abi biraderle beraber 2004 yamaha R1 aldık. Yolda şuan. Bikaç güne gelir. Acep ona kanat taksak uçarmıki? :silent: (R1 i gerçekten aldım abi)
hayırlı olsun ademim allah kazasız kedersiz binmeyi nasib etsin

yalnız dikkat edin kardeşim o alete kanat takmaya gernk yok zaten yerde uçan bir alet valla sevindim senin adına

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
İrfan sen bir efsanesin kardeş :cat:
estağfurullah kankam kendi çapımızda acizane :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
kürdan koyaydın ya irfan ağa. kibrip çöpü sıcakta alevlenir mazallah.
valla ne yalan söyleyeyim kürdanda olurdu , lakin o an için etrafımda bulabildiğim tek şey kibrit çöpüydü

vesile ile bir kibrit çöpünün ne kadar işe yaradığınada barnak basmış olduk :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
ula irfan 20 liralık grenaj için 100 liralık paynır feda edilir mi?
otobos yahut kamyon yağ filtresini bulacanız
hemende ıslak iftirayı atıyon üzerime :cherry: bikerem hoparlör kaplarının içi boştikine :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
emeğine sağlık
ama o yamaha bw's 100 kadranındaki honda yazısını sökseydin çok iyi olcaktı.yamahanın üzerinde honda görmek sinir bozucu
ama mesajda vermek istediğin şeyler güzel
yamaha bws nin panosu değil ramzey scooter gösterge panosu

mesajlarda vermek istediğim olay göstergelerdeki kibrit çöpleri espirisinden ziyade , kırılmış plastik granajların tamiri hakındaki bilgi ve en güzelide bence solmuş plastik parçaların nasıl ilk günkü halini aldığı konusu bence altın değerindedir
bir çok insan plastik aksamlar güneşten solduğu yada rengi attığında boyama yoluna gider ama yanlış bir seçimdir , çünki plastik aksamın üzerinde zamanla boya atma yapar her ne kadar plastik astarda atsanız , illaki harita gibi zamanla boya dökülür , benim anlatmaya çalıştığım işlem hem masrafsız , hem kolay hemde en mükemmel sonucu vermektedir
yani bir şeyi savunurken boş yere konuşmayı sevmem herşeyim tecrübelerimle sabittir , umarım ihtiyç sahibi arkadaşlara faydası dokunur

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
Tek kelimeyle müthişsin....Bu icadınla Show TV'ye bile çıkarsın.Röportaj bile yaparlar.
Spiker : Neden böyle bir çalışma yaptınız?
Piyanist_İrfan : Çünkü hız tehlikesine karşı insanları uyarmak amacıyla böyle bir şey yaptım....
İnanıyorum bi gün seni televizyonlarda görücez...
yok daha neler :cherry:

:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
ben olsam orj. gösterge panelinden şaşmam çünkü o çin malı panel yanıltır, üstelik arıza yapar da yağ ve yakıtı göstermezse sıkıntı olabilir.
valla özgürcüm hurdadan çıkardığım bir motosiklet için 100 lira verip orjinal gösterge alacak pisikolojide değilim

yanlış gösterirse sıkıntı yok zaten elimde başka bir gösterge olmasaydı göstergeleride kesip atacaktım , zira bu aletle trafikte gezilmeyeceği için ihtiyacım olan şeyler far ,sinyaller ve park ışıkları gerisi höhöm değil
bu motosiklette satandartları unut kardeşim

satandartları düşünseydim sanırım gider komple granaj takımı ve ne gerekiyorsa alırdım ama gerek yok yani masraf etmeye

haaaa kendim bir şeyler yapabiliyorsam suya sabuna dokunmadan işte bu güzel olan tarafı
buradaki amaç motorun tipsiz görüntüsünü bir nebze olsun düzeltmek yoksa granaj filan yapmaya niyetim yok

ama ön taraf sadece 1 parça granajdan ibaret değil yoksa alayım diyeceğimde değmez

bu alet tamamen benim üzerinde yeni, deneyler yapacağım bir kobay gibi , dağda bayırda zıplayacağım
