Sonunda bende hayalimdeki motora kavuştum arkadaşlar :) ER 6 N

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
hayırlı olsun dostum güle güle kullanman dileğiyle
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
hayırlı uğurlu olsun :) insanın hayal ettiği sevgilisine kavuşması kadar güzel birşey yok : yalnız resimi yükleyememişsin yahu göremiyoruz.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
saolun arkadaşlar daha iyileri sizlerin olsun imşlh.. link attım resim ekleyemedim kusuruma bakmayın ltfen
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hayırlı olsun güzel tercih...benim de iki tercihim arasındaydı...ama başka bir üçüncü motoru aldım sanırım:)
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Muayenede jantlarda çamur var mı diye bakmıyorlar, bırak yıkamayı :cherry:
Şaka bir yana, hayırlı olsun güzel makine, kazasız belasız kullanırsın inşallah
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
vfr aldığını biliyorum :D
iyi dilekleriniz için tşkler arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Muayenede jantlarda çamur var mı diye bakmıyorlar, bırak yıkamayı :cherry:
Şaka bir yana, hayırlı olsun güzel makine, kazasız belasız kullanırsın inşallah

haklısın ama yapcak bişi yok görmemişin oğlu olmuş tutmuş.... :D
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Estağfurullah kardeşim öyle demek istemedim :)
Ben de geçen gün motoru bahçede yıkarken annem pencereden: "-Evladın gibi yıkıyorsun" dedi, artık nasıl özenerek yıkıyorsam... hiç dikkat etmemiştim.. neyse
Uzun zaman hayalini kurduğun motora kavuşuyorsun kolay mı, bakacaksın tabi, üzmeyeceksin, üzerine toz konsa hemen cilala parlat :) :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullanın.

Buyrun;
538403_466594463400634_1300522504_n.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Motor almak var bi de hayalindeki motoru almak var,ikincisi paha biçilmez,hayırlı olsun :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar iyi dilekleriniz için tşklr ... daha iyileri sizlerin olsun inşlh.. tekeriniz düz bassın

bu arada motorum 2006 model 7 bin km rede.. inanması güç ama ilk sahibinden aldım .. sabreden muradına erermiş derlerdi .. öyle oldu sanırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst