ADANA [MT] bu geziyle kurtlarını döktü

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yaklaşık 3 aydır motora binemeyen ADANA MT.nin biz motorcuları,aşırı derecede kurtlanmıştık.motorlara binip yol yapmamız lazımdı.gel gelelim hava şartları buna uzun süredir müsade etmedi,tam program yapıldı yağış oldu vs.amaaaa bu hafta sonu,havanında güzelliğinden faydalanıp,demiratlarımızı garajlarından çıkartıp bastık marşa.::gazla::15 motor,19 kişilik bir ekiple,en yaşlı ağabeylerimizden,en genç evlatlarımıza kadar,iliklerimize kadar yol/viraj yaptık ve bu vesile ile de toplu bir şekilde beslendik.yalnız sıcak tatlılara yumulurken foto çekmeyi unutmuşum.en son ılgaz kardeşleri 6. tatlılarını yerken yakaladım.:queen:buyrun fotolara,(tabii photopuchet kafasına göre sıralayacak şimdi):pr:harika bir havada gerçekleşen süper bir gezi oldu.katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürler.:rendeer:
DSCN1258.jpg

DSCN1257.jpg

DSCN1256.jpg

DSCN1254.jpg

DSCN1253.jpg

DSCN1252.jpg

DSCN1251.jpg

DSCN1250.jpg

DSCN1249.jpg

Resim010-1.jpg

Resim009-1.jpg

Resim007-1.jpg

Resim006-1.jpg

Resim001-1.jpg

DSCN1280.jpg

DSCN1279.jpg

DSCN1276.jpg

DSCN1275.jpg

DSCN1272.jpg

DSCN1271.jpg

DSCN1269.jpg

DSCN1268.jpg

DSCN1267.jpg

DSCN1264.jpg

DSCN1263.jpg

DSCN1262.jpg

DSCN1261.jpg

DSCN1260.jpg

DSCN1259.jpg

Resim037-1.jpg

Resim036-1.jpg

Resim035-1.jpg

Resim034-1.jpg

Resim033-1.jpg

Resim032-1.jpg

Resim030-1.jpg

Resim029-1.jpg

Resim028-1.jpg

Resim027-1.jpg

Resim024-1.jpg

Resim023-1.jpg

Resim021-1.jpg

Resim020-1.jpg

Resim019-1.jpg

Resim018-1.jpg

Resim016-1.jpg

Resim014-1.jpg

Resim013-1.jpg

Resim011-1.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Süper bir geziydi, katılan ve emeği geçen tüm akadaşlara teşekkür ederim. Başkanım büyük kurtlar döküldü küçük kurtlar daha duruyor, haberin olsun :mrgreen:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Emeği gecen ve geziyi organize eden tüm dostlara ve gönüllerin başkanı Fazer Muzaffer abime teşekkürlerimi sunarım.:queen::queen:En kötü gezimiz böyle olsun,bu arada bende fazer Muzaffer abiden bir şeyler kapmışım ki tatlı ve çaya para vermedim:flower::flower: verenlerin kesesine bereket olsun tuttukları altın olsun.Alışkanlık yaptı en kısa zamanda tekrarlayalım.:cherry::cherry:Ayrıca Mustafa abinin de hakkını yemeyelim hayatımda yediğim en lezzetli çekirdek ti.:thumleft::thumleft:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Emeği gecen ve geziyi organize eden tüm dostlara ve gönüllerin başkanı Fazer Muzaffer abime teşekkürlerimi sunarım.:queen::queen:En kötü gezimiz böyle olsun,bu arada bende fazer Muzaffer abiden bir şeyler kapmışım ki tatlı ve çaya para vermedim:flower::flower: verenlerin kesesine bereket olsun tuttukları altın olsun.Alışkanlık yaptı en kısa zamanda tekrarlayalım.:cherry::cherry:Ayrıca Mustafa abinin de hakkını yemeyelim hayatımda yediğim en lezzetli çekirdek ti.:thumleft::thumleft:
Mustafa hocam
İşte avantacılık böyle bir şey, adamın hemen kanına girip bağımlılık yapıyor.
Bundan sonra Muzaffer (Fazerr) kardeşime laf atmayın.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Vira Bismillah
Adana MT sezonu açtı.
Devamı gelir artık
Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Çok güzel. Adana Mt ayrı bir güzel... Hepinizi seviyore... İçimdeki sıkıntı gitti bu akşam mis gibi uyurum ben şimdi :D
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Adana Gezinin ve çekirdeğin dibine vurmuş,

Yemeklerde gezi gibi harika, Afiyet bal şeker olsun...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Hocam ellerin dert görmesin, forumda ender sevdiğim saydığım abimsin..
Harika fotolar yayımlamışsın.. Mutlu olduğunuz her karede apaçık ortada..
Özelemişim böyle gezileri.. Tüm katılımcı arkadaşların tekerine sağlık.. Saygılar
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotoğraflar harika Bora başkanım. Her yönüyle süper bir geziydi. Katılan arkadaşlara teşekkürler... :rendeer:
Çekirdekler bitti mi??? :pr:
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
başkan fotoğraflar harika...bizim burda hala kar var hatta şu an bile kar yağıyor gerçi kar olmasa da sizin gibi kalabalık halde gezi yapamıyoruz burda,tek takılıyorum bende...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüm dostlarımın,kardeş ve abilerimin değerli yorumları için teşekkürler.sağ olun var olun.katılın bize sizinle de teker çevirelim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst