Topcase

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Alınık arka çanta ;
Kaliteli,tak-çıkar,yıpranmamış ,35-40 Litre arası,uygun fiyatlı(hepsi birden nasıl olacaksa) arıyorum
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Alınık arka çanta ;
Kaliteli,tak-çıkar,yıpranmamış ,35-40 Litre arası,uygun fiyatlı(hepsi birden nasıl olacaksa) arıyorum

Şu nasıldır abi? Benim çok beğendiğim bi model ama kilidini, bağlantı bölgelerini falan kurcalamadan da nekadar yıpranmış anlamak güç :silent:

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...had-sh40-top-case-arka-canta-112328112/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Mekanizması sorunsuzsa komple bi torpido spreyi, üzerine ince oval metal ekstra yük taşıyıcı ızgara aparat, elips bi INAZUMA logosu sticker, reflektörü matlaşmışsada beyaz/gri bal peteği 3M reflektör ile orjinalinden çok daha şık olur :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Şu nasıldır abi? Benim çok beğendiğim bi model ama kilidini, bağlantı bölgelerini falan kurcalamadan da nekadar yıpranmış anlamak güç :silent:

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...had-sh40-top-case-arka-canta-112328112/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Mekanizması sorunsuzsa komple bi torpido spreyi, üzerine ince oval metal ekstra yük taşıyıcı ızgara aparat, elips bi INAZUMA logosu sticker, reflektörü matlaşmışsada beyaz/gri bal peteği 3M reflektör ile orjinalinden çok daha şık olur :)

Orijinal üst eşya taşıyıcı aparatını almışlar.Aynısı bende vardı zamanla üst kapak çok ses yapıyor.İlgi için teşekkürler
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Ben bunu altı aydır kullanıyorum. Çok memnunum. Daha ilk günkü gibi diyebilirim. Camgöz'den 200 TL'ye almıştım.

41Hkad0mAhL_zps1a17a119.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
egelim ahmet abide 35 lt kappa canta var.ona sorabılırsın uygun fıyatlı ve cok temız.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
35 litre Kappa 185 TL.Sorunsuz kullanıyorum,tavsiye ederim.

İlk tercihim daha büyük bir çanta

Ben bunu altı aydır kullanıyorum. Çok memnunum. Daha ilk günkü gibi diyebilirim. Camgöz'den 200 TL'ye almıştım.



http://i1103.photobucket.com/albums/g461/ata1337/41Hkad0mAhL_zps1a17a119.jpg

Daha önceki motorumda 2,5 seneye yakın kullandım ben de memnundum.Camgöz dediğin int. sitesi mi yoksa satış mağazası mı?
Aynısı 250-260 TL civarında başka dükkanlarda satılıyor. 200 TL uygun fiyat adresini verebilirmisin
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
şuda iyiymiş fiyat olarak..

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1026/KAPPA-K-35-SiYAH_668
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
şuda iyiymiş fiyat olarak..

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1026/KAPPA-K-35-SiYAH_668

Kalite ve fiyat olarak iyi ama küçük kalıyor.SHAD SH40 ı daha önce kullandığım için tercihim o oldu. Özellikle topcasenin üstündeki bagaj , çadırlı konaklamalarda hatırı sayılı miktarda yük alıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst