Atam Takipte

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tehlikede olan ulusal birliktir
içi boş argümanlara hayali kahramanlıklar yükleyip, ülkedaşlarınızla didineceğine elden giden memleket hakkında ne yapabiliriz onu düşünün, hazırlık yapın

Atatürkçü müsün? Atatürk yapacağı devrimler için kurtuluş savaşı vermedi.
sahip çıktığı uğruna savaştığı şey vatandı
onu biraz örnek al

Müslüman mı geçiniyorsunuz?
o halde Allah' ın ayetlerini hatırlayın:


kış boyu şehir yapılanmaları iç karışıklık çıkaracaklar, görürsünüz bu günlerden itibaren ne demek istediğimi
yaza doğru düzenli ordularla çarpışıyor olursak şaşırmayın
laiklikmik cumhuriyetmiş demokrasiymiş bilmemneymiş
birlik, namus, huzur tehlikede
hele bir bunları kurtaralım
ben size daha iyi izim ler bulurum peşine takılacağınız

İyice saçmalamaya başladınız....
Tehlikede olan bişey yok....
Günümüz yöneticilerinin tehlikedeymişiz gibi gösterip, tehlike çanlarını çalmalarından bu kadar sıkıntı...
Boşa yaygara yaratıp kurtarıcı olma peşindeler....
Kendi çıkarlarına zemin hazırlıyor herkes...
Cumhuriyetin tehlikede olduğu fasa fiso...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
İyice saçmalamaya başladınız....
Tehlikede olan bişey yok....
Günümüz yöneticilerinin tehlikedeymişiz gibi gösterip, tehlike çanlarını çalmalarından bu kadar sıkıntı...
Boşa yaygara yaratıp kurtarıcı olma peşindeler....
Kendi çıkarlarına zemin hazırlıyor herkes...
Cumhuriyetin tehlikede olduğu fasa fiso...

uganda da mı yaşıyorsun?
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Cumhuriyet bayramı vs. kutlamam ama elinde Türk bayrağıyla sokağa çıkmış vatandaşa su sıkan cop sallayan zihniyete tüküreyim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tehlikede olan ulusal birliktir
içi boş argümanlara hayali kahramanlıklar yükleyip, ülkedaşlarınızla didineceğine elden giden memleket hakkında ne yapabiliriz onu düşünün, hazırlık yapın

Atatürkçü müsün? Atatürk yapacağı devrimler için kurtuluş savaşı vermedi.
sahip çıktığı uğruna savaştığı şey vatandı
onu biraz örnek al

Müslüman mı geçiniyorsunuz?
o halde Allah' ın ayetlerini hatırlayın:


kış boyu şehir yapılanmaları iç karışıklık çıkaracaklar, görürsünüz bu günlerden itibaren ne demek istediğimi
yaza doğru düzenli ordularla çarpışıyor olursak şaşırmayın
laiklikmik cumhuriyetmiş demokrasiymiş bilmemneymiş
birlik, namus, huzur tehlikede
hele bir bunları kurtaralım
ben size daha iyi izim ler bulurum peşine takılacağınız
10 puan 10 puan
yanbakanizm vardı mesela
adam cennetten arsa sattı,memleketi boş temelleerle donattı,ağır ağır sanayiler yaptı hemleler falan filan
bosna paralarını bile iç etti sizlere yaranamadıya herneyse
kendi yetiştirmeleri tarafından bile birkenara atıldı...
birileri bu izm için sayfalar dolusu yazar atar tutarda
Türkiye cumhuriyetini kurduğu için taaaa İngilizin başbakınını istifa ettirebilen ATATÜRK için konuşamazlar
çarpılmaktan korkar olabilirler bilemem
kuyrukları hala acıyor olabilir
sarımsak soğandan bahseder birileri kendine yakıştığınca,
oy oranlarından dem vurur herkesi kendisi gibi saflama sanarak
sahi hala seçim sistemimizin dürüst olduğuna inana varmı içinizde?
eğer öyle olduğuna inanıyorsanız mevcut hükümetin başı neden ilk seçimler öncesi değiştirme sözü vermiş ama 10 senedir tutmamış sözünü?
ATATÜRK elini kolunu sallayarak halk içinde dolanabilirken neden birileri okadar oy almasına rağmen yüzlerce koruma ile bile halkın içnde dolanamaz?
sevdiğimizden nerelere sığdırabileceğimizdenmi çekinirler?
NOT:Türk insanı kağıt parya benzer,ışığa tuttuğunuzda içinden ATATÜRK görülmüyorsa sahte olanıdır dikkat edin.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
aferin
otur yerine,sıfır

