Kask konusunda kararsız kaldım.

Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ön bilgi : Motora daha yeni başlıyorum,tercihimi mondial 150 mr den yana kullandım,kullanım rahatlığı açısından çeneden açılır kask almayı düşünüyorum.Kesinlikle apaçi tarzı kasklar bana göre değil 'pembe barbi kaskları da buna dahil' ,sadelikten ve asilikten yanayım :bounce: linkini verdiğim kask modelleri dışında sizin de önerilerinizi alabilirim.
Şimdiden teşekkürler :rendeer:

1- http://www.feyizoglu.com/KV-1-ceneden-Acilir-Kask_46722.html#0 (Siyah)

2- http://www.feyizoglu.com/FF370-ceneden-Acilir-Kask-Siyah_47029.html#0

3- http://www.feyizoglu.com/N104-Classic-ceneden-Acilir-Kask_47123.html#0 (Siyah)

4- http://www.gungormotor.com/Multitec-Ceneden-Acilir-Kask-siyah,PR-91.html

5- http://www.motosikletaksesuarlari.com/N-104-Flip-Up-Motosiklet-Kaski-Action-N-COM-21_2119.html#0

6- http://www.motosikletaksesuarlari.com/NOLAN-FLIP-UP-KASK-N-104-Voyage-N-COM-14_99.html#0
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Kız arkadaşıma hediye olarak bu modeli almayı düşünüyorum fakat ne kadar iyi olduğu konusunda bilgim yok sadece marka olarak Nitro'nun iyi olduğunu biliyorum.

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-DYNAMO-UNO-KASK-BEYAZ-PEMBE-pmu1268.html
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
kaliteli bir kaska iyi bir para verince en önemli özelliği camı buğu yapmamalı ben bu konuda baya zahmet çekiyorum
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Ön bilgi : Motora daha yeni başlıyorum,tercihimi mondial 150 mr den yana kullandım,kullanım rahatlığı açısından çeneden açılır kask almayı düşünüyorum.Kesinlikle apaçi tarzı kasklar bana göre değil 'pembe barbi kaskları da buna dahil' ,sadelikten ve asilikten yanayım :bounce: linkini verdiğim kask modelleri dışında sizin de önerilerinizi alabilirim.
Şimdiden teşekkürler :rendeer:

1- http://www.feyizoglu.com/KV-1-ceneden-Acilir-Kask_46722.html#0 (Siyah)

2- http://www.feyizoglu.com/FF370-ceneden-Acilir-Kask-Siyah_47029.html#0

3- http://www.feyizoglu.com/N104-Classic-ceneden-Acilir-Kask_47123.html#0 (Siyah)

4- http://www.gungormotor.com/Multitec-Ceneden-Acilir-Kask-siyah,PR-91.html

5- http://www.motosikletaksesuarlari.com/N-104-Flip-Up-Motosiklet-Kaski-Action-N-COM-21_2119.html#0

6- http://www.motosikletaksesuarlari.com/NOLAN-FLIP-UP-KASK-N-104-Voyage-N-COM-14_99.html#0

asilik istemişsiniz fakat onlar bana pek asi gelmedi :) bunlara da bir bakın derim :)

http://www.hondamototal.com/?urun-995-SUOMY-KASK-VANDAL-LA-COCCA.html

http://www.hondamototal.com/?urun-994-SUOMY-KASK-VANDAL-PIN-UP.html
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kız arkadaşıma hediye olarak bu modeli almayı düşünüyorum fakat ne kadar iyi olduğu konusunda bilgim yok sadece marka olarak Nitro'nun iyi olduğunu biliyorum.

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-DYNAMO-UNO-KASK-BEYAZ-PEMBE-pmu1268.html

Umarım kız arkadaşınız pembe kaskı beğenir,benim tarzım değil ::miiz1::

Farklı bir alternatif olarak Shark Evoline 3 bakabilirsiniz.

Biraz araştırdım güzel bir şeye benziyor ama şu arka kısmın çok fazla sivri olması hoşuma gitmedi,gece parlıyor sanırım? :mrgreen:

asilik istemişsiniz fakat onlar bana pek asi gelmedi :) bunlara da bir bakın derim :)

http://www.hondamototal.com/?urun-995-SUOMY-KASK-VANDAL-LA-COCCA.html

http://www.hondamototal.com/?urun-994-SUOMY-KASK-VANDAL-PIN-UP.html

Sanırım asilik denildiğinde farklı şeyler düşünüyoruz :mrgreen: ben son derece gözden uzak durmayı düşünürken bir bayan olarak bir de böyle cici kasklar kullanırsam eyvah eyvahh :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
o zaman asilik budur diyip benim kullandığım kaskı size öneriyim gayet memnunum ve gayet sade :)
http://www.hondamototal.com/?urun-1001-SUOMY-KASK-APEX-COOl-SILVER.html
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Bütçenizi bilmiyorum ama sadece bayanlar için üretilmiş güzel bir kask eşime yaza girmeden mutlaka alıcağım. Sizinde incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.schuberth.com/en/motorcycle/c3-lady.html
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
40
bütçe var diyorsan hocam 3.nolan ha bütçe kısıtlı diyosan ls2 candır yani 2.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman asilik budur diyip benim kullandığım kaskı size öneriyim gayet memnunum ve gayet sade :)
http://www.hondamototal.com/?urun-1001-SUOMY-KASK-APEX-COOl-SILVER.html

bakalım :p

Bütçenizi bilmiyorum ama sadece bayanlar için üretilmiş güzel bir kask eşime yaza girmeden mutlaka alıcağım. Sizinde incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.schuberth.com/en/motorcycle/c3-lady.html

Buna bayıldım işte ! :thumleft: Bütçem 1500 tl civarı .
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
40
http://www.anesmotor.com/?urun-1687-SHARK-Race-R-Orginal-Siyah-Kirmizi.html
o kadar bütçe varsa shark biçilmiş kask

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

Made in France
İngiliz SHARP testinden 5 Yıldız
Multiaxial (çok eksenli) Fiberglass malzemeden yapılmış dış kabuk sayesinde yüksek darbe emiş gücü
Duble D tam güvenlikli çene kayış bağlantısı
Mıknatısla biten kayış ucu sayesinde eldivenle bile kayışı kolay bağlama olanağı
Ayarlanabilir çene altı rüzgar kesici
Burun reflektörü
Buhar yapmaz
3 mm ve 4,25 mm kalınlığındaki farklı yoğunluktaki özel vizör sayesinde uzun seyahatlerde optik bozulmayı ve göz yorgunluğunu engeller
3D iç padler, anti-alerjik yapıda ve çıkartılıp yıkanabilmektedir
Boyuna binen yükü azaltan boyun spoileri
Çoklu hava kanalları
UN ECE REG 22.05 Standartına uygunluk
1450 Gram +/- 50 gr.
Orjinal Taşıma kılıfı

dizlik ve montta çok önemli
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Arkadaşım madem yeni başlayıp bukadar para verebiliyorsun birtane kas al daha sonra motoruda büyütsen tarzda değiştirsen onu ömür boyunca yada bıkana kadar kulanabil
al sana link http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...uvenlikten-testinden-5-yildiz-90280112/detay/
ömür boyu dediğim abartı değildir karbonda üretim raf ömrü falanda yoktur 100 yıl sonra aynı karbon kabuktur hiçbirşey kaybetmez sadece içini yedekparça olarak değiştirisin....

tabi karbon diye tekay motordanda bu fiyata almamın luzumu yok pek kazıklar maşşalah mal aynı mak kazık farklı yuhhh
http://www.tekaymoto.com.tr/index.php?route=product/product&path=87&product_id=100
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Cevap: Merhaba Sercan Bey. Size 1-2 sorum olucaktı.

Şimdi Mondiala Nolan Shark Schubert kaskla bınersenız takdır toplayacağınız kesin.Fakat başlangıç için Ls2 diyorum veya İxs Mds (Agv malıdır).Bu arada mondialı kuçumsediğimden yazmadım.Aksine gorunce mutlu oluyorum.R1 e 10 milyonluk kaskla bınen var.
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Buğu yapmasın diye pinlock olan kask öneririm ama hiçbir kaskı denemeden iyice emin olmadan alma.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.anesmotor.com/?urun-1687-SHARK-Race-R-Orginal-Siyah-Kirmizi.html
o kadar bütçe varsa shark biçilmiş kask

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

Made in France
İngiliz SHARP testinden 5 Yıldız
Multiaxial (çok eksenli) Fiberglass malzemeden yapılmış dış kabuk sayesinde yüksek darbe emiş gücü
Duble D tam güvenlikli çene kayış bağlantısı
Mıknatısla biten kayış ucu sayesinde eldivenle bile kayışı kolay bağlama olanağı
Ayarlanabilir çene altı rüzgar kesici
Burun reflektörü
Buhar yapmaz
3 mm ve 4,25 mm kalınlığındaki farklı yoğunluktaki özel vizör sayesinde uzun seyahatlerde optik bozulmayı ve göz yorgunluğunu engeller
3D iç padler, anti-alerjik yapıda ve çıkartılıp yıkanabilmektedir
Boyuna binen yükü azaltan boyun spoileri
Çoklu hava kanalları
UN ECE REG 22.05 Standartına uygunluk
1450 Gram +/- 50 gr.
Orjinal Taşıma kılıfı

dizlik ve montta çok önemli

Güzel güzel :mrgreen: sanırım full face bu? Yazmamışlar . :silent:

Arkadaşım madem yeni başlayıp bukadar para verebiliyorsun birtane kas al daha sonra motoruda büyütsen tarzda değiştirsen onu ömür boyunca yada bıkana kadar kulanabil
al sana link http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...uvenlikten-testinden-5-yildiz-90280112/detay/
ömür boyu dediğim abartı değildir karbonda üretim raf ömrü falanda yoktur 100 yıl sonra aynı karbon kabuktur hiçbirşey kaybetmez sadece içini yedekparça olarak değiştirisin....

tabi karbon diye tekay motordanda bu fiyata almamın luzumu yok pek kazıklar maşşalah mal aynı mak kazık farklı yuhhh
http://www.tekaymoto.com.tr/index.php?route=product/product&path=87&product_id=100

Dış kabuk karbon olanlar daha sağlam diyorsunuz yani? Hım. Bu arada fiyat farkına yaptığınız eleştiriye çok güldüm :mrgreen: Dediğiniz gibi dolandırıcılara çok fazla dikkat etmek lazım :thumright

madem konu kask, bende şu linki vereyim. bilirsiniz zaten. kask sağlamlık testi sonuöları. bi fikir verir.
http://http://sharp.direct.gov.uk/

Evet bu siteyi de kurcalamışlığım var biraz teşekkür ederim :wiinkk:

Şimdi Mondiala Nolan Shark Schubert kaskla bınersenız takdır toplayacağınız kesin.Fakat başlangıç için Ls2 diyorum veya İxs Mds (Agv malıdır).Bu arada mondialı kuçumsediğimden yazmadım.Aksine gorunce mutlu oluyorum.R1 e 10 milyonluk kaskla bınen var.

Çok güzel bir noktaya değindiniz.Açık konuşmak gerekirse bende mondiala fazla kaliteli ekipman dizmeyi gerekli görmüyorum.Bu konuda rahat düşünüyorum ama en son yaptığım kazada başımı incittiğim için işi şakaya almak istemiyorum. ::23343::

Bütçem 1500 tl civarı dedim ama bunun içerisine mont-eldiven ve ayrıyetten korumalıklarda dahil. Üstelik zamanla bollaşan kask sorunu da ben de bir kaska çok fazla para verme isteğini uyandırmıyor. adı üstünde motoru pekiştireceğim sanırım biraz mantıklı düşünmeliyim değil mi ::meleeek:

Buğu yapmasın diye pinlock olan kask öneririm ama hiçbir kaskı denemeden iyice emin olmadan alma.

Bunu dikkate alacağım,teşekkürler :wiinkk:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ilk defa pembe kask istemeyen bir bayanla karşı karşıyayım.... bu kuaförü sevmeyen alışverişe çıkmayan bayan türü gibi bişey.... ne yapacağımı şaşırdım... :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk defa pembe kask istemeyen bir bayanla karşı karşıyayım.... bu kuaförü sevmeyen alışverişe çıkmayan bayan türü gibi bişey.... ne yapacağımı şaşırdım... :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:

Ben sadece pembe kask sevmeyenim.Geri kalan tüm eylemler yerli yerinde :mrgreen: Heyyy oradan bakınca erkek fatma gibi mi duruyorum ?? ::pembe::
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
bakalım :p



Buna bayıldım işte ! :thumleft: Bütçem 1500 tl civarı .


Vermiş olduğunuz bütçeye Schubert i rahatlıkla alırsınız . Ayrıca bayanların kafatası ön plana alınarak tasarlanmış içindeki materyal bile bayanların kullanımı için seçilmiş bir malzeme. Sizden ricam ürünü almaya karar verirseniz C3 LADY olduğundan emin olun çünkü C3 modelinden tip olarak bir farkı yok.
İç kısmı sahara rengi yani toprak rengi bir kask.
Ben bizzat LS2 den SCHUBERT geçiş yaptım o nedenle konforu , kalitesi için size gözü kapalı tavsiye ederim Schubert,i .

Size bir seçenek daha yine çene açılır tavsiye ediyorum çünkü bayanların daha rahat ediceğini düşünüyorum bu kasklarda. Tavsiye ettiğim kaskın çene açılma mekanizması o kadar güzel tasarlanmışki yaz ayların Open face kask olarakta rahatlıkla kullanabilirsiniz.
İşte Shark Kaskınız :)
http://www.anesmotor.com/?urun-1508-SHARK-Evoline-S3-Moovit.html

Kaskınızı aldığınızda bizimle deneyimlerinizi paylaşmayı unutmayın lütfen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst