- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 417
hacı kaska derken vizörün yan kısmına takacaksın. ya da üstüne takıp folyo molyo kaplayacaksın. her ikisi de bence motosikletlinin ne kadar düşünüldüğünün göstergesi.
ayrıca kartı göstermek için arabaların durmadığı gişede motorcu durunca ne olacak? arkadan kaç kişiye çarpacaklar bunlar düşünülüyor mu sizce?
him bak vizör olurmus ama okuyacakmı kesin. ya okumazsa