sizin derdiniz var olan tehlikeyi görmek değil ki
ideolojiler üzerinden boş boş atıp tutmak, kolay çünkü
bir elinde cigara bir elinde klavye, oh ne ala memleket
iki posta Atatürk kelamı da ettin mi işlem tamam
ver ordan bi kahve

sokağa çıkın hava alın, gerçek dünyayı soluyun biraz
orada farkılılıkları kaşıma var
onun peşinden savaş ve yıkım gelecek
gerçi gerçeklere cesaretiniz yok sanırım, Allah nasip etsin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senin gibi işi siyonistlere , yahudilere bağlamaktansa , kendi içimizdeki tehlikelerden korunmamız lazım....
Türk gençliğine dediği, muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur sözü bu günkü yöneticileri bağlamıyor...
Çünkü içlerinde ne mutlu türküm diyene sözünü söyleyebilecek çok az adam var...
Hal böyle olunca durum karışıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kendi adıma o tehlikenin farkında olduğum için dün bayrağımla kızımla sokalarda kalabalıkların arasındaydım
sizlerin ne yaptığını bilemem
ama gördüğüm ne biliyormusun,senin izm in sahibi hocanın yetiştirmelerinin,senin bahsettiğin tehlikeyi yılardır ilmek ilmek örüp
milleti birbiri içinde ayrıştırırken,yine senin bahsettiğin tehlikenin başları itlerle ile orada burada görüşmeler planlar düzenler yaparken,
bizleri fişlediği,sözümona sahadet ilanları dağıttığı,yeni Sivaslar için kapıları işaretlediği.
nekadarda yahudi siyonist sevgisi varmış içinizde be kardeşim
onların çığırtkanlığını yapmaktan bırak memeleketin içini kendi içinizdeki havhavları yıllarca göremeyip hala gözünüzü kapalı tutmaya çalışıyorsunuz.
sıfırmış,sizden aldığım sıfır olsun olsun onurum olur daygır gardaş.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben o bulutları bulutlara benzettim. Başka bi şeye benzediği yok. Rüya görüyosunuz. Fazlada yazardım ama yasakçı zihniyet yüzünden yazamıyorum. Uzamasın konu. Kişi sevdiğiyle beraberdir. Unutmayın.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Her gün En sevdiğim zaman dilimi ------ saat 19:23 Cumhuriyet doğdu,Saltanat öldü.
Cumhuriyet doğduğunda Sarı saçlı,Mavi Gözlüydü...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Onun dediklerine inanıyorsun da bizimkine neden inanmıyorsun?....
:queen:

senin de 40 yıldır söylediklerin bir bir çıksın, seni de dinleriz
örnek olarak vermemin sebebi kişilere takılıyor olmanızdı
ben de takıldığınız kişiyi ne kadar tanıdığınızı anlatmak istedim, videoyu izlediyseniz anlarsınız az çok

bu iş ahmetin mehmetin davası değil
ve davayı ahmete mehmete maledecek biri değilim
iyiyle kötünün mücadelesi insanlığın tarihi ile bir
coq emmi insan icat olalı şeytan emekli oldu dediydi
aksine şeytan insanla birlikte var oldu
insan yaratılana kadar şeytan dediğimiz varlık Allaha isyan etmemişti
onun isyanı kibriyle başladı ve lanetlendi

insandaki benlik duygusunu çıkaralım
o zaman daha fazla zenginlik için başkalarını öldüren, sömürenler olmazdı herhal
1. dünya savaşı, artan hammadde ihtiyacının zayıf ülkelerden karşılanması amacıyla çıktı deniyor
kimse demiyor ki açgözlülük bizi bu hale getirdi
kimse demiyor ki kendini şeytana satmışlar başka insanların hayatlarını hiçe sayıp tamahkarlıklarıyla insanları felakete sürüklediler
yoksa bu dünya insanların ihtiyaçlarını mı karşılamıyor?
yiyeceğimiz topraktan çıkıyor, havamız ve suyumuz hakeza doğadan karşılanıyor
ama biz daha fazlası için birbirimizi öldürüyoruz
ya da birileri daha fazlasını almak için bizi öldürmeye kalkıyor da onlarla mücadele veriyoruz
sahi kurtuluş savaşı ne içindi? bir tamahakarlığı gömdüydük bu topraklara değil mi?
o yüzden Atatürkün en büyük meziyetini birtakım izmlerle gölgelemeyin
dünya yaşantısına ilişkin fikirleri içinmiydi yani onca mücadele? komik olmayın
sizi ayakta tutacak olan cumhuriyete demokrasiye laisizme bağlılığınız değil
haksızlığa karşı çıkabilme gücünüzdür

işte böyle
Hz. Adem' in yaratılmasından girer, sanayi devriminden çıkarım bazen
her şey aslında bu kadar basit :)
ama biz kağıttan maskelerimizle gerçek dünyayı gölgeliyoruz
aslında kendi görüşümüzü engelliyoruz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL

Aman bidaha bakma... Onuda yasaklarlar... :queen:

Farkında olsalardı kesin 2 F16 ile darmadağın ederlerdi bulutu... :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

senin de 40 yıldır söylediklerin bir bir çıksın, seni de dinleriz
örnek olarak vermemin sebebi kişilere takılıyor olmanızdı
ben de takıldığınız kişiyi ne kadar tanıdığınızı anlatmak istedim, videoyu izlediyseniz anlarsınız az çok

bu iş ahmetin mehmetin davası değil
ve davayı ahmete mehmete maledecek biri değilim
iyiyle kötünün mücadelesi insanlığın tarihi ile bir
coq emmi insan icat olalı şeytan emekli oldu dediydi
aksine şeytan insanla birlikte var oldu
insan yaratılana kadar şeytan dediğimiz varlık Allaha isyan etmemişti
onun isyanı kibriyle başladı ve lanetlendi

insandaki benlik duygusunu çıkaralım
o zaman daha fazla zenginlik için başkalarını öldüren, sömürenler olmazdı herhal
1. dünya savaşı, artan hammadde ihtiyacının zayıf ülkelerden karşılanması amacıyla çıktı deniyor
kimse demiyor ki açgözlülük bizi bu hale getirdi
kimse demiyor ki kendini şeytana satmışlar başka insanların hayatlarını hiçe sayıp tamahkarlıklarıyla insanları felakete sürüklediler
yoksa bu dünya insanların ihtiyaçlarını mı karşılamıyor?
yiyeceğimiz topraktan çıkıyor, havamız ve suyumuz hakeza doğadan karşılanıyor
ama biz daha fazlası için birbirimizi öldürüyoruz
ya da birileri daha fazlasını almak için bizi öldürmeye kalkıyor da onlarla mücadele veriyoruz
sahi kurtuluş savaşı ne içindi? bir tamahakarlığı gömdüydük bu topraklara değil mi?
o yüzden Atatürkün en büyük meziyetini birtakım izmlerle gölgelemeyin
dünya yaşantısına ilişkin fikirleri içinmiydi yani onca mücadele? komik olmayın
sizi ayakta tutacak olan cumhuriyete demokrasiye laisizme bağlılığınız değil
haksızlığa karşı çıkabilme gücünüzdür

işte böyle
Hz. Adem' in yaratılmasından girer, sanayi devriminden çıkarım bazen
her şey aslında bu kadar basit :)
ama biz kağıttan maskelerimizle gerçek dünyayı gölgeliyoruz
aslında kendi görüşümüzü engelliyoruz
Aslında aynı oksijeni tüketiyoruz...
Ama nasıl oluyorda bu kadar derin düşünebiliyorsun?..
Vallaha kıskanmıyorum...
Aksine seviniyorum... :mrgreen:
Kafamı bu kadar şeyle meşgul edeceğime işime bakarım....
Herkes işine baksa zaten sorun morun kalmaz.... :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

illa işi erbakana götüreceksiniz
konu silinmeden şu videounun 5. dakikasından itibaren izleyin
ama adamakıllı izleyin
bakın adam 2003 te neler anlatmış
http://www.youtube.com/watch?v=JwC_1ArnEHg&feature=relmfu

Yarın öbür gün bu dinciler iktidara gelip ,
İmam Hatipten yetiştirdiği talebeleri ,yargıç, avukat, hekim, mühendis,
Belediye reisi gibi devletin her koluna atayıp, en son bu talebeleri Harbiye ye sokarak ,
orduyu ele geçirip , devleti her koldan kuşatacaklardır...
Ama şu an kimse bunun farkında değil....

Aziz Nesin... 1993


Taygırcım... Tamam hoca ileriyi görüyormuş...
Herkes bişeyleri söyler...
Aziz Nesinde bilmiş bu günü...
Şimdi noolcak?... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[QUOTE[/SIZE]

[/COLOR]
Aslında aynı oksijeni tüketiyoruz...
Ama nasıl oluyorda bu kadar derin düşünebiliyorsun?..
Vallaha kıskanmıyorum...
Aksine seviniyorum... :mrgreen:
Kafamı bu kadar şeyle meşgul edeceğime işime bakarım....
Herkes işine baksa zaten sorun morun kalmaz.... :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



Olurmu hocam
tam tersi olmalı herkes düşünmeli
herkes politikayla siyasetle ilgilenmeli
yoksa inşaat mühendisi sülüman neden başbakan olsun?
makina mühendisi yanbakan neden siyasetle uğraşsın yetmiyormuş gibi din tacirliğine soyunsun
oturup onlarda işlerine bakardı
mendislikten kazanabilirmiydi din tüccarlığı kadar yanbakan?
sülüman sülalesini zengin edebilirmiydi?
özala ne demeli?
tam tersi hepimizin bu işlerle ilgili olması gerekir
yoksa sen işine baktığını sanarken hırsızlar,arsızlar,yalancılar,dolancılar bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada malı götürür,
1980 den beri milleti politikadan uzaklaştırma sebepleri ne işe yarar diyorsan evet herkes işine bakmalı ve bugünler için açlıkla sefaletle,makarnacılara bulgurculara ve en fazlada bunları bizlere reva gören yukarıya şükretmeli.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Ama nasıl oluyorda bu kadar derin düşünebiliyorsun?..
Herkes işine baksa zaten sorun morun kalmaz.

Yarın öbür gün bu dinciler iktidara gelip ,
İmam Hatipten yetiştirdiği talebeleri ,yargıç, avukat, hekim, mühendis,
Belediye reisi gibi devletin her koluna atayıp, en son bu talebeleri Harbiye ye sokarak ,
orduyu ele geçirip , devleti her koldan kuşatacaklardır...
Ama şu an kimse bunun farkında değil....

Aziz Nesin... 1993


Taygırcım... Tamam hoca ileriyi görüyormuş...
Herkes bişeyleri söyler...
Aziz Nesinde bilmiş bu günü...
Şimdi noolcak?... :queen:

insanlığın kullanma kılavuzunu okudum, ne olduğunu biliyorsun
ve aksine düşüneceksin ve araştıracaksın
komşunun papağanı değil nasreddin hocanın hindisi olacaksın
hepimizde o akıl var
biz de İHL mezunuyuz çok şükür
bugün ortalıkta İHL diye bağıranlara aldanma
çocukları fransız kolejinde okuyor

makina mühendisi yanbakan neden siyasetle uğraşsın yetmiyormuş gibi din tacirliğine soyunsun
oturup onlarda işlerine bakardı
mendislikten kazanabilirmiydi din tüccarlığı kadar yanbakan?

