[YT]WItedG0U9Us[/YT]bir yarış videosu mutlaka izleyin... link: http://www.youtube.com/watch?v=WItedG0U9Us
kawazaki ye taş atan çatlasın taşlansın....:mrgreen:[YT]WItedG0U9Us[/YT]
Tokat meselesi yine yani :cherry:
tokatlama diye başlık açılınca kavga çıkıyor........:queen:Mutlaka izleyin filan deyince bende.cok atraksiyonlu bir sey olacak sandimkawa hondayi tokatlamis mesele buymus megersem
sana ufaktan bir sir vereyim konu basligi ilginc ama hey millet kawa hondayi nasi tokatliyo diye bi baslik ataydin bu konu patlardi)
Ama bence honda surucusu biraz mulayim davrandi kalkista yani yer dediysek o kadarda bariz yiyecegini sanmam
Ayrica cepten video kucucuk aciliyor motorlar cc olarak ayni galoba sanirsam![]()