- Katılım
- 4 Ara 2012
- Mesajlar
- 200
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba
Hayabusa kullanan arkadaşların tecrübesine ihtiyacım var.
Ben r1 kullanıyorum. Buralarda hafta sonları fırsat buldukça alp dağlarına bol virajlı yollara turlara çıkıyoruz. Her turumuz yaklaşık 500 km sürüyor. R1 yoruyor ama virajlarda yatması çok zevkli. Bildiğim kadarı ile hayabusa konforlu bu konuda. Teknik özellik olarak iki motoruda çok iyi tanıyorum. Benim merak ettiğim hayabusa ile virajlara yatma olayı r1 e kıyasla nasıl şehir içi kullanımı çok mu hantal? Arkadaşlar hayabusa şu kadar süratli falan gibi yazılara gerek yok. Ben neyin ne olduğunu biliyorum. Deneme sürüşü yapmak ta yeterli değil bir motoru tam tanıyıp ona iyice hakim olmak için en az 1-2 bin km yol yapmak lazım.
Yardımcı olacak tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Saygılarla..........
Hayabusa kullanan arkadaşların tecrübesine ihtiyacım var.
Ben r1 kullanıyorum. Buralarda hafta sonları fırsat buldukça alp dağlarına bol virajlı yollara turlara çıkıyoruz. Her turumuz yaklaşık 500 km sürüyor. R1 yoruyor ama virajlarda yatması çok zevkli. Bildiğim kadarı ile hayabusa konforlu bu konuda. Teknik özellik olarak iki motoruda çok iyi tanıyorum. Benim merak ettiğim hayabusa ile virajlara yatma olayı r1 e kıyasla nasıl şehir içi kullanımı çok mu hantal? Arkadaşlar hayabusa şu kadar süratli falan gibi yazılara gerek yok. Ben neyin ne olduğunu biliyorum. Deneme sürüşü yapmak ta yeterli değil bir motoru tam tanıyıp ona iyice hakim olmak için en az 1-2 bin km yol yapmak lazım.
Yardımcı olacak tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Saygılarla..........