Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Action olsun diye Asyanın internet sayfasına baktım uretimden kalkmismi diye, yok abi inatla getiriyor adamlar. Moondial enduro 250cc ve kuba str kalktintan sonra bu da siteden kalkar diye dusunmustum. Neyse nazar degmesin, dileriz kuba ve mondialde yeni modeller getirir , Asya da enduro icin hic yoktan eski manuel tip gostergelerini degistirir :)
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Es selamu aleykum arkadaşlar bende 2. el rx250 aldım bu yakında elime geçecek inşaALLAH motor için ne video var nede resim doğru düzgün :(
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Moondial enduro 250 ve kuba str satıştan kalkarsa bence rx 250 satışları artıcaktır. Asya rx250 kullananlar var ama bu forumda sadece 1 kullanıcı var. Kuba str bayağı satılmıştı kalkması kötü olmuş. Belikide yeni modeller gelir bizede iş cıkar sonra bide onları araştır yine ikilemler kararsızlıklar...
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Es selamu aleykum arkadaşlar bende 2. el rx250 aldım bu yakında elime geçecek inşaALLAH motor için ne video var nede resim doğru düzgün :(

Ve aleyküm selam gardaşım =)) Ben yardımcı olayım sana.. zaten bu sayfayı benden daha hevesli takip eden kimse yok galiba..

-Motor kaç km'de?
-Cross mu süpermoto mu?
-Model yılı kaç?
-Ne kadara aldın?
-Var mı bi sıkıntısı?

cevaplarsan sevinirim... gerçi daha elinde değilmiş ama görerek almışsındır. biliyosundur
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
motor 700 km de - cross modeli - 2012 model analog göstergeli - hiç bir sıkıntısı yok kardeşim fiyatını söylemekten vazgectim hele bir elime gecsinde inşaALLAH :)
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
ordaki butun modelerin 0 km si bayilerde var . Bu modelin satisi hayatta patlamaz bence kuba ucuzdu bu pahali. Ayrica daha ucuz rakiplerinden kaliteli oldugunu dusunmuyorum.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
motor 700 km de - cross modeli - 2012 model analog göstergeli - hiç bir sıkıntısı yok kardeşim fiyatını söylemekten vazgectim hele bir elime gecsinde inşaALLAH :)

Ne kadara aldığını niye söylemedin onu anlamadık =)) çok ucuza almışsın diye elinden alcak yada çok pahalı diye ayıplıycak yok aramızda :mrgreen: ikinci einden bi haberim de oldan sordum
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Her motora bindiğimde hiç değilse bi iki fogtgrf çekeym diyorum motora binince aklımdan gidiyor =)) benden başka sm motorda paylaşımda bulunanda yok.. kendn çal kendn oynadan bıktım eskisi gibi takip etmiyorm bnde sayfayı
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
ben seni takip ediyorum. resimlerini her zaman ilgi ile bekler , incelerim.
Her motora bindiğimde hiç değilse bi iki fogtgrf çekeym diyorum motora binince aklımdan gidiyor =)) benden başka sm motorda paylaşımda bulunanda yok.. kendn çal kendn oynadan bıktım eskisi gibi takip etmiyorm bnde sayfayı
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Şu sayfaya bi can gelsin diyorum daaa nerdeee.. başka 'sm' sayfalarına kaçcaz artık..
cimg0032gu.jpg

cimg0030in.jpg

cimg0020p.jpg

cimg0018wt.jpg

cimg0017hr.jpg

cimg0015sy.jpg

cimg0014k.jpg

cimg0013w.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aluminyum jantla kaldırımlardan inmemenizi tavsiye ederim. Esnekliği sıfırdır jantlar ve teker rulmanları zarar görür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst