bu 2. el alınır mı?

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
yamaha ybr alacağım da inş,

yamaha ybr 125 2012 modeli, 1100 km, 3800 e alınır mı? kaçırmıyım mı?

yoksa sıfır almak mı daha mantıklı?
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Simdi bu motorun sifiri 4300 lira, alacagin motor 1100 de mi? Bundan kesin emin olabiliyor musun? Yoksa 11000 olmasin o? Adam km telini cekmis olabilir. Veya ilani varsa gonder bakalim bi.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Simdi bu motorun sifiri 4300 lira, alacagin motor 1100 de mi? Bundan kesin emin olabiliyor musun? Yoksa 11000 olmasin o? Adam km telini cekmis olabilir. Veya ilani varsa gonder bakalim bi.

3950 ymiş fiyat pardon, sıfırı diğer masraflarla 4600 e denk geliyor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...fir-ayarinda-acil-satilik-ybr-102650479/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:20 ----------

Simdi bu motorun sifiri 4300 lira, alacagin motor 1100 de mi? Bundan kesin emin olabiliyor musun? Yoksa 11000 olmasin o? Adam km telini cekmis olabilir. Veya ilani varsa gonder bakalim bi.


yalnız göstergede sanki 11 bin yazıyor:mrgreen::)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Yok yok, 1102 yaziyo tam olarak. Yani, heralde oynanmamistir km ile. Cunku gayet temiz duruyor motor. Zaten olsa olsa 3-4 binde olsun. Gene iyi yani :wiinkk: Acenta motor denir bolesine. Al sen bunu al al :cherry:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Yok yok, 1102 yaziyo tam olarak. Yani, heralde oynanmamistir km ile. Cunku gayet temiz duruyor motor. Zaten olsa olsa 3-4 binde olsun. Gene iyi yani :wiinkk: Acenta motor denir bolesine. Al sen bunu al al :cherry:

acenta motor ne demek :)

birde orada 11102 yazıyor :S 1102 değil yoksa gösterge farklı bir şey mi anlatıyor bilmiyorum :D
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Yaa sonuncu hane metre, digerleri buyuyerek gidiyor. Simdi burda matematik dersine girmeyelim :) O kisim sadece metrajla ilgili. Km degil. Motor 1110 km de iste. Sondaki hane artiyo artiyo, (0 1 2 3 4 5 6 7 8 9) oluyo 1111 oluyo, anladin mi? Umarim anlamissindir, daha net aciklanmiyo klavyeden :cat:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Yaa sonuncu hane metre, digerleri buyuyerek gidiyor. Simdi burda matematik dersine girmeyelim :) O kisim sadece metrajla ilgili. Km degil. Motor 1110 km de iste. Sondaki hane artiyo artiyo, (0 1 2 3 4 5 6 7 8 9) oluyo 1111 oluyo, anladin mi? Umarim anlamissindir, daha net aciklanmiyo klavyeden :cat:

tamam usta anladım :D beyazlı yerin yani 2 yazan yerin km ile alakası yok sadece belirtmek için :) yani motor 1110 da göstergede tamamdır...

sen fiyat gayet iyi alınır diyorsun değil mi? peki 2. elden alınca motora verilen para dışında ek masraf çıkıyor mu, ne kada? bilgin var mı usta?
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
tamam usta anladım :D beyazlı yerin yani 2 yazan yerin km ile alakası yok sadece belirtmek için :) yani motor 1110 da göstergede tamamdır...

sen fiyat gayet iyi alınır diyorsun değil mi? peki 2. elden alınca motora verilen para dışında ek masraf çıkıyor mu, ne kada? bilgin var mı usta?

80 lira falan noter masrafin olur, motoru alinca sigorta yaptiricaksin. Onun fiyatini bilmiyorumda, yaklasik 100-150 lira falanda o tutar diye dusunuyorum. Baska bir masraf olmaz.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
1,000 km deki ybr nın arka lastığındekı yeşil ve sarı renkteki şeritler gitmez en az 2,500 km de gidiyor ona dikkat et
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam eğer motor 1100 km ise garantilidir.Garanti kağıdına bakarsın.En son yapıldığı km kaç ise oradan da tahmini bir rakam elde edebilirsin.Bu adama nakit olarak vereceksin 3950.Diğer aldığın yerde iyi bir pazarlıkla taksit vs. yaptırırsan daha da iyi olabilir.Kafan da rahat olur.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Motoru biliyorum bizim burdan. Km orjinal adam sol tarafa yatırmış motoru Denizli Özhanlar bayi Tolga beyden bilgi alabilirsin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu motor 3800 den fazla etmez birde yan yattıysa eğer çizik darbe varsa 3500 den fazla verme
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesım bence bu fiat sacma geldı ayrıca bıldıgım kadaryla 2. el motorda sadece ruhsat deısımı yanı notere para verıosun sıgortasını yaptrmıstır ztn vardır motorun deistirince gıtmıo dıebılıyorum gıdıosa cok sacma 0 al daha mantıklı 230 lıra vercegne ben 0 aldm o cıvarda verdm bende ztn plaka okdr masraflı bsy deıl..
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yanlış biliyorsun, aracın sigortası alan şahıs tarafından yaptırılır. Önceki sahibi para iadesi ya da yeni aldığı araca aktarım yapar.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
bu motorun kontağı hiç de orijinal kontağa benzemiyor:) hele o göstergeyi tutan vidaların hali nedir öyle? ben 26500 kmde 2012 ybr sattım bundan çok çok çok daha temizdi ve çok çok daha parlıyordu..üstelik full dolu ekstrası vardı ve bundan daha ucuzdu..sana tavsiyem ne idüğü belirsiz motor alma..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst