Kymco Agility 125 vs. SYM Orbit II 125

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, bakkala - tiyatroya - sahile gitmeye ufak, pratik bir scooter arayışındayım.
Kymco Agility 125 kullanmışlığım var bir dönem. Çok sağlam bir motordu. Ancak konfor konusunda suspansiyonların sertliğinden ötürü bayağ sıkıntılıydı.
Orbit II 125 ise Agility'nin muadili bir model. Hemen hemen tüm özellikleri aynı. Acaba Sym alırsam pişmanlık yaşarmıyım? Önerir misiniz?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Pişman edeceğini sanımıyorum kymco, sym aynı ayarda motorlar, markalar için konuşuyorum modeller için değil.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
kymco'nun tek eksigi cok sert olan suspansiyonlari. ama daha yaygin yedek parcasi var. sym ise daha yakisikli duruyor..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kymco nun benzin tüketimi biraz yüksek diyorlar
bazı kullanıcılarda az diyor anlamadım gitti sakin kullanımda 2.5 lt ye kadar düşüyormuş hırcın kullanımda ise 4 lt yi bulduğu söyleniyor acaba ne kadar doğru
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
kymco yu kiralamıştım marmariste. süspansiyonları çok çok serti. scooter keyfi alamamıştım orbit 2 yi hiç kullanamadım.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
17
Ben yaklaşık 1 sene orbit ıı kullandım sattığımda 11 km de falandı. Oldukça memnun kaldığım bir motordu, sürüşü çok pratikti. Agility ile süspansiyon sertliği açısından bir karşılaştırma istersen bir fark yok derim. Çünkü sorun süspansiyon sistemi ile ilgili değil, küçük tekerlekli tüm scooterler için aynı konforsuzluk aşağı yukarı geçerli. Ancak benim gibi E5 ten çıkmayan biri için bu durum çok sorun yaratmadı, artıları yanında göz ardı edilebilir. Yakıt tüketimi 100 km/3 litre civarı, deposu küçük 5 litre kadar. (Buradan eksi puan) Maks hız 90-95 km civarı. İstanbul'da Bakırköy-pendik arası işe gidiş gelişin sadece %5 inde keşke biraz daha hızlı olsaydı diyorsunuz. Bu arada çekişi gidişi agilityden bir tik daha iyi gibi geldi bana. (Bu kıyasladığım agility'nin benim orbit kadar bakımlı olmamasından kaynaklanmış da olabilir) Agility'i kötüler gibi olmasın, orbiti alma aşamasında elediğim tüm scooterlar arasında sonuncusu agility idi. Ben de ya agility ya orbit alacaktım, orbiti görüntüsü daha çok hoşuma gittiği için seçmiştim.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
21
Selam ben de Agility City 125 ile ilgileniyorum.Tekerlekleri 16 lık.belki daha büyük jant çapı bahsettiğiniz sorunlara çare olmuştur.Bu arada bahsi geçen hiçbir motoru henüz kullanmadım.City 125 kullanıcıları da yorumda bulunursa sevinirim.Ya da 16 inch lik jantlı böyle bir scooter mı yoksa manual vitesli 125 lik bir motor mu daha iyidir.(yakıt tüketimi ve dayanıklılık açısından) Km'sinin %80 i şehir içinde yapılacak.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Selam ben de Agility City 125 ile ilgileniyorum.Tekerlekleri 16 lık.belki daha büyük jant çapı bahsettiğiniz sorunlara çare olmuştur.Bu arada bahsi geçen hiçbir motoru henüz kullanmadım.City 125 kullanıcıları da yorumda bulunursa sevinirim.Ya da 16 inch lik jantlı böyle bir scooter mı yoksa manual vitesli 125 lik bir motor mu daha iyidir.(yakıt tüketimi ve dayanıklılık açısından) Km'sinin %80 i şehir içinde yapılacak.

Ben 1 litre ile 27 km'yi geçemedim genelde artçılı ve sürekli şehir içi kullanıyorum. Servisteki elemanlara da sordum, biraz uzun yol yaparsanız 30-32 km'ye kadar ancak çıkarsınız dediler. Demek ki maksimum 3 lt ile100 km...

Oldukça heybetli bir motor, çekişi güzel, ben 100 artçımda 80 kg. dik yokuşlarda hiç bir sıkıntı yaşamadım. Amortisörler, adından da anlaşılacağı gibi şehir scooterı olduğu için sert.

Honda markasının kalitesine yakın bir marka olarak gördüğüm için satın aldım. Şu an 7300 km'de 15 ay oldu alalı. Servis bakımlarının masrafı dışında yalnızca km teli koptu ( 10 TL.) O da lastik değişiminde lastikçinin hatası yüzünden.

Agility city aldım pişman oldum diyen çıkmaz diye düşünüyorum...

Satın alırsanız şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ben 1 litre ile 27 km'yi geçemedim genelde artçılı ve sürekli şehir içi kullanıyorum. Servisteki elemanlara da sordum, biraz uzun yol yaparsanız 30-32 km'ye kadar ancak çıkarsınız dediler. Demek ki maksimum 3 lt ile100 km...

Oldukça heybetli bir motor, çekişi güzel, ben 100 artçımda 80 kg. dik yokuşlarda hiç bir sıkıntı yaşamadım. Amortisörler, adından da anlaşılacağı gibi şehir scooterı olduğu için sert.

Honda markasının kalitesine yakın bir marka olarak gördüğüm için satın aldım. Şu an 7300 km'de 15 ay oldu alalı. Servis bakımlarının masrafı dışında yalnızca km teli koptu ( 10 TL.) O da lastik değişiminde lastikçinin hatası yüzünden.

Agility city aldım pişman oldum diyen çıkmaz diye düşünüyorum...

Satın alırsanız şimdiden hayırlı olsun.


5litre benzin ile 135km yol katediyorsunuz buda para olarak ortalama 25tl ediyor. 100km de 3.2lt civarı

sanrım türkiyenin en az yakan agiliy 125city modeli sizdeymiş.. çok iyi.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
5litre benzin ile 135km yol katediyorsunuz buda para olarak ortalama 25tl ediyor. 100km de 3.2lt civarı

sanrım türkiyenin en az yakan agiliy 125city modeli sizdeymiş.. çok iyi.

Mustafa Kardeşim hesabınızda yanlışlık yapmışsınız. 5 Litre ile 135 Km giden 100 Km'de 3.70 Litre harcar. Ben genelde artçılı kullandığım için 100 Km'de 4 Litreyi biraz geçiyorum...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
21
Aslında yarı otomatik, Yamaha gibi bir markanın Crypton modeli bu fiyatlara alınabiliyor.fiyat açısından oldukça düşündürücü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst