Esad giderse ybr esd de gidecekmiş diye duydum :mrgreen:Değişiklik olmayacak. Ybr esd devam.
Esad giderse ybr esd de gidecekmiş diye duydum :mrgreen:
İrfan abi sizin cbfler bu konuda daha fena bir devir saati+şeffaf stop+yeni sticker=yeni kasa.Ah abi nedir bu japonların yenilik anlayışından çektiğimiz :queen:ybr sakallanmış :cherry: yakında fosil olacak , ulen ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyolar baş ağrısı yapmaya başladı iyice :cherry: