Rev'ıt yağmurluk!

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Arkadaşlar hepinize merhabalar; paket servis işi yapıyorum malumunuz havalar kötü, bende 230 TL ye Rev'ıt yağmurluk aldım. Keşke almasaydım 20-30 TL lik yağmurluklardan farksız dizimden belime kadar olan kısım ve arka kısım su geçirdi göbek kısmıda aynı şeklilde.

Demem o ki en kaliteli diye tabir edilen bu firmanın yağmurluğunu yüzüne nasıl tokat gibi çarparım ? İnternetten mail mi göndermek lazım veya teste mi yollamak bilmiyorum yardımcı olabilirseniz ne mutlu bana iyi forumlar.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
iki çeşit revit var, biri monsoon, diğeri kışlık olan curve galiba. ikisinden biri kışlık. sen ince olanını almışsın. aynı dert bende de vardı, bu kış kalın olan takımını aldım, 1 ayda su almaya başladı, ama prosev ondan daha sağlam çıktı.

yağmurluğu garantiden değişebilmen için, dikiş hattındaki naylonların sağlam olması lazım, eğer yağmurluğu çamaşır makinasına attıysan işi bitti.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Yok daha alalı 5 gün oldu hocam. Evet biraz ince ve kalitesiz.
Bir abimizde var 3 sene önce almış arması bile farklı kabartmalı onunki bir gıdım su almıyor. Prosev kullanan arkadaşlar çok şikayetçi heralde bu iş çin malı motosiklet işine döndü şansla yürüyor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
iki çeşit revit var, biri monsoon, diğeri kışlık olan curve galiba. ikisinden biri kışlık. sen ince olanını almışsın. aynı dert bende de vardı, bu kış kalın olan takımını aldım, 1 ayda su almaya başladı, ama prosev ondan daha sağlam çıktı.

Yağmurluk bu mevsimlik modeli de kışlık modeli de su geçirmemesi gerekmez mi?

Ayrıca madem daha ince, mevsimlik(monsoon) felan 230 TL nedir arkadaş! O parayı verirken hiç demediniz mi "Ne olursa olsun 230 TL etmez bir yağmurluk, bu işte bir iş var" diye...:farao:

Revitin bazı yazlık pantolonları felan 200~250 TL ye satılıyordu. Bir yağmurluk nasıl 230 TL para eder....
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Ben bir arkadaşta gördüm revit yağmurluk, içinde ekstra mont yoktu direk kazağın üzerine giymiş ve baya eski bir yağmurluktu... sanırım eskiden daha kaliteli yapıyorlarmış...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Alınabiliecek en iyi yağmurluk revitin çok ucuz olan, katlandığında bi kalemkutu kadar yer alan altı tulum gibi çoraplara kadar dikişsiz olanı. Öyle çok paraya gerek yok ucuz ve çok güzel bi çözüm.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
Alınabiliecek en iyi yağmurluk revitin çok ucuz olan, katlandığında bi kalemkutu kadar yer alan altı tulum gibi çoraplara kadar dikişsiz olanı. Öyle çok paraya gerek yok ucuz ve çok güzel bi çözüm.

kendinden çantalı olan,ben kullanıyorum hiç sıkıntı yok.
ama o paraya alınan yağmurluğun yağmur geçirmesi ilginç.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıplı malları 30 gün içinde iade edebilir , değiştirebilir yada paranızı geri alabilirsiniz.Ayrıca fiş, fatura olmaksızın .İlgili link http://vergivekanun.com/?p=13620

Bundan bir süre önce benim de başıma böyle bir olay gelmişti bu kanuna dayanarak ayıplı malı aldıktan 25 gün sonra iade edip paramı geri aldım....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Deselerki "yağmur değil kurşun geçirmiyor bu" yine de o parayı verirken düşünürüm...3 kere! Fakir edebiyatı yapmıyorum, yanlış anlaşılmasın, kimsenin tercihine de laf söylememem gerekiyor biliyorum ama hala anlayabilmiş değilim, bir yağmurluğa bu kadar para verilince 100TL lik proheli de 200 TL ye satıyorlar işte...
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Yağmurluk bu mevsimlik modeli de kışlık modeli de su geçirmemesi gerekmez mi?

Ayrıca madem daha ince, mevsimlik(monsoon) felan 230 TL nedir arkadaş! O parayı verirken hiç demediniz mi "Ne olursa olsun 230 TL etmez bir yağmurluk, bu işte bir iş var" diye...:farao:

Revitin bazı yazlık pantolonları felan 200~250 TL ye satılıyordu. Bir yağmurluk nasıl 230 TL para eder....

Ben arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine aldım. Paket servis işinde çalışıyorum mecbur yani elimiz mahkum. Cbf 5 Bin tl eder mi etmez ama marka algısı belli bir kalite potansiyeline güveniyor insan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

Deselerki "yağmur değil kurşun geçirmiyor bu" yine de o parayı verirken düşünürüm...3 kere! Fakir edebiyatı yapmıyorum, yanlış anlaşılmasın, kimsenin tercihine de laf söylememem gerekiyor biliyorum ama hala anlayabilmiş değilim, bir yağmurluğa bu kadar para verilince 100TL lik proheli de 200 TL ye satıyorlar işte...

El mahkum olunca..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst