Body Armor Korumalar

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Arkadaslar merhaba, bir sorum olacak
Bu korumalardan kullanan var mi aranizda memnun mu?
Yazin cok sicaklarda malum mont iskence oluyor terletiyor en azindan bu korumayi tisort ustune filan takip kullanabiliriz heralde rahatlatmaz mi?Bir de fazla cesiti yok heralde turkiye de 4ridersin gordum baska oneriniz var mi marka olarak?
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
12
Ne iyi ettinizde actınız bu konuyu,bende cevapları merakla beklıyorum,yazın o sıcakta yazlık deri montlar çok terletiyor hakkaten..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Asfalta sürtününce fileleri kopar korumalar dağılır diyolar.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
http://www.feyizoglu.com/Kross-Giysi_44489.html#0

GT250 R bunu kullanamazsın. Transparan bir kıyafettir. Sürüklenmede parçalanır gider. Cross yaparken 2-3 mt den yere yapışmak için üretilmiştir.
uzun yol kıyafeti değildir. Arazide ki kaya ve taşlardan vücudu korumak içindir. Tavsiye etmiyorum. Terle, piş ama hayatta kal :cat:
Cross da bodyarmor uzun yolda 4 mevsim storm mont giyiyorum.

 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Surtunmeye karsi o kadar dayaniksiz mi bunlar bilmiyordum. Aslinda cok rahat olur ama vazgectim gibi terlemeye devam o zaman :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben bu yaz uzun yolda kullandım,çok rahattı.ama çok şükür düşme tecrübesi yaşamadım.koruyacağına inanıyorum.sürtünme konusunda en iyi,deri diye biliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Surtunmeye karsi o kadar dayaniksiz mi bunlar bilmiyordum. Aslinda cok rahat olur ama vazgectim gibi terlemeye devam o zaman :)

Sürtünmeye karşı dayanıksız olan koruma kısımları değil, hatta montun içindekilerden daha sağlam olma ihtimali bile var. Ama bu korumaları bir arada tutan sürtünmeye dayanıklı bir kumaş yok. Zaten bu korumalar da asfaltta kullanmak için yapılmış değil. Yazlık fileli montlar yazın gayet güzel iş görüyor.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ben bu yaz uzun yolda kullandım,çok rahattı.ama çok şükür düşme tecrübesi yaşamadım.koruyacağına inanıyorum.sürtünme konusunda en iyi,deri diye biliyorum.

Bora abi iyi ki düşmemişsin. Yazın evet iyi ama uzun yol için tavsiye edilecek bir şey değil.
Arada bir yamaçlardan kendimi atıyorum. 2 mt den yere düştükten sonra 2 mt de yamaçtan aşağıya sürüklenmek şartı ile düşüş gerçekleştirdim.
Koltuk altından bel'e kadar anında yırtıldı. Ama sapa sağlam ayağa kalktım. Şimdiye kadar 3 düşüş gerçekleştirdim. Görevini fazlası ile yapıyor.
Ama uzun yolda kesinlikle tavsiye etmiyorum. Uzun yolda evet en güzeli deri, 1990 yılında babamla istanbul dan karasuya giderken temde yerdeki yağ yüzünden yan yatmıştık.
Sağlam sürüklendiğimizi biliyorum. Ama babamda ve bende deri pantalon ve mont vardı. çizik, yırtık pırtık yoktu ama sağlam ağrı vardı :p
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
valla hiç düşmesen bile bunu parçaların birbirine bağlayan filenin sürekli giy çıkar yapmasından dolayı folofoş oluyo ve ayrılabiliyo...
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
yazın body armor da pişiriyor arkadaşlar boşuna gidip bu sebeple armor almayın. üstüne bi şey giymeseniz amele gibi oluyorsunuz. altına termal içlik(!) giymezseniz armoru mahvedersiniz hem de terleyince suyu dışarı atamazsınız :))

kullandığım zandona body armor montların aksine korumaları tutan sağlam bir kumaş olmadığı için cırt cırtlarla vücuda sıkı sıkıya bağlanıyor. (kayma yapmaması için) bu da yine sıkılmanıza ve terlemenize sebep oluyor. en güzeli yazlık fileli montlar ki kullanmadım, sürtünmede çok da dayanıklı olmaz diyorlar. bence yine de uzun yol ve şehir içi için yazlık mont diyorum.
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
amaninmb böyle hesaplı kros botu da var mı oralarda :mrgreen:


Hesaplısı

orta kararı

Eh işte

Varmı var demek için

Bayan Herleyciler için...

hacım çok varda işte kargo 3 haftada geliyo. bazen gelmeyede biliyo gümrük el koyuyo :)
Gümrükte motorcu varsa sen 2 çift getir belki insaf ederde birini kendine alır birinin sana gelmesine izin verir :)

şaka bir yana. denemek için 200-250 tl'niz varsa getirtebilirsiniz.
Satıcı ile konuşun ücretini düşük yazsın ve kargo içeriğine "plastic gift" , "shoe" , "toys" gibi fazla para etmeyecek birşey yazsın :)
Anlarsın ya...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yazın body armor da pişiriyor arkadaşlar boşuna gidip bu sebeple armor almayın. üstüne bi şey giymeseniz amele gibi oluyorsunuz. altına termal içlik(!) giymezseniz armoru mahvedersiniz hem de terleyince suyu dışarı atamazsınız :))

kullandığım zandona body armor montların aksine korumaları tutan sağlam bir kumaş olmadığı için cırt cırtlarla vücuda sıkı sıkıya bağlanıyor. (kayma yapmaması için) bu da yine sıkılmanıza ve terlemenize sebep oluyor. en güzeli yazlık fileli montlar ki kullanmadım, sürtünmede çok da dayanıklı olmaz diyorlar. bence yine de uzun yol ve şehir içi için yazlık mont diyorum.

Herşeyi çok güzel açıklamış, daha fazla yazmaya gerek yok.
 
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
124
Tolga Can . phradrel vermiş olduğunuz bilgiler çok güzel...

Bir hevesle bende Dainese almıştım ... 2 kere giydim sonra ozel torbasında öyle duruyor ... kullanışlı bişey değil ya

501788553_851.jpg
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bende termal içlik kullanıyorum. ama bodyarmor ile birlikte değil. Ceket altına giyiyorum. Aslında bodyarmora da giymek lazım. Fileli olduğuna bakmayın. oda terletiyor. Sırt felaket terliyor.
Birde benim sırt kısmı dainese den daha iyi, ninja kaplumbağa gibi oluyorum. Ben memnunum.

 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Bakalim yav uygun bulursak belki alirim yaza dogru.Ama yazdiklarinizdan sonra vazgectim gibi. hem bu korumalar baya bir abarti duruyor insanin ustunde cok caf cafli :) crosculara daha makul. Cevap yazan arkadaslar sagolun
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Geçenlerde kadıköyde neredeyse body armor kadar koruması olan bir motosiklet montu giydim vücüduna oturmuyor korumalar rahatsız ediyor hareketi kısıtlıyor. Body armorda daha önce denemiştim t-shirt üstüne giymiştim vücada korumalar tam oturuyor hareketi felanda kısıtlamıyor bana çok rahat geldi. Arkadaşlarında dediği gibi asfaltta düşünce yırtılacaktır. En iyisi body armorun üstüne korumaları olmayan sürtünmeye direnci iyi bir mont giymek tabiki yazın değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst