda merkez bölgeler de 4 tane kadar bayi var ben Bağlarbaşı'ndan aldım. Motoru nakit mi alacaksın, kredi kartı ile mi yoksa senet ile mi ? Motosiklet e gelince ben de ilk defa vitesli motosiklet kullanıyorum 7 yıl scoter kullandım sonra Drift'e geçtim ama çok zorlamadı. Kullanışı, ani hızlanması,freni güzel. Sen de görünüş olarak Drift'i beğendiysen bence diğerlerine bakarak aklını bulandırma. Ben başka bir marka model vitesli motosiklet kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama Drift e bakan YBR ciler Hmmm iyiiii, güzeeeel diyolar :)

Merhaba hacım :) motosikleti nakit alıcam , işin aslı az buçuk tırsıyorum debriyaj vites falan öğrenırım herhal :) görünüş olarak acayip şekil bi motor çok şık bi tipi var , nakit alıcaz umarım az da olsa bi kıyakları olur , bağlarbaşınada mutlaka bakarım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

o muhabbetı bılıyorum da hani direk temiz nakit vericez diye belki bi kıyakları olur dedim kardeşim , ceketim var kask için 200 lira ayırdım yeterli olur sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst