Arora Ar 180-19 ( su sogutmali Naked) / Ar 125-43 Cross

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Herkese iyi gunler tesadufen Aroranin sitesine girmistim bu modellerle karsilastim sekil olarak gercekten hoslar fakat kullanicilari var mi? Ve fiyatlari hakkinda bilgiye sahip olan var midir? Varsa aydinlatilmayi bekliyoruz

fjt6q.jpg
[/url][/IMG]



( Motora sahip olmayip cin mali bu cacik olmaz git bir tane ybr al falan gibi yorumlar yapilmazsa sevinirim forumda yeterince goruyoruz)
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
Bende bugün gördüm şekil ve güç olarak iyi gözüküyor fakat fiyat vs yok mu?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ar 180 stil olarak güzel fiyatı uygunsa alınır bence

ar 125-43 gelirsek ybrnin türkiyeye gelmeyen versiyonunu getirmişler çakma olarak motor aksamuı çakma ybr iş görür kullanma alanına göre
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kocaman, hatta afedersin eşşek kadar HAVA SOĞUTMA yazıyor.
2.si zaten ybr 125G nin kopyası.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
ar 180 stil olarak güzel fiyatı uygunsa alınır bence

ar 125-43 gelirsek ybrnin türkiyeye gelmeyen versiyonunu getirmişler çakma olarak motor aksamuı çakma ybr iş görür kullanma alanına göre

Senin Salcanoyu tanittigin gibi birileride bunu tanirsa neden olmasin acaba Jianshe ile bir baglantisi var mi acaba bu 125g nin?, bu arada Kd 125 almissin hayirli olsun nasil Salcano ile karsilastirdiginda yakit ,titresim ve konfor acisindan?

kocaman, hatta afedersin eşşek kadar HAVA SOĞUTMA yazıyor.
2.si zaten ybr 125G nin kopyası.
Konuyu ben acmistim nasil oyle bir hata yaptim bilmiyorum modlar bakarsa duzeltir artik.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Senin Salcanoyu tanittigin gibi birileride bunu tanirsa neden olmasin acaba Jianshe ile bir baglantisi var mi acaba bu 125g nin?, bu arada Kd 125 almissin hayirli olsun nasil Salcano ile karsilastirdiginda yakit ,titresim ve konfor acisindan?


Konuyu ben acmistim nasil oyle bir hata yaptim bilmiyorum modlar bakarsa duzeltir artik.

sağol kadırga ile şimdilik karşılaştırma yapamam daha dün aldım antalyadan gelirken sıkıntı yok şuan için aynı titreşim flan yok salcanodn sadece görüntü olarak farklı salcano daha kaslı ve tipli tabi bunun yanında aroranın 125-43 modelindede ybr motoru var ama jinashe yapımı mı dersen bence değil başka fabrika yapımı olması büyük olasılık
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
kopyacılıgında bu kadarı :cherry:ön çamurluga bittim resmen,galiba bi farkımız olsun diyerek öle abuk bişey düşünmüşler :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst