- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hepinize merhabalar; paket servis işi yapıyorum malumunuz havalar kötü, bende 230 TL ye Rev'ıt yağmurluk aldım. Keşke almasaydım 20-30 TL lik yağmurluklardan farksız dizimden belime kadar olan kısım ve arka kısım su geçirdi göbek kısmıda aynı şeklilde.
Demem o ki en kaliteli diye tabir edilen bu firmanın yağmurluğunu yüzüne nasıl tokat gibi çarparım ? İnternetten mail mi göndermek lazım veya teste mi yollamak bilmiyorum yardımcı olabilirseniz ne mutlu bana iyi forumlar.
Demem o ki en kaliteli diye tabir edilen bu firmanın yağmurluğunu yüzüne nasıl tokat gibi çarparım ? İnternetten mail mi göndermek lazım veya teste mi yollamak bilmiyorum yardımcı olabilirseniz ne mutlu bana iyi forumlar.