Kanuni Kanuni Q100 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kanuni Q100 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kanuni'nin 2013 için lansmanını yaptığı ekonomik modeli Kanuni Q100 kullanıcıların beğenisine sunuldu.

Web Sitesi: http://kanuni.com.tr/motosiklet/288/q100

233_hg.png


Teknik Özellikler

Motor : Tek silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 149
Sıkıstırma Oranı : 9.0 ± 0.1 : 1
Maksimum Güç : 8.5kW at 8000min-1

Aktarma
Aktarma: Zincir
Şanzıman: 4 Vites

Elektrik

Ateşleme: CDI
Çalıştırma: Pedal

Ölçüler:

Uzunluk: 1870
Genişlik: 770
Yükseklik: 1001
Aks Arası: 1210
Sele Yüksekliği: 780
Yüksüz Ağırlık: 72
Yakıt Tankı: 6

Gövde

Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Hidrolik çift amortisör
Ön Fren: Tambur
Arka Fren: Tambur
Ön Lastik: 2,25-17
Arka Lastik: 2,50-17


1549_hg.jpg


1550_hg.jpg


1551_hg.jpg


1552_hg.jpg


1553_hg.jpg


1554_hg.jpg


big_109644536lnl.jpg


big_109644536t7y.jpg


big_1096445364m0.jpg
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kanuniyi aradım, Şubat ayında bayilere dağıtımı yapılacakmış.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Böyle katalog resimlerinde fıstık gibi duruyo bu motorlar 1 sene sonra görün her yeri dökülmüş soyulmuş boyalar, kırık plastiklerle dolu hale geliyo :cherry: hatta o sinyaller belki daha ilk haftasında çatlamaya kırılmaya başlar. Çinden çıkış fiyatı 225-250 dolar bu motorun, ne kadar ekmek o kadar köfte.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Böyle katalog resimlerinde fıstık gibi duruyo bu motorlar 1 sene sonra görün her yeri dökülmüş soyulmuş boyalar, kırık plastiklerle dolu hale geliyo :cherry: hatta o sinyaller belki daha ilk haftasında çatlamaya kırılmaya başlar. Çinden çıkış fiyatı 225-250 dolar bu motorun, ne kadar ekmek o kadar köfte.

Mengü, hyena yerine bu modeli almak mantıklı olabilir mi?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mengü, hyena yerine bu modeli almak mantıklı olabilir mi?
Alabilirsiniz ama elektrikli marş olmaması gıcık. Benimkinde vardı ama akü zayıfladı 4-5 aydır ayaktan marş basıyorum, soğuk havalarda yağmurda falan binerken rölantide durmayabiliyo ayaktan marş basıyorum stop edince.
149cc falan olmaz bu motor 97 cc, hani keşke 149cc olsa ama mümkün değil.
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
2
ya ilk motor olarak bunu düşünüyorum ama pedallı olması acısından bi skıntı olurmu yani pedalla calıstırmanın performansa motora zararı olurmu
 
Katılım
17 Haz 2013
Mesajlar
26
bana bunu önerdilerde dik silindirlerin 100lükleriyle aynı para benim düşüncem suan breton s100 siyah almayı düşünüyorum... yan silindir fazla tutulmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst