- Katılım
- 20 Ocak 2013
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.13 yaşımdayım ve 17 yaşıma girdiğim gibi motosiklet ehliyeti alacağım.Motosiklet benim için de bir tutku açıkçası.Şimdiden para biriktirmeye başlayacağım.Ufak tefek birikimlerle 4 yıl sonra motor parasını çıkaracağım inşallah 
Hyosung GT250R ve Bumoto Calibre 250RR arasında kaldım.Başlangıç motorum olacağı için düşük cc li motor alacağım.
Yaptıkları hızlar zaten hemen hemen aynı.Şekil olarak Bumoto daha güzel gibi görünüyor fakat kararsız kaldım.Forumda kullanan abilerim de memnun kalınca bu 2 motor arasında kaldım.Genel olarak hangisi daha iyidir ?
Teşekkürler...
Hyosung GT250R ve Bumoto Calibre 250RR arasında kaldım.Başlangıç motorum olacağı için düşük cc li motor alacağım.
Yaptıkları hızlar zaten hemen hemen aynı.Şekil olarak Bumoto daha güzel gibi görünüyor fakat kararsız kaldım.Forumda kullanan abilerim de memnun kalınca bu 2 motor arasında kaldım.Genel olarak hangisi daha iyidir ?
Teşekkürler...