sadece izle
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IzbtbHvI

çok daha fazla kazanıyordu zaten
garipsiniz
kıçını açıp trilyonu olana şaşmıyorsunuz da memleketteki tek motor fabrikasını kuran dahi bir makine mühendisinin zengin olmasına mı şaşıyorsunuz?
ben de size şaşıyorum
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
sadece izle
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IzbtbHvI


memleketteki tek motor fabrikasını kuran dahi bir makine mühendisinin zengin olmasına mı şaşıyorsunuz?
ben de size şaşıyorum
Bu kadar zengin olması Cennette parsel parsel yer satmasından kaynaklanmasın sakın.O günleride gördük.
Cemaatler onu zengin etti.
Erbakanın söylediklerini Atatürk zaten yıllar önce söylemişti.Kopya cekmesin hocan kendi söylüyormuş gibide anlatmasın.
sen bak bunu dinle bu kız daha gercekci şeyler söylüyor. je veux
http://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Bu kadar zengin olması Cennette parsel parsel yer satmasından kaynaklanmasın sakın.O günleride gördük.
Cemaatler onu zengin etti.
Erbakanın söylediklerini Atatürk zaten yıllar önce söylemişti.Kopya cekmesin hocan kendi söylüyormuş gibide anlatmasın.

mevzuyu erbakan ekseninde çevirmek istemiyorum, ama inat ediyorsunuz
söyle bakalım ne yapmış erbakan?
7 aylık hükümetinde bir kuruş vergi artışı yapmadan %200-300 lere varan memur, emekli, işçi zamlarını mı yereceksin?
bakın bu mevzuyu kişilere indirgemek istemiyorum
ama "biz de gördük o zamanları" gibi papağan tekerlemeleriyle gelmeyin buraya
bu adamın bu ülkeyi adam etmesine izin vermediler ve adına yürüttükleri karalama kampanyaları sayesinde senin gibi: medyada, yargıda, askeriyede dönen dolaplardan bihaber papağanlarla doldu ortalık
kıymet bilmediniz, işte ödülünüz akp, iyi günlerde kullanın
ağlayalım şimdi sahte belgelerle içeri atılan paşalarımıza
erbakana yapılırken hiç sesi çıkmıyordu birilerinin
kimse demedi ki bu adamın partisi hiç mi seçim masrafı yapmadı da refah partisine seçim yardımı olarak verilen bu parayı(kayıp trilyon= 850 milyar aslında) hiç bir seçim masrafı yapmadan olduğu cebe attığına hükmetti bu satılmış yargıçlar, halbu ki o seçimden 1. parti olarak çıktı
anapın 1.2 trilyonluk seçim yardımının hesabı neden sorulmadı, bir o kadar olan dyp ninki hakeza?

haaa belge dökün önümüze
yediyse bir kuruş haram, hep birlikte lanet edelim, diğer yiyenlere yaptığımız gibi
bizim davamız hak davası, erbakanın değil

kabul edin veya etmeyin
bu ülke uzun zamandır masonların kontrolünde
ama bilmezsiniz ki

akşam acun programı izleyip sabah siyasete kalkışırsanız biri gelir ağzınıza tıkar bazı şeyleri
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Tiger aklimizin bir kosesinde bulunmasi gereken seyler soyluyor aslinda.
Yani olayi siyasal kisiliklerin uzerinden degilde,mevcut durum uzerinden tartisirsaniz, cok da yanlis argumanlar degil.
Tabi cok fazla komplo teorisi bunyede gaz yapar unutmayin.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
akşam acun programı izleyip sabah siyasete kalkışırsanız biri gelir ağzınıza tıkar bazı şeyleri

Ooo taygırcan... Bayağı iddialı konuşuyorsun...
Konuşuyorsunda boş konuşuyorsun...
Ya gerçekleri bilmiyorsun, dayatma şeylerle burda laf yapıyorsun ,
Ya da biliyorsun aslında ama işine gelmediğinden hocayı savunuyorsun.....

Biz bilmiyormuyuz hocayı..
Bana mı anlatıyorsun?...

Acunu da izlerim siyasetin kralınıda yaparım..
Yeri geldiğinde ağzımıza tıkılanları tıkmayı biliriz..

Ama Konu hoca olunca değmez....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst