Yamaha Yamaha Spark 115i

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
yamaha dun yeni modeli spark 115i yi piyasaya sundu, honda wave icin bir rakip olarak, acikcasi yamahanin x1-r den itibaren gitgide basitlestirip son kasa spark 135i ile de gozumden dusurdugu efsanesine bir darbe de bu vurdu diyecektim ama en azindan yakitini gorunce hic olmazsa bir artisi olmus dedim, henuz hastaligim nedeniyle ile disari cikamiyorum ama bilgi alirsam mutlaka paylasacagim, umarim bu modeli 2013te ulkemizde yollarda goruruz ( vergi dusmani )

Ozellikleri, ilk olarak en guzelinden basliyayim, bir litre ile 84.15km gidebiliyor :) ozellikleri bitti iste, gerisini sevmedim zaten.

Blue.jpg

Red.jpg

White.jpg

Champaign.jpg

Blue2.jpg

Black.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
sigorta vergiyi acmis zaten :)
aslinda 150cc ve altina ne alirken vergi, ne de yillik vergi olacak, 250cc altina ise sadece yillik vergi, hadi ustler luks olsun da,konu bu degildi :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
km saatini oyuncak gibi yapmışlar birde 160 kadran sanki gidecek
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
mesajini aldim ama hala hastalik devam, netten Kojima Corp. diye bir japon firmasinin adresini aldim, cinli yag sogutucular oyuncak niyetine takiliyor, islevi yok dediler, bilgi alinca donecegim sana, nette AL OIL COOLER Bangkok Sukhumvit 101/1 cikiyor resim var, toptanci ama bilgi alacagim gene de.

km saatini oyuncak gibi yapmışlar birde 160 kadran sanki gidecek
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
renkleri güzel ama tel cant olmamış yolda kalmaya bire bir lastik patladımı yandı gülüm keten helva:farao:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
mesajini aldim ama hala hastalik devam, netten Kojima Corp. diye bir japon firmasinin adresini aldim, cinli yag sogutucular oyuncak niyetine takiliyor, islevi yok dediler, bilgi alinca donecegim sana, nette AL OIL COOLER Bangkok Sukhumvit 101/1 cikiyor resim var, toptanci ama bilgi alacagim gene de.

tamam seni bekliyorum bana iş yapıcak birşey bulursan memnun olurum tabi çok uçuk rakkamlar olmayacak
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
tel jant ve ince lastik buranin vazgecilmezi :) kullanicilarin talebine gore yaptiklarina eminim yoksa tubeless yapmak cok ta fiyati etkilemiyor, bir de burada milyonlarca kisi CUB turu kullaniyor ve yuzde 90 uzerinde ( daha da fazladir da ) telli, lastik patlama,yolda kalma acikcasi korkulacak bir durum degil, daha dogrusu o kadar kolay patlamiyor,daha saglam aksine, gene de ben sekil olarak celik jant seviyorum, telli ucuz goruntu veriyor, bir de burda fabrika cikisi dandik lastik olmuyor, burdan trye gidince acaba lastik mi degisiyor? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst